Gå til innhold

Burde norske/skandinaviske kvinner blitt lagt bånd på? - Barn med tilfelidge menn


Gjest Jonasmann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Da bør vi heller legge bånd på de fra en annen kulturbakgrunn da.. Men helt ærlig. Jeg kjennet meg overhode ikke igjen i det du skriver her

 

Det er bare trist med damer som tror at kvinners rettigheter er en selvfølge, og som nå ikke gidder å stå på barikadene fordi de ikke gidder å se lengre enn sin egen nesetipp.

Anonymkode: 71b67...d4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare trist med damer som tror at kvinners rettigheter er en selvfølge, og som nå ikke gidder å stå på barikadene fordi de ikke gidder å se lengre enn sin egen nesetipp.

Anonymkode: 71b67...d4b

Hva har dette med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare trist med damer som tror at kvinners rettigheter er en selvfølge, og som nå ikke gidder å stå på barikadene fordi de ikke gidder å se lengre enn sin egen nesetipp.

Anonymkode: 71b67...d4b

Hva mener du?

Anonymkode: aad5b...ea4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, a l'orange skrev:

Nåvel. Måten kvinner selv forvalter sine nyvunne rettigheter er vel en like stor faktor til at enkelte mener vi bør revurdere?

Forskjellen er at kvinner er flinke til å slå tilbake mot norske menn som kritiserer de, mens de sitter stille når folk med annen kulturbakgrunn gradvis er med å endre det norske samfunnet.

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hva har dette med saken å gjøre?

Alt. Det er en selvfølge at folk som kommer inn i landet er med på å påvirke oss.

Anonymkode: 71b67...d4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann
59 minutter siden, Chibi skrev:

Tja, bare være glad for at du ikke bor i Japan da.
Hvor flere kvinner velger høy utdanning og god karriere, enn ekteskap og barn.
(og at det visst nok fødes flere gutter enn jenter...)

Tror ikke det nødvendigvis er at japanske kvinner velger høy utdanning og karriere som er årsaken til at de får så få barn. Tror heller det handler om at i land der mennene har mye makt over kvinnene, gjennomsnittlig IQ er over 100, prevensjon er vanlig og pensjoner er innført, så vil dette redusere antall barn. Kvinner er i større grad enn menn interessert i å få mange barn (en biologisk lyst). Når kvinnene har færre "trussler", så vil det bli færre barn. Jeg tror at dette er årsaken til at kvinnene i Tyskland, Italia og Japan får så mye færre barn enn andre lignende land. I Japan er det nesten ingen skilsmisser, de tjener mye mindre enn mennene, det er nesten ingen barnehager (mener jeg å ha hørt) osv. Dette senker trolig antall barn. Det mest ideelle hadde nok vert å fjerne pensjonsordninger, slik at det igjen ble rasjonelt å få mange barn.

For øvrig, fødes det omtrent 5% flere gutter enn jenter i de fleste land. Hvorfor det er slik vet jeg ikke, men trolig har det med at gutter som spedbarn har større sannsynlighet for å dø, det samme i ung voksen alder.

Endret av Jonasmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jonasmann
31 minutter siden, Siri84 skrev:

Ser du har møtt mange drittsekker i ditt liv:fnise: 

Hvordan i alle dager mener du at dette skal fungere da? Det er vel ganske velkjent at menn ofte har løyet om sine intensjoner for å få kvinner til sengs.. og hva ligger i ett langvarig forhold? Er det fortsatt greit for menn å ha ons i din tankegang? :klaske:

Det er er da mulig å vente og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jonasmann skrev:

Det er er da mulig å vente og da :)

Vente? Hvem skal vente....og på hva?

Anonymkode: aad5b...ea4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jonasmann skrev:

Det er er da mulig å vente og da :)

Selvsagt er det mulig å vente med sex (for det var det du mente, eller?). Begge kjønn kan vente. Begge kjønn kan gjøre det når de ønsker (så lenge det er samtykkende og man er over den seksuelle lavalder). Det er jo det som er så fantastisk her i Norge. Man har rett til å bestemme over egen kropp.  :) 

Bruker man kondom så slipper man uønsket graviditet også. Vinn vinn :blomst:

Endret av Siri84
Svarte litt fort og unødvendig 🙈
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vente? Hvem skal vente....og på hva?

Anonymkode: aad5b...ea4

Kvinner skal vente på at Jonasmann gir dem tillatelse til å:

1. Ha sex

2. Bli gravide

For det er det du mener, ikke sant, Jonasmann? At det er DU som skal bestemme dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Det er tull og det hadde du visst like godt som meg dersom du hadde dradd hodet ditt ut av rumpa.

Det er snakk om ulike kvinner. Grovt fordelt i to grupper; de ansvarsløse, en gruppe som misbruker kvinners rettigheter for alt det er verdt samtidig som de ønsker stadig nye og kvinnefiendtlige kulturer velkommen uten å mukke, og de ansvarsbevisste, en gruppe som gjør verken eller av det overnevnte. Når du da snakker om kvinner som en ensartet gruppe, så gjør du deg selv nokså dum.

Der var du tom for argumenter ja. Jeg registrerer at dine fremste argumenter er ''dratt hodet ditt ut av rompa'' og ''dum''. Takk til deg, og så kan du komme tilbake når du blir litt mer voksen.

Anonymkode: 71b67...d4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann
11 minutter siden, Tsunade skrev:

Kvinner skal vente på at Jonasmann gir dem tillatelse til å:

1. Ha sex

2. Bli gravide

For det er det du mener, ikke sant, Jonasmann? At det er DU som skal bestemme dette?

Ja, det er akkurat det jeg mener. Da hadde det blitt andre boller her i Norge, om jeg skulle gi tillatelse før alle hadde sex :laugh:. Om jeg samtidig skulle bestemt hvor mye sex det skulle være og om det skulle vert uten prevensjon hadde det vert artig. Fertiliteten hadde skutt i været for å si det slik.

Endret av Jonasmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jonasmann
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vente? Hvem skal vente....og på hva?

Anonymkode: aad5b...ea4

På å ha sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tsunade

@Jonasmann Du svarte ikke på spørsmålet om hvorfor det er så galt for deg at norske kvinner får barn med andre menn enn akkurat deg.

Du forstår vel at vi forstår at du ikke har fått formert deg, og at du ikke klarer å se årsakene til dette hos deg selv?

Derfor tyr du til det av mange brukte og etterhvert utslitte "trikset" med å skylde på kvinnfolk og utlendinger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jonasmann
4 minutter siden, Tsunade skrev:

@Jonasmann Du svarte ikke på spørsmålet om hvorfor det er så galt for deg at norske kvinner får barn med andre menn enn akkurat deg.

Du forstår vel at vi forstår at du ikke har fått formert deg, og at du ikke klarer å se årsakene til dette hos deg selv?

Derfor tyr du til det av mange brukte og etterhvert utslitte "trikset" med å skylde på kvinnfolk og utlendinger.

 

Nå er jeg ikke sint på at ingen damer har fått barn med meg, jeg er 24 år og det er enda for tidlig for det. Og når det gjelder det at jeg ikke har kjæreste, er det ingen tvil om at det er min egen feil. Jeg er derimot alt for samfunnsinteressert, særlig når det gjelder ting som det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her er en newsflash : I Norge såvel som andre siviliserte samfunn har kvinner og menn autonomi (selvbestemmelsesrett ) over eget liv.  Det innebærer at de kan bestemme over seg selv i livet sitt , hvem de vil ha sex med , hva de skal spise til middag, om de ønsker behandling for ulike sykdommer,  hvor mange ganger i uka de ønsker å dusje. Ja alt fra stort til smått.  Hvilken rett har du eller noen andre for den saks skyld å tvinge din moral på andre ? Hvorfor er det DU som har rett og kan  tvinge andre på din vilje fordi du mener det er best ? Jeg mener at du har best av å få tildelt munnkurv og miste retten til å ytre deg. Kan jeg da tvinge deg til dette siden du tydeligvis ikke vet ditt eget beste?  For jeg tror jo jeg vet best ikke sant, akkurat som du. Poenget er at vi ikke kan gjøre oss til herrer over andres liv.  Det er ikke i vår rett.  Til og med Gud gjør ikke dette ( ga oss fri vilje ) så hvilken rett har du til det ? 

Anonymkode: e9d50...d66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er enkelt, Jonasmann. Du trenger bare sørge for at menns etterspørsel etter tilfeldig sex går ned. 

Problem solved.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...