Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Skorpion89 skrev:

Nå er ikke dette helt min stil, men må faktisk si meg enig. Det er en "rotete" stil, men GH har det litt ryddigere og "lettere".

Så blir hun heller ikke sponset og kan plukke med seg ting slik som VP, og da blir det fort dyrt å skulle ha lassvis med puter og dill 😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Horselady skrev:

Så blir hun heller ikke sponset og kan plukke med seg ting slik som VP, og da blir det fort dyrt å skulle ha lassvis med puter og dill 😉

Sponset og sponset. Er vel heller noen som skylder noen andre  gratis reklame resten av livet sitt, pga store tap, tenker jeg. VP merker lite fra Nille Moi.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VP har fått nye spisestuestoler, og GH skriver et innlegg om at hun ikke skal kjøpe seg nye! Ok..? Ellers er budskapet i innlegget det samme, hun har kjøpt ting/møbler for å faktisk beholde dem, det passer inn i hjemmet hennes... osv.

Unnskyld meg, men hvem trenger skrekkfilmer når man har GH..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke skjønner. Når man først skal kopiere noen 99% - hvorfor VP?  Blir litt som at man skal stjele smykker, også stjeler man fra Nille, liksom. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Rubella skrev:

Det er en ting jeg ikke skjønner. Når man først skal kopiere noen 99% - hvorfor VP?  Blir litt som at man skal stjele smykker, også stjeler man fra Nille, liksom. 

Godt spørsmål. Det finnes så mange flinke mennesker der ute som virkelig kan interiør. Så velger hun ei som ikke er spesielt god til det. De som virkelig kan interiør holder seg ikke til kun et merke og heller ikke til et som er overprisa.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VP var hadde jo litt mer "annerkjennelse" før, skal innrømme at jeg selv også syntes hun hadde det fint og kunne virke inspirerende. Og hun har jo godtatt kopieringen - kanskje til og med tjente hun på Det?

Jeg ser egentlig ikke noe i veien med å kopiere stilen til andre. Akkurat det skader jo ingen. Kopiering av tekster er noe helt annet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, millemåne1 skrev:

VP var hadde jo litt mer "annerkjennelse" før, skal innrømme at jeg selv også syntes hun hadde det fint og kunne virke inspirerende. Og hun har jo godtatt kopieringen - kanskje til og med tjente hun på Det?

Jeg ser egentlig ikke noe i veien med å kopiere stilen til andre. Akkurat det skader jo ingen. Kopiering av tekster er noe helt annet.

En ting er å kopiere noe, men hun kopierer eksakt likt og legger det ut i some som om det er hun som har kommet på det selv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har garantert vært inne å lest i VP-tråden og sett at VP fikk kritikk på grunn av de nye stolene sine. Derfor må hun skrive et innlegg om at hun er så fornøyd med de hun allerede har 😂 Altså, hvorfor skrive et innlegg om noe enn ikke har tenkt å kjøpe ? 😂

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, btw, overskriften sier jo noe helt annet 😂

"Vel som overskriften sier, tanken på nye spisestuestoler har jeg ingen planer om, de er jo så fine og kraftige og ikke minst helt fantastiske å sitte i."

Overskriften var altså "NYE SPISESTUESTOLER".

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
11 minutter siden, Aintnofun skrev:

"Vel som overskriften sier, tanken på nye spisestuestoler har jeg ingen planer om, de er jo så fine og kraftige og ikke minst helt fantastiske å sitte i."

Herregud! Er det virkelig mulig! 😲

Hun kunne jo bare åpnet Med "Var innom VP sin blogg og så at hun hadde kjøpt nye stoler"

Blir for dumt dette....

Endret av førstedamen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aintnofun skrev:

Hjelp 😂😂😂😂😵

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Marleah skrev:

Det skal ikke være mango på julepynt..... ehh... ok. Takk for info👍🤔😉

Mango hører jo mer til sommeren så er igrunnen enig i den 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste innlegg kopiert fra CBE sitt innlegg fra 2015. Seriøst Ine!! Finn på noe sjæl! 

Ingen liker en copycat! 

God jul. 

Endret av Pikapiika
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...