Papirfly Skrevet 18. november 2017 #1401 Del Skrevet 18. november 2017 Tråden er ryddet for krenkelser og brudd på opphavsretten. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 18. november 2017 #1402 Del Skrevet 18. november 2017 3 timer siden, Skorpion89 skrev: Nå er ikke dette helt min stil, men må faktisk si meg enig. Det er en "rotete" stil, men GH har det litt ryddigere og "lettere". Så blir hun heller ikke sponset og kan plukke med seg ting slik som VP, og da blir det fort dyrt å skulle ha lassvis med puter og dill 😉 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 18. november 2017 #1403 Del Skrevet 18. november 2017 11 minutter siden, Horselady skrev: Så blir hun heller ikke sponset og kan plukke med seg ting slik som VP, og da blir det fort dyrt å skulle ha lassvis med puter og dill 😉 Sponset og sponset. Er vel heller noen som skylder noen andre gratis reklame resten av livet sitt, pga store tap, tenker jeg. VP merker lite fra Nille Moi. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoop Skrevet 18. november 2017 #1404 Del Skrevet 18. november 2017 VP har fått nye spisestuestoler, og GH skriver et innlegg om at hun ikke skal kjøpe seg nye! Ok..? Ellers er budskapet i innlegget det samme, hun har kjøpt ting/møbler for å faktisk beholde dem, det passer inn i hjemmet hennes... osv. Unnskyld meg, men hvem trenger skrekkfilmer når man har GH.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 19. november 2017 #1405 Del Skrevet 19. november 2017 Tråden er rydder for spekulasjoner. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 21. november 2017 #1406 Del Skrevet 21. november 2017 Det er en ting jeg ikke skjønner. Når man først skal kopiere noen 99% - hvorfor VP? Blir litt som at man skal stjele smykker, også stjeler man fra Nille, liksom. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 21. november 2017 #1407 Del Skrevet 21. november 2017 30 minutter siden, Rubella skrev: Det er en ting jeg ikke skjønner. Når man først skal kopiere noen 99% - hvorfor VP? Blir litt som at man skal stjele smykker, også stjeler man fra Nille, liksom. Godt spørsmål. Det finnes så mange flinke mennesker der ute som virkelig kan interiør. Så velger hun ei som ikke er spesielt god til det. De som virkelig kan interiør holder seg ikke til kun et merke og heller ikke til et som er overprisa. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 21. november 2017 #1408 Del Skrevet 21. november 2017 VP var hadde jo litt mer "annerkjennelse" før, skal innrømme at jeg selv også syntes hun hadde det fint og kunne virke inspirerende. Og hun har jo godtatt kopieringen - kanskje til og med tjente hun på Det? Jeg ser egentlig ikke noe i veien med å kopiere stilen til andre. Akkurat det skader jo ingen. Kopiering av tekster er noe helt annet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 21. november 2017 #1409 Del Skrevet 21. november 2017 52 minutter siden, millemåne1 skrev: VP var hadde jo litt mer "annerkjennelse" før, skal innrømme at jeg selv også syntes hun hadde det fint og kunne virke inspirerende. Og hun har jo godtatt kopieringen - kanskje til og med tjente hun på Det? Jeg ser egentlig ikke noe i veien med å kopiere stilen til andre. Akkurat det skader jo ingen. Kopiering av tekster er noe helt annet. En ting er å kopiere noe, men hun kopierer eksakt likt og legger det ut i some som om det er hun som har kommet på det selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 21. november 2017 Forfatter #1410 Del Skrevet 21. november 2017 Hun har garantert vært inne å lest i VP-tråden og sett at VP fikk kritikk på grunn av de nye stolene sine. Derfor må hun skrive et innlegg om at hun er så fornøyd med de hun allerede har 😂 Altså, hvorfor skrive et innlegg om noe enn ikke har tenkt å kjøpe ? 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 21. november 2017 Forfatter #1411 Del Skrevet 21. november 2017 Og, btw, overskriften sier jo noe helt annet 😂 "Vel som overskriften sier, tanken på nye spisestuestoler har jeg ingen planer om, de er jo så fine og kraftige og ikke minst helt fantastiske å sitte i." Overskriften var altså "NYE SPISESTUESTOLER". 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 21. november 2017 #1412 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) 11 minutter siden, Aintnofun skrev: Og, btw, overskriften sier jo noe helt annet 😂 "Vel som overskriften sier, tanken på nye spisestuestoler har jeg ingen planer om, de er jo så fine og kraftige og ikke minst helt fantastiske å sitte i." Overskriften var altså "NYE SPISESTUESTOLER". Herregud! Er det virkelig mulig! 😲 Hun kunne jo bare åpnet Med "Var innom VP sin blogg og så at hun hadde kjøpt nye stoler" Blir for dumt dette.... Endret 21. november 2017 av førstedamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 21. november 2017 #1413 Del Skrevet 21. november 2017 1 time siden, Aintnofun skrev: Og, btw, overskriften sier jo noe helt annet 😂 "Vel som overskriften sier, tanken på nye spisestuestoler har jeg ingen planer om, de er jo så fine og kraftige og ikke minst helt fantastiske å sitte i." Overskriften var altså "NYE SPISESTUESTOLER". Hjelp 😂😂😂😂😵 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 22. november 2017 #1414 Del Skrevet 22. november 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 22. november 2017 #1415 Del Skrevet 22. november 2017 Det skal ikke være mango på julepynt..... ehh... ok. Takk for info👍🤔😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 22. november 2017 Forfatter #1416 Del Skrevet 22. november 2017 1 time siden, Marleah skrev: Det skal ikke være mango på julepynt..... ehh... ok. Takk for info👍🤔😉 Mango hører jo mer til sommeren så er igrunnen enig i den 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 22. november 2017 #1417 Del Skrevet 22. november 2017 5 timer siden, Marleah skrev: Det skal ikke være mango på julepynt..... ehh... ok. Takk for info👍🤔😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikapiika Skrevet 23. november 2017 #1418 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) Siste innlegg kopiert fra CBE sitt innlegg fra 2015. Seriøst Ine!! Finn på noe sjæl! Ingen liker en copycat! God jul. Endret 23. november 2017 av Pikapiika Skrivefeil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 23. november 2017 #1419 Del Skrevet 23. november 2017 13 timer siden, Marleah skrev: Det skal ikke være mango på julepynt..... ehh... ok. Takk for info👍🤔😉 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 23. november 2017 #1420 Del Skrevet 23. november 2017 Tekstene hennes gir virkelig ingen mening🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg