Gjest Snusen Skrevet 12. september 2017 #1221 Del Skrevet 12. september 2017 Hun kommer ingen vei for alle dører blir stengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. september 2017 #1222 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor denne bloggen ikke er stengt. Så mange klager som plattformen (er det det det heter?) har fått. Skal vi alle ta en økt her nå og sende en klage? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 12. september 2017 #1223 Del Skrevet 12. september 2017 2 minutter siden, MalloryK skrev: Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor denne bloggen ikke er stengt. Så mange klager som plattformen (er det det det heter?) har fått. Skal vi alle ta en økt her nå og sende en klage? Det JEG ikke forstår, er hvorfor dere på død og liv skal bli så krenket over at noen stjeler materiale som ikke engang er deres. Hvorfor kan det ikke være opp til bloggerne det gjelder å klage på kopiering? Deres materiale - deres eventuelle krenkelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. september 2017 #1224 Del Skrevet 12. september 2017 Fordi hun er totalt crazy og må stoppes? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 12. september 2017 #1225 Del Skrevet 12. september 2017 1 minutt siden, MalloryK skrev: Fordi hun er totalt crazy og må stoppes? Hvorfor må hun egentlig stoppes? Og hvorfor av deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 12. september 2017 #1226 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) 16 minutter siden, Daisy_B skrev: Det JEG ikke forstår, er hvorfor dere på død og liv skal bli så krenket over at noen stjeler materiale som ikke engang er deres. Hvorfor kan det ikke være opp til bloggerne det gjelder å klage på kopiering? Deres materiale - deres eventuelle krenkelse. Temmelig tynn argumentasjon; så fordi det ikke er mitt materiale skal jeg se en annen vei? Det handler om rett og galt, man skal ikke stjele; verken tekster eller bilder. Og flere bloggere har forsøkt å ta det med GH uten å komme noen vei f.eks Stein i havet og Caroline Berg Eriksen. Dessuten har GH framstilt dem som kommer med kritikk mot kopieringen som "drittslengere" og hatere. Det synes jeg ikke skal stå umotsagt. Endret 12. september 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 12. september 2017 #1227 Del Skrevet 12. september 2017 6 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Temmelig tynn argumentasjon; så fordi det ikke er mitt materiale skal jeg se en annen vei? Det handler om rett og galt, man skal ikke stjele; verken tekster eller bilder. Og flere bloggere har forsøkt å ta det med GH uten å komme noen vei f.eks Stein i havet og Caroline Berg Eriksen. Dessuten har GH framstilt de som konmer med kritikk mot kopieringen som "drittslengere" og hatere. Det synes jeg ikke skal stå umotsagt. Enig. Dessuten tror jeg faktisk det er til Ines eget beste også at dette tar slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 12. september 2017 #1228 Del Skrevet 12. september 2017 I komm.feltet til steinihavet var det en som fortalte at hu hadde blitt kopiert av gh. Hu ringte henne for å konfrontere henne, og da hadde ine truet hun og datteren på livet, så har tydeligvis litt av et temperament hu dama der😳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 12. september 2017 #1229 Del Skrevet 12. september 2017 15 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Temmelig tynn argumentasjon; så fordi det ikke er mitt materiale skal jeg se en annen vei? Det handler om rett og galt, man skal ikke stjele; verken tekster eller bilder. Og flere bloggere har forsøkt å ta det med GH uten å komme noen vei f.eks Stein i havet og Caroline Berg Eriksen. Dessuten har GH framstilt dem som kommer med kritikk mot kopieringen som "drittslengere" og hatere. Det synes jeg ikke skal stå umotsagt. Oi, du mener faktisk at jeg var den av oss to som hadde en tynn argumentasjon. Jaha. Så hvis dette ikke handler om gleden av å henge ut noen, gleden over å le når noen tryner, spenningen ved å se hva det neste merkelige fremstøtet blir - men at det tvert imot bare er godt ment, at man ønsker å bidra til å opprettholde et skille mellom rett og galt, og at man ønsker å hjelpe bloggere som fint klarer å stå opp for seg selv... Hvorfor ikke heller bruke like mye tid og energi på å ta pedofile? Kunne det være mer nyttig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukreativbruker Skrevet 12. september 2017 #1230 Del Skrevet 12. september 2017 49 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Temmelig tynn argumentasjon; så fordi det ikke er mitt materiale skal jeg se en annen vei? Det handler om rett og galt, man skal ikke stjele; verken tekster eller bilder. Og flere bloggere har forsøkt å ta det med GH uten å komme noen vei f.eks Stein i havet og Caroline Berg Eriksen. Dessuten har GH framstilt dem som kommer med kritikk mot kopieringen som "drittslengere" og hatere. Det synes jeg ikke skal stå umotsagt. Har CBE tatt det opp med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 12. september 2017 #1231 Del Skrevet 12. september 2017 5 minutter siden, Ukreativbruker skrev: Har CBE tatt det opp med henne? https://imgur.com/a/CVdqJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukreativbruker Skrevet 12. september 2017 #1232 Del Skrevet 12. september 2017 1 minutt siden, Sirkustjukk skrev: https://imgur.com/a/CVdqJ Så bra! Håper hun går videre med det også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. september 2017 #1233 Del Skrevet 12. september 2017 Men, er det noen som har sagt ifra til wordpress? Hva skal man si, og hvor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. september 2017 #1234 Del Skrevet 12. september 2017 Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner, samt svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 13. september 2017 #1235 Del Skrevet 13. september 2017 Derfor kopierer Ine andres tekster: "Dette var en liten smakebit på min inspirasjon til høstens trend og antrekket er altså SÅ lekkert og helt klart et must for denne høsten!" Sitat:bloggen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 14. september 2017 #1236 Del Skrevet 14. september 2017 Kan Ine forklare sammenhengen mellom overskrift og tekst i siste blogginnlegg: "Eiendeler for tusenvis av kroner har forsvunnet!" Innlegget handler om reklame for barneklær, og tyveri er ikke nevnt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 14. september 2017 #1237 Del Skrevet 14. september 2017 4 minutter siden, Smugleseren skrev: Kan Ine forklare sammenhengen mellom overskrift og tekst i siste blogginnlegg: "Eiendeler for tusenvis av kroner har forsvunnet!" Innlegget handler om reklame for barneklær, og tyveri er ikke nevnt! Det er ikke akkurat siste blogginnlegget hennes. Har vel vært 6-7 etter det. Men hun forklarer i kommentarfeltet hva hun mener. Det var visst noe om pengene (altså eiendelene) hun har brukt på å kjøoe alt dette. Eller noe sånt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 14. september 2017 #1238 Del Skrevet 14. september 2017 4 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det er ikke akkurat siste blogginnlegget hennes. Har vel vært 6-7 etter det. Men hun forklarer i kommentarfeltet hva hun mener. Det var visst noe om pengene (altså eiendelene) hun har brukt på å kjøoe alt dette. Eller noe sånt... Skikkelig god reklame at man blir robbet for å handle gitt merke 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 14. september 2017 #1239 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) 8 minutter siden, Veslefrikk skrev: Det er ikke akkurat siste blogginnlegget hennes. Har vel vært 6-7 etter det. Men hun forklarer i kommentarfeltet hva hun mener. Det var visst noe om pengene (altså eiendelene) hun har brukt på å kjøoe alt dette. Eller noe sånt... Og overskriften er fra et blogginnlegg Mamma til Michelle skrev i fjor (som for øvrig var et reklameinnlegg for navnelapper, dog noe mer samsvar med teksten enn Ines innlegg) Endret 14. september 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 14. september 2017 #1240 Del Skrevet 14. september 2017 2 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Og overskriften er fra en blogginnlegg Mamma til Michelle skrev i fjor (som for øvrig var et reklameinnlegg for navnelapper, dog noe mer samsvar med teksten enn Ines innlegg) Hun må vel se selv at overskriften er totalt misvisende og ikke har noen som helst sammenheng med teksten forøvrig i innlegget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg