Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, Berrykisses skrev:

Jeg blir så oppgitt!

I dag på snap kopierer hun akkurat det samme som Marie fra kontoen Instahomes hadde i går! 

Jeg har nettopp sittet å sett snappene hennes nå, og var litt glad fordi jeg syntes hun virket så naturlig og flink. Så har hun altså kopiert dette også?  

Jeg må si at jeg bortsett fra dette med kopieringen er positivt overrasket over Ine og hvordan hun fremstår live på snap. Hun er en veldig søt jente, og virker veldig annerledes enn hun gjør på bloggen synes jeg. 

Endret av Stinkerbell
tastfeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stinkerbell skrev:

Jeg har nettopp sittet å sett snappene hennes nå, og var litt glad fordi jeg syntes hun virket så naturlig og flink. Så har hun altså kopiert dette også?  

Jeg si at jeg bortsett fra dette med kopieringen er positivt overrasket over Ine og hvordan hun fremstår live på snap. Hun er en veldig søt jente, og virker veldig annerledes enn hun gjør på bloggen synes jeg. 

Ja var akkurat det samme hun gjorde i går..

Kan hun ikke bare gjøre ting mer ekte og komme på ting selv. Det er naturlig å finne inspirasjon, men kopiere helt likt blir så dumt! Jeg klarer ikke ta slike folk seriøst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte

Kanskje er det hektisk med den eldste, hva vet vi...

Det jeg reagerer mest på, både med hun og Marna, er den utstrakte smokkebruken. Smokken er godt trykket på plass heeeeele tiden. Det må være skadelig for tannstillingen, og for språkutviklingen. Hvem klarer å snakke med en gummipropp i munnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Kanskje er det hektisk med den eldste, hva vet vi...

Det jeg reagerer mest på, både med hun og Marna, er den utstrakte smokkebruken. Smokken er godt trykket på plass heeeeele tiden. Det må være skadelig for tannstillingen, og for språkutviklingen. Hvem klarer å snakke med en gummipropp i munnen. 

Men hun er jo på skolen. Det er da bare å reise fra jobb om det skulle skje noe. Det må vi andre med barn gjøre. Jeg hadde blitt helt ustabil om jeg skulle gått hjemme hver dag. Kanskje det er forklaringa...🙊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, lenemor1 skrev:

"Interiør er en hobby". Vi har hobbyer vi som jobber også, men det må vente til ETTER jobb. Altså...🙄

Hun følger ihvertfall slavisk med her inne. :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Hun følger ihvertfall slavisk med her inne. :fnise:

I know😂 Da får vi svar på ting uten å bli blokkert. Bare synd vi ikke får svar på det vi virkelig lurer på. Kopiering.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lenemor1 skrev:

I know😂 Da får vi svar på ting uten å bli blokkert. Bare synd vi ikke får svar på det vi virkelig lurer på. Kopiering.

Det kommer vi nok aldri til å få svar på :fnise:. Håper nesten at hun tråkker skikkelig over streken hos feil blogger en dag. En som virkelig biter fra seg. Enda mer en hva Stein i havet gjorde. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det kommer vi nok aldri til å få svar på :fnise:. Håper nesten at hun tråkker skikkelig over streken hos feil blogger en dag. En som virkelig biter fra seg. Enda mer en hva Stein i havet gjorde. 

Trodde faktisk CBE/LKE var en av de som ikke finner seg i sånn, men kanskje de vet mer om denne bloggeren enn vi andre. Hun er jo helt ubetydelig blant de store bloggerne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Ine, siden du følger med; hva med å forklare hvorfor du har kopiert andre og følt behovet for å blokkere omtrent alle som har spurt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at ourluxuryhome har repostet et av hennes bilder på instagram i dag. Det er vel egentlig noen andre enn gladehjem som burde vært kreditert og takket der men. Bildet er en tro kopi av stuen til villapaprika. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Mynona, mod. 

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nysgjerrig på hvilken interiørbutikk hun jobber i? Veldig rart at den jobben aldri har blitt nevnt før, og at hun aldri reklamerer for produkter derfra f.eks? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, richbitch skrev:

Er nysgjerrig på hvilken interiørbutikk hun jobber i? Veldig rart at den jobben aldri har blitt nevnt før, og at hun aldri reklamerer for produkter derfra f.eks? 

Kid kanskje🙄 Ikke så lukrativt som Mille Moi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, justcurious skrev:

Det er vel ikke så mange interiørbutikker i Surnadal. Rart hun aldri har nevnt det ja. 

Småtteriet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...