Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var vi på fruktsalatkopiering....dog med mais🤢 men ellers er jo hele innlegget likt vp sitt....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt og lurt men i dag ble jeg overbevist. Denne bloggen er en parodi på en annen. Det kan ikke være på ekte dette...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Valetta skrev:

Mais...

Det er nok den snåleste salatkomposisjonen jeg har sett noen gang. :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det er nok den snåleste salatkomposisjonen jeg har sett noen gang. :fnise:

VP hadde chilli i sin. Chilli = grønnsak, mais = grønnsak. Hun har altså puttet en grønnsak hun liker i fruktsalaten sin, siden VP gjorde det. Alt funker med litt sukker på toppen. 😬

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Minipilla skrev:

Jeg har lurt og lurt men i dag ble jeg overbevist. Denne bloggen er en parodi på en annen. Det kan ikke være på ekte dette...

Det hadde jo faktisk vært hysterisk morsomt om det var tilfelle.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Minipilla skrev:

Samme her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lillemini skrev:

VP hadde chilli i sin. Chilli = grønnsak, mais = grønnsak. Hun har altså puttet en grønnsak hun liker i fruktsalaten sin, siden VP gjorde det. Alt funker med litt sukker på toppen. 😬

Ikke for å pirke, men mais er ingen grønnsak, det er en kornart. Ikke at den har så mye i en fruktsalat å gjøre av den grunn, men. :fnise: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2017 den 22.15, Minipilla skrev:

Dessverre så er det ikke parodi...skulle ønske det var det for hennes egen del 😕

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest omtale av denne bloggen måtte jeg ta en titt. Er hun seriøs? Jeg mener, prøver hun å formidle noe?

Jeg må innrømme at jeg lo godt de første linjene av det jeg oppfattet som parodi på paprikaen, men mistenker st hun mener dette på alvor.

Hun kan heller ikke norsk, har ikke stavekontroll, tegnsetting er tydelig for pyser og orddeling slår hun mynt og kron om. 

Ellers er "gode tips" en oppskrift på pannekaker (!!!!!!), råd om å dekke bord med kopp og serviett (epokegjørende) og ha pledd i verandastolene (hvilken nyhet).

Gjeeeeeeeeeeesp. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå tross alt mye bedre hos henne med lys bakgrunn i det minste. Selv om fatene i seg selv ikke akkurat er så ekstraordinære.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å følge henne på den instagrammen der hun selger interiør den dagen VP la ut bilder av de sorte krukkene/vasene. Likte de så godt, men litt for dyre for meg. Spent på hvor lang tid det går før de skal selges videre! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...