Gå til innhold

Det Glade Hjem

Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Nå er det vel bare et spørsmål om tid før GH kommer kjørende på en slik råtass: https://imgur.com/a/LAqYG 

😂😂😂😂😂😂😂

Går vel ikke uten sertifikat. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskerommet er ikke hjertet i huset nei, Ine. Hvordan klarer du å skrive så mye dumt?! Og at du føler du har sett alt av innredning/interiør før er ikke så rart når du lever av å kopiere andre. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bedre lunsj, med vafler? Skoleboller til frokost.. vaskerommet er hjertet i huset.. Er visst flere som hadde hatt godt av litt mer skolegang og en ordentlig jobb.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte hører jeg at KJØKKENET er HJERTET i et hus, men vaskerommet??? Aldri hørt før 🤣

Jeg blir målløs 😶😶

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Uglemor@co skrev:

Ofte hører jeg at KJØKKENET er HJERTET i et hus, men vaskerommet??? Aldri hørt før 🤣

Jeg blir målløs 😶😶

Forbildet har heller ingen utdannelse, og er tross alt Norges værsting på ord og uttrykk.  :a034:

Til Ine: Å ha ett forbilde som kjører alle sine firma i grusen, bretter ut kjærlighetslivet og barna sine på nett, og prøver å fremstå som noe hun ikke er, er IKKE bra!!!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Uglemor@co skrev:

Jeg blir målløs 😶😶

Har du ikke?? Vi pleier å være på vaskerommet😊 Selv om det er trangt er det husrom der! Eller var det hjerterom?😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det soverommet,samme drømmer om nytt hus og det fjerde soverom,og akkurat samme bildene,får kula av detta her😂😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anafre
5 minutter siden, Jennybella skrev:

Ja så var det soverommet,samme drømmer om nytt hus og det fjerde soverom,og akkurat samme bildene,får kula av detta her😂😂😂😂

Oh lord

Endret av Anafre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Den røde fare skrev:

Har du ikke?? Vi pleier å være på vaskerommet😊 Selv om det er trangt er det husrom der! Eller var det hjerterom?😂

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste innlegget var virkelig noe for seg selv! Det var nesten et revynummer verdig! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at Ine valgte å godkjenne denne kommentaren på siste innlegget sitt: 

Nei Ine: Du kan ikke definere sort som en farge. Ei heller er kvister blomster. Og tilslutt: det er på ingen måte lekkert; det ser kaldt og trist ut hos deg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, suckers skrev:

Overrasket over at Ine valgte å godkjenne denne kommentaren på siste innlegget sitt: 

Nei Ine: Du kan ikke definere sort som en farge. Ei heller er kvister blomster. Og tilslutt: det er på ingen måte lekkert; det ser kaldt og trist ut hos deg.

Haha, jeg synes det er i overkant fargerikt med noen gåsunger, her tar det helt av... 

En ting til, i innlegget fra i går skriver hun om hotellfølelse. Hadde jeg kommet til et hotell der senga så sånn ut hadde jeg klaga, for jeg hadde seriøst trodd at de hadde glemt å skifte på senga etter forrige gjest... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser hvordan hun svarer i kommentarfeltet( hun har faktisk godkjent flere kommentarer nå) så bekrefter det egentlig hvor lite smart hun er, så jeg er helt overbevist om at hun ikke vet bedre når hun kopierer andre. Og det dårlige språket...:sprettoy:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, suckers skrev:

Ser ingen kommentarer der jeg? Har hun slettet det igjen?

Edit: Jeg var inne på nouw-versjonen av bloggen, og der ligger det ingen kommentarer. Sjekket wordpress-versjonen, og da så jeg de.

Endret av Viernes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jøsses hun mangler jo støvrosa hortensia i krukka si blant gåsungene,det har villa paprika,i alle dager tenk å glemme det😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...