Gå til innhold

Jenter uten sminke ser ut som gutter


Brannslangen

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Føler med kvinnfolk, men dette problemet har dere selv skapt over tid

Løsningen er jo at alle slutter å bruke mye sminke, men det vil alltid være noen som strekker seg lenger for å bli attraktive, og dermed faller hele greia sammen

Hvilket problem snakker du om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ThotSlayer
28 minutter siden, Nerine_ said:

Hvilket problem snakker du om? 

At dere ikke ser bra ut uten sminke fordi forskjellene blir så store 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ThotSlayer skrev:

At dere ikke ser bra ut uten sminke fordi forskjellene blir så store 

Er det er problem for deg...? De fleste kvinner ser vel helt ok ut uten sminke også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ThotSlayer skrev:

At dere ikke ser bra ut uten sminke fordi forskjellene blir så store 

Ser du så bra ut selv? Jeg har mine tvil.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike problemer løser man hos psykolog, siden det ikke er generelle, men individuelle problemer. 

Anonymkode: 0351a...a0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/4/2017 at 10:00 PM, Brannslangen said:

Jeg blir ganske skremt over at veldig mange jenter ser så dramatisk annerledes ut med sminke kontra uten sminke. Jeg har sett kjendis-damer på TV som i det vanlige liv ser ut på én måte, og så i det neste øyeblikk (typisk på modell-bilder for et eller annet dame-blad) nesten ser ut som en annen person. Tilbake i studie-tiden lurte jeg på om noen av jentene på forelesningene var blitt syke. De var plutselig ikke pene lengre, men var over natten blitt bleke og kvisete. Det gjør at jeg har problemer med å generelt stole på kvinner, at jeg oppfatter dem som falske, og at dem kan bedra meg på andre måter enn bare med sitt utseende.

Noen som har en del av de samme tankene som meg her inne? Lurer på hvordan dette problemet kan løses.

Stakkars! :klem:

Løsning? Nei, dette er nok ett av livets uløselige problemer. På linje med menneskets ubotelige ensomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.1.2017 den 22.00, Brannslangen skrev:

Noen som har en del av de samme tankene som meg her inne? Lurer på hvordan dette problemet kan løses.

Nei! ?

Ja, selvfølgelig ser kvinner flest annerledes ut med og uten sminke. Men å si at kvinner flest ser ut som gutter eller menn? Heh? Hvor bor du?

"Lurer på hvordan dette problemet kan løses?" Hva snakker du om?? 

Du må være ute etter å skape hat mot oss etnisk norske hvite menn. Hvorfor?

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Nei! ?

Ja, selvfølgelig ser kvinner flest ut annerledes med og uten sminke. Men å si at kvinner flest ser ut som gutter eller menn? Heh? Hvor bor du?

"Lurer på hvordan dette problemet kan løses?" Hva snakker du om?? 

Han er ikke helt riktig navla. Han frekventerer forumet ennå, men innlegget du siterer er fra 2017.

Anonymkode: 45be1...de7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke helt riktig navla. Han frekventerer forumet ennå, men innlegget du siterer er fra 2017.

Anonymkode: 45be1...de7

Okay;) Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
19 minutter siden, Nerine_ said:

Er det er problem for deg...? De fleste kvinner ser vel helt ok ut uten sminke også. 

Det er ikke et problem for meg, men jeg henviser bare til de kvinnene som klager over at de blir får høre at de ser syke ut når de ikke sminker seg. Poenget jeg skulle frem til var at forskjellen med og uten sminke kan bli for store, og det er det kun kvinner som har skyld i.

18 minutter siden, Million said:

Ser du så bra ut selv? Jeg har mine tvil.

Kanskje jeg skal begynne å sminke meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, ThotSlayer said:

Kanskje jeg skal begynne å sminke meg

Kan være et sjakktrekk. Det går an å sminke seg uten at det synes (veldig) som sminke. Som å sminke en nese smalere, forhøye kinnbena etc.

Og å sminke seg til ren hud virker alltid.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
17 minutter siden, T-Rex said:

Kan være et sjakktrekk. Det går an å sminke seg uten at det synes (veldig) som sminke. Som å sminke en nese smalere, forhøye kinnbena etc.

Og å sminke seg til ren hud virker alltid.

Kan jeg sminke meg høyere? Sånn at jeg blir 185?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ThotSlayer said:

Kan jeg sminke meg høyere? Sånn at jeg blir 185?

 

Du trenger ikke det. Det er det fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ThotSlayer skrev:

Føler med kvinnfolk, men dette problemet har dere selv skapt over tid

Ser at du har fått noen kommentarer på dette, men jeg lurer på om du med "dere" mener hver enkelt kvinne, eller kvinner generelt?

Jeg forstår at noen som bruker mye sminke og falske øyevipper kan få kommentarer om man over natten velger å møte opp helt naturlig.

Men jeg håper virkelig ikke at du mener at hva de som bruker mye sminke velger skal påvirke resten av oss.

"Dette problemet har dere skapt over tid" - hvem snakker du til med den kommentaren? De som kommenterer her ser ikke ut til å være de verste "sminkedokkene", så hvem var det rettet mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
50 minutter siden, applestories said:

Ser at du har fått noen kommentarer på dette, men jeg lurer på om du med "dere" mener hver enkelt kvinne, eller kvinner generelt?

Jeg forstår at noen som bruker mye sminke og falske øyevipper kan få kommentarer om man over natten velger å møte opp helt naturlig.

Men jeg håper virkelig ikke at du mener at hva de som bruker mye sminke velger skal påvirke resten av oss.

"Dette problemet har dere skapt over tid" - hvem snakker du til med den kommentaren? De som kommenterer her ser ikke ut til å være de verste "sminkedokkene", så hvem var det rettet mot?

Med "dere" så mener jeg de kvinnene som har brukt så mye sminke over tid, at de ender opp med å få ubehagelige tilbakemeldinger når de går uten. De har skapt dette problemet selv. 

Jeg sier ikke det, jeg sier bare at hvis kvinner på en måte ble enige om å kutte ned på sminkebruken kollektivt, så ville det alltid vært noen som hadde brutt denne regelen fordi de vil se bedre ut enn andre kvinner. Håper jeg klarer å forklare meg godt nok, hvis ikke skal jeg prøve igjen.

Og please, når jeg snakker om noe så snakker jeg ikke om dere personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må liksom se 5-9 ganger for å se om jeg faktisk ser det er riktig person, hvis personen er uten sminke.

Anonymkode: a394f...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, ThotSlayer skrev:

Jeg sier ikke det, jeg sier bare at hvis kvinner på en måte ble enige om å kutte ned på sminkebruken kollektivt, så ville det alltid vært noen som hadde brutt denne regelen fordi de vil se bedre ut enn andre kvinner. Håper jeg klarer å forklare meg godt nok, hvis ikke skal jeg prøve igjen.

Og please, når jeg snakker om noe så snakker jeg ikke om dere personlig. 

Om 4 milliarder kvinner ble enige om noe skal du få en medalje. Menn også - de er ikke noe enklere.

Beklager å være den som forteller deg dette, men formuleringer som starter med " Dere.." blir tolket som "dere" uansett hvordan du eigentlig følte og mente det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er i utgangspunktet vakrere enn kvinner, akkurat slik som det er i resten av dyreverdenen. 

Hilsen kvinne

Anonymkode: cb64a...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Han er ikke helt riktig navla. Han frekventerer forumet ennå, men innlegget du siterer er fra 2017.

Anonymkode: 45be1...de7

Han har også en tråd fra 2017 hvor han mener en av "kvinners snevre interesser" er sminke. :rolleyes:

 

 

Anonymkode: f4a63...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som ser ut som gutter uten sminke er sannsynligvis transer. Jenter har vanligvis langt mykere trekk og pleier  være lette å skille fra guttene selv uten sminke. 

Hvis du er kjekk nok selv kan du sikkert få ei som er naturlig vakker selv uten sminke, så dette bør ikke være et stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...