miaen Skrevet 30. august 2005 Forfatter #141 Del Skrevet 30. august 2005 Takk for hilsener, alltid kjekt ! Idag har vi faktisk vært å gjort ferdig listene. Nå, er servise, glass og bestikk osv bestemt... Faktisk har min kjære vært aktiv i utvelgelsen, så han har valgt en del av tingene også. Vi er helt enige i valgene, og det e veldig kjekt.. Vi skal ha en liten liste, på gave og interiør butikken som jeg jobbet før, der får de inn mye nytt nå, for de har vært på høst messe. Så da kommer vi til å ønske oss noen ting der, som kan pynte opp i hjemmet, og ikke bare det som fyller opp skapene... Men det er jo ikke så lett å velge heller, det e eg enig med Bett1! For eg har tenkt litt sånn at vi ikke skal virke grådige, som ønsker oss mye osv... men så er det jo nesten hundre gjester som kommer også da, så må jo være litt lang likevel. Ble anbefalt av en ekspeditør, men det hadde eg allerede tenkt på...og det var å velge litt ting i ulike prisklasser. Det er noen som gjerne vil gi en oppmerksomhet, men som ikke kjenner en godt nok til å vite hva en liker, dermed kan det være greit å ha noen ting på listen... Ellers, er ringene bestemt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De e fine !!!!!!!!!!!!!!!!!! imorgen skal eg til oslo i forbindelse med jobb, så får pakke litt, skal være til fredag... og så skal eg på styremøte ikveld, så får begynne å gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 31. august 2005 #142 Del Skrevet 31. august 2005 Så flinke dere er! Hva slags servise og glass har dere bestemt dere for? Jeg har falt litt for Suomi fra Rosenthal og Balans fra Orrefors, men vi er nok langt fra beslutning enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. september 2005 #143 Del Skrevet 3. september 2005 Hei hei! Bare innom for å ønske deg en fin lørdag. Vi er klar for å se på bryllup og siden solen titter så vidt frem kan dette bli en flott dag. Ser det går unna med bryllups planlegging. Spennende. Får vi se ringene før den store dagen eller??? Får komme igang her. Tudelu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 3. september 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 3. september 2005 Ja, da va eg tilbake fra oslo. ingen shoppingtur, men det var jo eg klar over. Her var det jobbing fra morgen til kveld...men veldi kjekt og lærerikt. Bett1: serviset vi har valgt er antarktis fra Magnor. Dette skal vi ha som middagsservise. Ønske et annet kaffe servise, så det blir Silver Superior, fra royal porcelain. Glassene heter Line, og er fra kosta boda. Bestikket er Ramona, hardangerbestikk.. Blir en travel høst. Blir mye jobbing, samtidig som bryllupet skal ordnes.. vi får nok å gjøre på begge to. Blir mye jobbing på min kjære også, så godt at det "bare" er to måneder igjen... glede meg veldig til den dagen. Inatt drømte eg igjen. Forloveren min hadde satt inn en annonse i avisa, om at de som ville komme med historier, og ulike ting om meg, måtte ta kontakt. Dette skulle tydligvis brukes i utdrikkingslag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 3. september 2005 #145 Del Skrevet 3. september 2005 Det nærmer seg, ser jeg. Spennende! Lurer på når dere sendte/sender ut innbydelsene og når dere skal ha "svar utbedes"? Gifter meg i februar og skal be 100 gjester. På grunn av heftig planlegging/budsjett vil jeg gjerne ha svar tidligst mulig. Har du et syn på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #146 Del Skrevet 3. september 2005 Nærmar seg no ja.. Spennande.... Må få til eit bryllups-treff snart altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 4. september 2005 Forfatter #147 Del Skrevet 4. september 2005 takk for hilsener !!! Corazon: vi sendte ut innbydelser de to siste ukene i august. Hadde tenkt å sende i begynnelsen, men siden det var så mye jobb å lage dem, ble eg ikke ferdig før. Folk visst jo stort sett om at vi skal ha bryllup. Har satt svardato til 1. oktober, da har vi en måned på oss, men allerede er det over halvparten som har sagt ja.. Litt tidli svarfrist synes eg e greit, for da kan en planlegge litt mere. Hadde kanskje satt litt tidligere også, hadde eg fått dem ut før, men er egentlig ikke nødvendig heller. Gjestene bør hvertfall få en måned på seg til å svare synes jeg. Veslo: ja eg blir med på treff, hvis det blir valgt en dag eg kan. Hadde vært kjekt. Nå, har eg jo ting klart, og kan få de siste rådene før bryllupet.. kjekt å bare snakke om andre ting også... Idag blir det vel ikke kjempe mye planlegging.. vi var på innflytningsfest igår, og kom jeg i dag tidli. Formen e fin, men e slappis idag ja... Litt sånn små planlegging blir det gjerne i løpet av dagen... driver å leke litt med bordplasseringen..og den e jammen ikkje lett å få til !!!!!!!! kan jo ikke ha sånn at den ene slekten e på en del, og den andre på andre delen. må vel blande litt, og det er ikke så lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 4. september 2005 #148 Del Skrevet 4. september 2005 Takk for hilsen og svar på dette med invitasjonene. Etter å ha sett svaret ditt og tenkt litt, tenker jeg at det er ok å være ute i god tid. Som du sier, er det vel mange som svarer før frist også. Sikkert fint at gjestene får planlegge litt også, de fleste må jo reise et stykke. Gleder meg til å følge resten av planlegginga di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 6. september 2005 Forfatter #149 Del Skrevet 6. september 2005 Nå, som invitasjonene er ferdig, begynner neste prosjekt. Nemlig sangheftene... Det kommer nemlig i samme stil, som invitasjonene, og de var jo ikke ferdig på et blunk, med alle den klippingen og limingen. Sangheftene blir jo dobbelt så mange i antall også, for da e det jo en til hver... Det e på tide å sende inn prøve papirene... kjenne eg må få de avgårde nå, så jeg ikke bli stresset, fordi de kommer for sent eller noe.. Vi tenkte å invitere forlovere med samboere til reke kveld på lørdag, så blir de litt kjent også. Litt greit å gjøre litt ut av det, og ikke bare troppe opp på døren, så de får signert papirene. Imorgen får jeg ringe brudehuset, og høre om klær til mannen. På tide han får seg noen klær også. Har snakket med de før, og det var de som sa at vi måtte komme i september. huff og huff..jeg våknet med forkjølelse idag..ikke bra..har planer om å jobbe mye noen uker nå, i tillegg til bryllups planleggingen...så dette passet jo ikke i det hele tatt... Tenkte eg skulle gå meg en tur, selv om hodepinen banker..kanskje det bedrer seg med litt frisk luft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 6. september 2005 #150 Del Skrevet 6. september 2005 Servisene og glassene dere ønsker dere er veldig fine. Vi sliter enda litt med å bestemme oss, men har jo fortsatt litt tid. Håper forkjølelsen gir seg! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. september 2005 #151 Del Skrevet 14. september 2005 Hei hei!!! Bare inom for en liten oppdatering i ruske været. Planen var å komme seg på tur, men det er ikke mye fristende. Tenker vi venter med hele turen til i morgen og går ut for å hente Glossymannen som kommer med båten i stede. Veldig greit for da har vi et mål med turen! Vi tenker å være her i helgen da lillebror fyller år. Helt greit å være her oppe i helgene og. Får liksom litt mer ut av helgen når vi er her. Og ikke minst går det betraktelig mindre mengder av penger Jeg er snart klar for alvorlig shopping og da må det spares. Mine to søstre vi og at vi skal ta oss en jente tur til London om ikke så lenge og da må det iallefall spares myyyye. Og ikke minst være flik å gå på tur Ellers er det lite som skjer her i heimen. Fikk tante teit på besøk i dag og håper virkelig ikke at hun skal være her lenge. Greit at hun kommer, men jammen meg greit at hun reiser og Lillemor skal være i byn hos pappaen sin hele neste uke. dagmammaen hadde lyst på ekstra jobbing på den skikkelige jobben så da fikser vi det slik. Egentlig helt greit det så får han litt tid med henne og Så da bli vi i Bergen neste helg. Skulle så gjerne tatt meg en tur på kino etter gammelt. Går aldri på kino lenger så da går jeg jo glipp av mange gode filmer. Så hvis du vil være med så heng på!!! Nei nå er små frøkna små hissig her og jeg har en bror som skal kjøres på trening. vi får snakkes på !!!! Ha en fin onsdagskveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. september 2005 #152 Del Skrevet 20. september 2005 Hei hei! Lite oppdatering her siden sist ser jeg. Jaja, men håper du er innom å leser litt av og til fordi om. Ja nå er det snart bare en mnd igjen. Jammen løper tiden. Jeg begynner å stresse selv jeg med tanke på jul. Noen julegaver har jeg allerede kjøpt, men vips så er desemer her og jeg glemmer å posjonere pengene. Helt typisk meg det. Får heller skjerpe meg i år siden jeg allerede er klar over det I morgen er det på jobb igjen. Helt topp å jobbe litt ekstra nå som lillemor er i byn hos pappaen. Greit å ha noe å henge fingrene i så dagene ikke blir så lange. skal jo liksom ikke så mye til før jeg kjenner savnet. Ha en super uke Miaen, så snakkes vi mulighens til helgen. Vet ikke hvilken planer dere har, men vi har ingen. Tudelu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 28. september 2005 Forfatter #153 Del Skrevet 28. september 2005 Det e vel på tide å skrive litt...nå e det ganske kort tid igjen, snart er det kje mere bryllupsdagbok her.... Tiden har jo flydd !!! 38 dager igjen e jo ingenting, idag kjenne eg faktisk at eg e stresset, eller har bryllupsnerver, eller noe sånt. Kroppen e hvertfall kje normal. Mia mannen har jobbet sinnsykt de siste to ukene, de har en frist ut uken på et bygg, så jobbing hele tiden, så han har eg nesten ikke snakket eller sett.... Huff og huff...nå kom eg på bryllupsvalsen !!!!!!!! Herregud..nå kom bryllupsnervene..... eg ser eg har en del ting å gjere ja.... Eg har to stress momenter..det ene er sangheftene, og det andre er sol....eg MÅÅÅÅ ta litt sol, så eg ikkje blir så bleik.... Eg har super stress på jobb denne uken, så går egentlig rundt meg selv... Huff....ser eg ikkje har en bra dag idag nei....ikke får eg sove før etter ett hver kveld heller, så e trøtt trøtt trøtt.... hmmmm dette var sikkert en hyggelig lesning fra en brud som skulle vært i skyene.....!!!!!!!! måtte berre få det ut... sånn.....over til de hyggelige tingene....... Det nærmer seg fristen for svar på invitasjonene. Har fått over sytti positive svar, så dette e virkelig kjekt.... Bord pyntingen er klart.. trenge bare kjøpe inn resten, som skal brukes der.. men hvordan det skal være er klart. Eg tror det blir et flott bryllupsbord..... Samtaletime med prest er avtalt. Fotografen holder vi på å finne passende dag til samtale eg må skrive mere senere...må ut å gå tur før det blir for sent........................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 28. september 2005 #154 Del Skrevet 28. september 2005 Lykke til i innspurten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #155 Del Skrevet 30. september 2005 Nærmar seg no.. Blir spennande!! Kva er det med songheftene du stressar med? Måkje stresse vettu... Hehe... Og solarium er berre kooos og avslapping! Gledar meg til å treffe deg att eg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 30. september 2005 Forfatter #156 Del Skrevet 30. september 2005 Idag har eg hatt fri heile dagen. Egentlig fri helg, men må jobbe lørdag og søndag. Så idag sto bryllupsplaner i fokus....men hva skjedde...jo i natt våknet jeg med spy syke.. så idag har eg lagt her med det, og feber...veldi festlig..... Hadde en liten time i ettermiddag, der eg følte meg litt oppegående, så da klipte eg litt til sangheftene....eg hadde nemlig en del klipp og lim med invitasjonene, og sangheftene har eg laget meg en jobb der også... og der skal det jo være dobbelt så mange også. Men har veldi lyst å fullføre det, så får ta jobben med det... Har funnet ut at det må bli bryllupsvals kurs på oss.... min kjære er ikke akkurat super gla i å danse, så vi e kje så flink med øvingen.. kan være greit med et kurs. Kanskje vi får lyst å gå på andre danse kurs senere. Eg elske å danse... Det e jammen ikkje mange dagene igjen...stor glede meg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dagene frem til den store dagen kommer sikkert til å fly ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. september 2005 #157 Del Skrevet 30. september 2005 Hei snuppis!!! Er nett innom, har laant min svogers data. Skulle se paa hus med min kjere. Fant en del men ingenting er bestemt enda. Ting tar tid her i huset skjonner du. hi hi. Ikke mye msn paa denne maskinen og toer ikke akkuratt innstallere det heller Men i folge data mannen saa er maskinen vaar klar saa da blir det maskin paa begge steder. Ser at du er i full gang med aa gjore klart. Du er flink I morgen ska jeg prove kjolen igjen og bort aa se paa K sin kjole. Hun har kjopt ny for andledningen. Gleder meg til aa se. Maa ha masse god bedring og huske i ikke gaa paa jobb i morgen hvis du fremdeles er syk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2005 #158 Del Skrevet 2. oktober 2005 Så flink du er som lagar invitasjonar og songhefter!! Du har ikkje lyst til å legge ut bilde vel? Greier du å få bytta deg fri til å komme på treff, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 2. oktober 2005 #159 Del Skrevet 2. oktober 2005 Håper at formen er bedre! Har du mange sanghefter igjen, eller begynner du å nærme deg slutten? Dansekurs høres veldig bra ut. Håper du kan rapportere om hvordan det fungerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #160 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, da e svarfristen ute, og en tante og en onkel har faktisk ikke svart enda...litt dumt at de ikke sier i fra synes jeg da, men men.... Det er syv som ikke kommer til middag, pluss alle onkel barna til min kjære. Akkurat det var litt overraskende, at ikke den eldste skal en gang, men det må nesten foreldrene bestemme.. Sangheftene er enda det som e mest jobb med, har en god del igjen der ja, sånn ca de fleste, men det e vel slik som med invitasjonene, når en først var kommet i gang, så gikk det bra. I morgen skal jeg på Løiten igjen med min kommende svigermor. Har det klart hvordan bordene skal være, så i morgen blir det vel noen innkjøp til det, og noen små ting som skal ordnes der. Nå, e min kjære ferdig med den verste overtids jobbingen, og det e deilig.. Idag har han vært hjemme, og det var så kjekt... for nå var det virkelig lenge siden vi har sett hverandre ordentlig, og snakket ilag... Han har tatt av i løpet av disse fjorten dagene...tidig å se.... det sier jo litt hvor lite vi har sett hverandre... så idag har vi bare kost oss, sovet middag på sofaen ilag, akkurat som da vi var ny forelsket...hihi Veslo: skal prøve å få byttet på jobben, må bytte når vi skal til samtale med presten, men håper at eg skal få byttet begge dagene... Bett 1 : Dansekurs blir det, skal melde oss på denne uken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå