Glossy Skrevet 15. juli 2005 #121 Del Skrevet 15. juli 2005 TJO OG HEI!!! I morra braker det løs med party. Håper du klarer å komme deg på den båten i tide! du er jo ikke verdens kjappeste Stor gleder meg og håper på fint vær!!!! Tudelu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #122 Del Skrevet 19. juli 2005 Har ikke helt vennet meg til den nye kg, så mye rart å trykke på her, finner det vel ut etter hvert... Holder på med invitasjonene.. for en jobb !!!!!!!!!!!!!! Har klippet ut 56 hjerter..bare tre hundre igjen..... :grine2: Typisk meg å lage meg mye jobb...men så ble de veldig fine da, synes eg Det e jo bare en gang.... ting begynner å komme mere og mere på plass. Det som e den største utfordringen, er å lage timeplanen. Det er den som gjør meg mest nervøs, for har ikke lyst at gjestene skal gå rundt å vente mye pga dårlig planlegging.... Eg glede meg veldig til dagen !!!!! det gjør miamannen også... Vi må forresten finne oss ny forrett... vi som hadde så lyst å ha reke coctail, men forloveren min var i selskap der vi skal ha bryllupet, og reke coctailen var mildt sagt veldig amatør.. helt uaktuelt å ha den nå... den ble servert i rødvinsglass, inneholdt isbergsalat, et par reker fra boks, og thousand island Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. juli 2005 #123 Del Skrevet 20. juli 2005 Så spennende med inbydelser. Husker selv hvor gøy det var å lage de første - og hvor utrolig lei jeg var da de siste skulle lages Men synes du er flink jeg! heia heia. Lykke til med timeplanen. Den er som du sier viktig. Og ikke minst er det vanskelig å holde seg til den. Ting tar alltid mer tid enn du tror. Beregn gooood tid !! ha en super dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. juli 2005 #124 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei og hå!!! Lykke til med inbydelse laging Klem fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. juli 2005 #125 Del Skrevet 24. juli 2005 Da nærmer det seg vel ferie for deg? Ha en super tur! Håper du får slappet godt av. jammen ikke lenge igjen nå.....tiden flyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. juli 2005 #126 Del Skrevet 31. juli 2005 Hei snuppalupp!!! Tusen takk for en koselig dag i dag. Nam nam for en god mat. Du er flink Har vært her på KG alt for lenge.... Jammen meg lett å bli hekta ja. Tusen takk for hilsen i dagboken. Du er jo så søt atte .... Er vel på tide å ta kveld. Masse lykke til i morra da. Jeg venter i spenning på referat. hi hi Du er forresten en knupp som gidder å passe småen på onsdag!! Ha en super uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. august 2005 #127 Del Skrevet 2. august 2005 Ja nå synes jeg det absolutt skulle trengt litt oppdatering her inne. Er jo bare meg som skriver! Hvor er miaen sine tanker????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 2. august 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 2. august 2005 Miaens tanker er absolutt mange for tiden.... det går masse i bryllupsplanlegging for tia ja.... Nå, har eg begynt å drømme om bryllup også, så nå e vel det ingen håp lenger.... Vi har fått gjort mye da !!!! Vi har valgt salmer, tekster, inn-ut bryllupsmelodi...igår hadde vi en super dag i byen, der vi såg på ringer, låg ut en gaveliste, pluss en del andre ting.... Eg glede meg noe vanvittig til den store dagen... skal skrive litt mere utfyllende en annen dag, e på farten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. august 2005 #129 Del Skrevet 2. august 2005 Åhh endelig opdatering! Så spennende. Hørtes ut som en effektiv dag. Vi gleder oss til å se bilder av ringene Hvis vi får lov da.... Venter i spenning på mer oppdatering, eller utfyllende som du skriver. ha en super dag. Vi er på vei til helestasjonen for å få sprøyte. Ikke noe gøy i det hele tatt, men det må gjøres det og! tudelu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. august 2005 #130 Del Skrevet 2. august 2005 Så kjekt å lesa boka di miaen! Masse lukke til vidare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 5. august 2005 Forfatter #131 Del Skrevet 5. august 2005 Nå, har vi spist deilig pizza til middag, så må ha en hvilepause før eg sette igang med resten av invitasjonene...må gjøre de ferdig nå i løpet av uken... Det e TRE MÅNEDER igjen til bryllupet idag !!!!!!!!!!!!!!!!! Det e jammen ikke lenge til, og dagene går bare i bryllup. Det e jo veldig kjekt også da, og det er slik at det at vi gleder oss sånn til dagen gjør at vi føle ikke stress med dette... Som jeg nevnte da jeg var innom, så har vi fått mye i boks...har kjøpt inn mye papir og slikt til sanghefter og kirkeprogram.. Sangheftene synes eg blir veldig fine, de står i stil til invitasjonene...de e i kremfarger, brunt og gull... de blir flotte synes vi da...men mye mye jobb.... Idag har eg vært å kjøpt lys. Vi skal ha kubbelys på glassfat. Glassfatene er også ordnet. Skal bestille noen perlelengder, som vi har hatt hjemme på prøve, disse skal ligge i full lengde på bordene, mest sannsynlig skal det være noen blader og roser innimellom... prøvde hjemme hos mamma, og det såg bra ut synes vi.. Har lyst å ha serviettene rullet med enten perler eller sløyfe rundt, vi får se det litt an, men mest sannsynlig blir det det.... Blomsterdekorasjonene blir mest sannsynlig litt avlange. Har ikke lyst å ha ting så høyt, slik at gjestene ikke ser over bordet... Bordene skal stå i en E. Vi er mange gjester, så blir den beste løsningen.. Salmer og tekster til vielsen har vi bestemt oss for. Som innmarsj ønske vi oss brudeslott fra øre, men brudemasj fra Lødingen.. Vi håpe at dette er greit for kirka. Har funnet tekster og alt på orkdal siden, så det e vanlige tekster og salmer. En veninne skal også synge en sang. Det har liksom vært planlagt siden vi var fjorten, og uten mann... Det blir veldi kosli Ellers så står det mellom to ringer... selfølgelig de dyreste vi har sett også, men min kjære mener at vi ikke skal basere valget på det, fordi vi shttp://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=Post&CODE=02&f=62&t=107603kal ha ringene hele livet... Han e så skjønn, han har sine meninger på hvordan ting skal være i bryllupet han også, og det e så kjekt, for dagen er jo vår dag sammen, så det e viktig for meg å ikke overkjøre han.... Ringene e forresten nydelige !!!!!!!!!!!!!!!! Glede meg til å ta de på................. om det blir den ene eller andre....tror nok eg vet hvilken det blir til slutt..... nå e det liming på invitasjoner..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. august 2005 #132 Del Skrevet 6. august 2005 Ja jammen går det unna her... Spenndende!! Kanskje vi kan få se ringene??? Vi er klar for avreise vi , stor gleder oss!! Skal bare inn til byen å hente billetter som vi har klart å somle vekk. Men sånn er livet! Ha en super uke så snakkes vi snart! Kos deg mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 17. august 2005 Forfatter #133 Del Skrevet 17. august 2005 Det kribler godt om dagen...har begynt å glede meg veldig... Det e jammen masse som skal gjøres.. synes det er vanskelig å avgjøre klokkesletter og slikt... Men på lørdag, så er planen at invitasjonene skal sendes..en del igjen, vi må skrive selve teksten, som skal limes inn..men vi må få de ut da. Da er det en og en halv måned til svarfristen.. Vi har fått oss fotograf. Har hatt dialog med han en stund, men det var så usikkert om vi skulle ha før eller etter vielsen. Nå har vi funnet ut, eller eg..siden det var det samme for min kjære at det beste for oss er å ta det før... Holder også på fremdeles med bordpyntingen..må pynte opp lysene litt synes eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 17. august 2005 #134 Del Skrevet 17. august 2005 Hei! Jeg har ikke hilst på hos deg før. Morsomt med sånne dagbøker, og din er jo fortsatt i en lengde som gjør det mulig å lese alt! Jëg gifter meg på nyttårsaften, så vi er jo litt likt i planleggingen også. Du skrev at dere skal ha kubbelys. Hvor kjøper du dem + fat for at det ikke skal bli for dyrt? For ikke å snakke om perlesnorene? Vi blir ca 100, og da regner jeg med at jeg må ha lys for ca hver 8 person. Hvis jeg regner 3 lys pr "oppsats" blir det en hel masse lys (ca 40), og de koster jo noen kroner pr stykk også. Trenger noen tips her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 18. august 2005 Forfatter #135 Del Skrevet 18. august 2005 Kjempe kosli at du besøker dagboken min Bett1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kubbelysene har eg faktisk kjøpt på Max20... 20 kr stykket, og det er jo uder halve prisen, på det som er vanlig for lys. Der fann eg en farge eg kunne ha. Er vel helt lys beige. Før eg kjøpte alle, så testet eg et lys, for eg var jo ikke helt sikker på hvordan det kom til å brenne når det var så billig. Men de brant kjempe fint. Det har vel brunne ca ti timer, og det er ikke mye det har brent nedover. Så da gikk eg for de ja... Glassfatene får eg kjøpt billigere hos en veninne som er blomsterdekoratør. Får de for ti kr stykket. Har sett de på ulike hobby butikker, der har de vel kostet ca 20.. På Løiten lys har de også sånne. Har egentlig sett de mange steder, bokhandlere osv.. kan jo hende at euro pris eller nille har de også. Synes de fleste ser ganske like ut der.. Perlesnorer har eg kjøpt noen på Løiten, mest for å teste. Den perlesnoren som eg tror blir finest, har eg kjøpt på en gave og interiør butikk. Var ganske god lengde på den, så den kan eg klippe opp, å få til mange lys. Eg såg også en med hjerte perler i, var veldig fin. Den var på til bords, kostet 198 hvis eg husker rett... den var også lang, og kan klippes til, eventuelt ligge på bordet... Vi blir jo i overkant av åtti til middag, og ca 100 til kaffe, så vi må ha ganske lange bord selv... Har lyst å satse på litt avlange blomster dekorasjoner, men samtidig smale, slik at det er plass... Lurte også på å ha noen enkle telys holdere innimellom...for vil enten ha perlesnor, eller tynt stoff liggende på midten der blomstene ikke er, dermed fyller en litt ut der, og pynter opp..da trenger en ikke så veldig mange lys... Har lurt på å ha noen med ulike høyder ...får prøve meg litt frem. Har forløpig kjøpt tjue lys i samme høyde... bruker eg ikke alle de, så er det kosli med lys utover vinteren også... kan jo hende eg trenger flere også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 22. august 2005 #136 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Hei! Måten du skal pynte bordene på høres kjempefin ut, og 20 kr for lysene er jo glimrende. Jeg får lete etter en sånn butikk jeg også. Dessuten viste det seg at stedet vi skal være har noen kule skiferheller som vi kan bruke under lysene, så da slipper jeg å bekymre meg for fat. Alltid godt med ting man slipper å tenke på... Så godt å høre at dette ikke trenger å bli kjempedyrt, jeg var litt oppgitt etter en del butikkbesøk... Har dere fått sendt invitasjoner? Jeg er i ferd med å bli desperat, for vi har alle klare men venter på de siste 20 konvoluttene. De er bestilt, og skulle kommet forrige uke. Jeg vil sende.... Takk for besøk i dagboken min, forresten. Morsomt å "treffe" nye mennesker med samme fokus! Endret 22. august 2005 av Bett1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. august 2005 #137 Del Skrevet 23. august 2005 Bare innom for å ønske deg en super tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 28. august 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 28. august 2005 Takk for hilsener Bett1 og Glossy! Har vært full rulle her denne uken, men jobb, og bursdagsfest for min far osv... Nå, e alle invitasjonene ute, utenom tre stykker.. Det e kjempe deilig å få de ut. Det var masse arbeid ( og penger ) i det, men det var verdt det. Det e så gøy å krysse ut folk på gjestelisten... Har kommet til over femti allerede.. Denne uken har vi en viktig ting å gjøre...gjøre ferdig ønskelistene!!!! Nå, har folk begynt å spørre.... Drømte om bryllup i natt ja... Var så flott der jeg stod med full brudestas, og såg i speilet... men uansett for mye eg smilte, var super gla, og smilte og smilte, så hadde eg det grine fjeset !! Vi håpe vi slippe å se slik ut i fjeset ja... Snakket med kokken i går, og da ble eg beroliget.. Det var hun eg håpet på skulle være der, så nå håpe og tror vi at det blir bra... 2 måneder og 9 dager igjen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. august 2005 #139 Del Skrevet 29. august 2005 åhh så spennende! kjenner veldig godt igjen det der med drømmer. Holdt på å bli gal. For i mine drømmer ble jeg ALDRI gift. Våknet før det skulle skje hver gang... Håper du bli gift i søvne da Tusen takk for inbydelsen. Var kjempe fin!!!!! Gleder meg allerede. Og har begynt å jobbe hardt til å komme i kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 30. august 2005 #140 Del Skrevet 30. august 2005 Hvordan går det med ønskelisten? Synes akkurat den er ganske vanskelig, og mye mere jobb enn jeg hadde regnet med. Ja, ja, nå har jeg funnet noen favoritter til glass og servise, i alle fall, så gjenstår det bare å overbevise kjæresten... Moro å få ut invitasjonene, og så moro å få svar! Kommer de fleste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå