Gå til innhold

Pjuskens prøverier


Pjusk

Anbefalte innlegg

Hei på deg, og håper det er i orden at jeg følger med videre på ferden mot tre barn! Leit å høre at det har tatt så lang tid, men hurra for eggløsning! Åh, det er en spennende og smått uutholdelig tid :fnise: Hvor gamle er de to andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.1.2018 den 22.39, Sjokoladepiken skrev:

Hipp hurra for eggløsning men kjedelig at dere har prøvd så lenge. Håper dere lykkes snart😊

Tusen takk, Sjokoladepiken 😊

16 timer siden, Jill skrev:

Godt nytt år! Så spennende med positiv el-test! Håper prøverdagboken ikke trenger bli så veldig mye lenger. :yvonne:

Synes det er veldig spennende selv, hadde liksom innerst inne liten tro på at det skulle skje :sjenert: Satser på at denne dagboken kan bli en graviditetsdagbok ganske snart :nigo:

10 timer siden, lille_frosk skrev:

Hei på deg, og håper det er i orden at jeg følger med videre på ferden mot tre barn! Leit å høre at det har tatt så lang tid, men hurra for eggløsning! Åh, det er en spennende og smått uutholdelig tid :fnise: Hvor gamle er de to andre?

Hei lille_frosk, så hyggelig at du vil følge med videre 😊 jeg har vært innom dagboken din og sniklest også, men har ikke lagt igjen spor enda :sjenert:Det er sant at det er en spennende, men litt uutholdelig tid. Dagene og ukene kan liksom ikke gå fort nok :fnise: De to andre blir 5 og 6 i år, så de er tette i alder og ganske selvstendige, så jeg er litt delt angående det å starte på nytt med bleieskift, våkennetter og en baby som er helt avhengig av meg til alt :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pjusk skrev:

Hei lille_frosk, så hyggelig at du vil følge med videre 😊 jeg har vært innom dagboken din og sniklest også, men har ikke lagt igjen spor enda :sjenert:Det er sant at det er en spennende, men litt uutholdelig tid. Dagene og ukene kan liksom ikke gå fort nok :fnise: De to andre blir 5 og 6 i år, så de er tette i alder og ganske selvstendige, så jeg er litt delt angående det å starte på nytt med bleieskift, våkennetter og en baby som er helt avhengig av meg til alt :ler:  

Jeg synes det er litt godt å høre andre som også er bittelitt ambivalente til prøvingen! Altså, misforstå meg rett, jeg har innmari lyst på et barn til, og gleder meg veldig til å bli gravid. Men det er jo virkelig å starte all over igjen også - med alt det medfører! Godt at de to andre er så store da, det må være veldig greit når det er nummer tre man snakker om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lille_frosk skrev:

Jeg synes det er litt godt å høre andre som også er bittelitt ambivalente til prøvingen! Altså, misforstå meg rett, jeg har innmari lyst på et barn til, og gleder meg veldig til å bli gravid. Men det er jo virkelig å starte all over igjen også - med alt det medfører! Godt at de to andre er så store da, det må være veldig greit når det er nummer tre man snakker om :)

Jeg forstår godt hva du mener! Føler jo at de fleste elsker babytiden og alt det fører med seg. Jeg gjorde nok også det før, men jeg har kjent veldig på det i det siste at det er veldig deilig å ha barn som er såpass store at de kan gå på do selv og spise mat uten å gulpe utover hele familien så alle må bytte klær før vi kommer oss ut av døra :fnise: Altså, babytiden har sin sjarm den også altså, men når man liksom er ferdig med den blir det nok litt slitsomt å starte på nytt igjen. Men, må vel uansett igjennom det! Jeg tror det er veldig greit at de to andre er såpass store ja. Det var travelt nok med to bleiebarn når de var små, og i tillegg kan de jo hjelpe til med enkelte ting når de er såpass store. Det er jo veldig greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge. Håper det klaffer denne måneden og at dere slipper mer hjelp :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2018 den 22.55, kaffemor skrev:

Her vil jeg gjerne følge. Håper det klaffer denne måneden og at dere slipper mer hjelp :hoppe: 

Velkommen hit, og så hyggelig at du vil følge med :) Det hadde vært en fin start på året om det hadde klaffet nå altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 eller 4 dpo i dag. Denne tiden er egentlig skikkelig kjip. Det er alt for tidlig til å begynne testingen og dagene går fryktelig tregt. De tidligere PPene har dagene bare gått og jeg har ikke tenkt så mye på noe som helst som har med prøvingen å gjøre, men det er jo fordi jeg har skjønt at jeg sannsynligvis ikke har hatt EL så jeg har ikke tenkt på graviditet som en mulighet en gang. Denne gangen er jeg jo ganske sikker på at jeg har hatt EL og jeg blir sikkert kjempeskuffa om mensen kommer :sjenert:

I tillegg til at dagene går tregt, så er jeg altså så trøtt for tiden. De siste dagene har jeg sovet 2-3 timer på sofaen etter å ha levert barna i barnehagen, og så er jeg stuptrøtt igjen når kvelden kommer. Tydeligvis slitsomt å komme tilbake til hverdagen :hoho: må si jeg er spent på en eventuell graviditet når jeg er så trøtt som jeg er uten å være gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at de første dagene i dpo-land er kjipe! Føles gjerne ut som tiden står stille.

Blir veldig spennende denne pp da, siden du vet du har hatt EL :hoppe: Når tenker du å teste? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sille4 skrev:

Helt enig at de første dagene i dpo-land er kjipe! Føles gjerne ut som tiden står stille.

Blir veldig spennende denne pp da, siden du vet du har hatt EL :hoppe: Når tenker du å teste? :) 

Ja, det er helt utrolig hvor sakte dagene plutselig går når man går over til dpo-land :sjenert:

Planen er å teste på IKM, ca 14/15.1, men jeg kjenner jo meg selv såpass godt at jeg blir nok sikkert å teste ett par dager før :hoho:

 

7 timer siden, Meley skrev:

ååå Krysser så fingrene for deg nå Pjusk!!!!! 

Takk for at du krysser fingrene for meg! Hadde vært koselig å følge i dine fotspor nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pjusk skrev:

 

Takk for at du krysser fingrene for meg! Hadde vært koselig å følge i dine fotspor nå :nigo:

Absolutt ❤ vært koselig å hatt noen man kunne fulgt i løpet og pratet med 😊 sitter med så mange tanker at åååå 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Meley skrev:

Absolutt ❤ vært koselig å hatt noen man kunne fulgt i løpet og pratet med 😊 sitter med så mange tanker at åååå 🙈 

Det hadde vært veldig koselig! Det blir spennende å se om ca 1,5 uke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja, tiden går jo aldri så sakte som de første dagene i dpo-land ... Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, plastfolien skrev:

Så gøy at vi har IKM samtidig! Håper det klaffer :ninuskapus:

Så spennende! Håper det blir full klaff for oss begge :nigo:

 

1 time siden, lille_frosk skrev:

Uff ja, tiden går jo aldri så sakte som de første dagene i dpo-land ... Krysser fingrene!

Det er sant, jeg går liksom bare å venter på å kunne begynne symptomjakten :hoho:

Takk for at du krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, nå sitter jeg og leser i den gamle dagboken min fra 2013. (Burde vel strengt tatt lagt meg til å sove).  Er så mye jeg har glemt, og jeg kjenner sommerfuglene i magen komme når jeg leser om mini1 som var bare 1 år og mini2 som lå i magen :rodmer:  åh, som jeg håper at jeg får oppleve å gå gravid igjen snart! Men jeg synes det er helt utrolig hvor mye jeg har glemt altså. Var jo så sikker på at jeg hadde stålkontroll på alt som skjedde jeg, men neida :hoho: Blir fryktelig utålmodig på å teste nå altså! 

 

Edit: Ikke nok med at jeg fant dagboken fra 2013, jeg fant jammen meg dagboken fra jeg gikk gravid med mini1 også! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen :fnise:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, lille_frosk skrev:

Det er skikkelig koselig å mimre seg gjennom gamle dagbøker altså :hjerte:

Det er det virkelig! Har lest og mimret siden jeg kom hjem fra jobb i dag :hoho: Gleder meg bare mer og mer til å eventuelt få gå gravid igjen :hjerte: skuffelsen kommer nok til å bli ekstra stor om mensen kommer til uka da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo i dag (tror jeg iallefall?). Er så spent på å teste! Symptomjakten er i gang for fullt også :sjenert: Har kjent litt murringer i dag, men er jo vanskelig å si hva slags murringer det er, spesielt siden jeg ofte har murringer og stikkinger rett som det er i løpet av syklusen. Har også litt halsbrann, men det er jeg litt plaget av ellers også så det trenger ikke bety noe det heller :ler: Ellers har jeg ikke de store symptomene altså, og jeg merker at troen på denne måneden gradvis blir mindre og mindre. 

I morgen har jeg fri! Eneste fridagen denne uka, så det skal bli deilig! Ender vel opp med å sove halve dagen, selv om jeg egentlig burde rydde og vaske hus, trene og se masse serier :nigo:

Apropos å trene. Jeg håper denne forkjølelsen som henger i enda slipper taket på meg snart så jeg får startet treningen igjen. Nå får jeg jo hosteanfall så fort jeg blir litt andpusten :filer:

Nå skal mini1 og mini2 legges for kvelden. Håper jeg får en rolig kveld uten mye tull fra de i dag, så kanskje jeg får lest meg litt opp i dagbøkene til dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!! Som jeg skrev i min dagbok så var det på høy tid jeg la igjen spor her!! 8 dpo! Da er det jo snart testing på gang! Eller??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...