Gå til innhold

Pjuskens prøverier


Pjusk

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, blomst12 skrev:

Hallo!! Som jeg skrev i min dagbok så var det på høy tid jeg la igjen spor her!! 8 dpo! Da er det jo snart testing på gang! Eller??:)

Hei og velkommen hit! Så koselig at du la igjen spor :)

8 dpo ja, snart 9! Nærmer seg testing nå. Skal prøve å holde ut så lenge som mulig, men i allefall frem til fredag. Da er jeg 10 dpo så det er enda tidlig, men man vet jo aldri.. Det KAN jo være strek også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, du nærmer deg testedager! Såå spennende! Og HERREFRED så seint dagene går for tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pjusk skrev:

Hei og velkommen hit! Så koselig at du la igjen spor :)

8 dpo ja, snart 9! Nærmer seg testing nå. Skal prøve å holde ut så lenge som mulig, men i allefall frem til fredag. Da er jeg 10 dpo så det er enda tidlig, men man vet jo aldri.. Det KAN jo være strek også :ler:

Så spennende det blir med testing i morgen 😄 her skal jeg følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lille_frosk skrev:

Åh, du nærmer deg testedager! Såå spennende! Og HERREFRED så seint dagene går for tiden!!

Ja, det nærmer seg, men som du sier så går disse dagene så treegt! :filer: Kunne egentlig bare hoppet rett frem til mandag for min del (spesielt siden jeg har jobbhelg til helga :ler: ). 

 

28 minutter siden, Tyah skrev:

Så spennende det blir med testing i morgen 😄 her skal jeg følge med!

Velkommen hit! Det blir veldig spennende med testing, selv om jeg egentlig forventer negativ test i morgen :ler: 10 dpo er vel ganske tidlig, så jeg kan vel ikke miste håpet selv om det blir negativ test i morgen :klo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan du absolutt ikke! 10 dpo er jo tidlig og det er mange som ikke får positiv test da,men er gravide! Blir spennende å følge med videre i testinga!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, blomst12 skrev:

Nei det kan du absolutt ikke! 10 dpo er jo tidlig og det er mange som ikke får positiv test da,men er gravide! Blir spennende å følge med videre i testinga!:) 

Det er sant! Samtidig vet jeg at jeg kommer til å bli skuffet dersom jeg får negativ test i morgen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dpo i dag, og jeg kjenner det murrer godt i magen.. Bare så synd at jeg ikke kjenner om det er mensmurringer eller gravidmurringer :fnise:

Jeg har virkelig lagt til rette for at den store skuffelsen bare kan komme ved eventuell negativ test. Letrozol og mimring i de gamle dagbøkene sikret den saken! (og googling av symptomer og når andre testet positiv) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo å teste på 10dpo ganske tidlig enda, så du kan jo risikere at den er negativ... prøv å ikke bli veldig lei deg for det i såfall. Prøv å tenk at det fortsatt er ganske tidlig 😊 

Første jeg tok var på 8dpo... totalt blendakvit 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger spent med her! Men - som de andre sier - 10 dpo er tidlig. Om det ikke blir positiv test betyr ikke det nødvendigvis noen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Meley skrev:

Nå er jo å teste på 10dpo ganske tidlig enda, så du kan jo risikere at den er negativ... prøv å ikke bli veldig lei deg for det i såfall. Prøv å tenk at det fortsatt er ganske tidlig 😊 

Første jeg tok var på 8dpo... totalt blendakvit 🙈

Ja, det er enda tidlig og jeg valgte å ikke teste i dag likevel :ler: Blir vel å teste i morgen tidlig i stede. 

 

8 timer siden, lille_frosk skrev:

Jeg følger spent med her! Men - som de andre sier - 10 dpo er tidlig. Om det ikke blir positiv test betyr ikke det nødvendigvis noen ting!

Ble ikke testing i dag likevel, men tenker det blir en test når jeg står opp i morgen :) Hadde vært greit å få positiv test i morgen, så hadde jeg fått noe å glede meg over denne arbeidshelgen! Samtidig er jeg redd for at en negativ test vil gjøre helga ekstra lang og kjip :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så testet jeg likevel.. Fikk plutselig et innfall om at jeg måtte teste, så da måtte jeg jo det da :roll: Venter "spent" på svaret.. 

-

Som jeg trodde, blendahvit :filer: ikke antydning til strek en gang.. Eller, i rett lys og vinkel kunne jeg kanskje skimte en svaaak strek, men den var nok enten innbilt ellers så var det den berømte skyggestreken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test på søndag igjen nå så ser du da 😊 de sier jo at HCG skal dobles over 2 døgn så er det ein skyggestrek nå så bør den være tydeligere på søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, spennende med ultrasvakigodtlysellerskyggestrek! Jeg krysser fingrene for sterkere test imorgen jeg!!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi her var det blitt spennende! Klarer du å vente helt til søndag med ny test tror du? Tror ikke jeg hadde klart det :ler: Krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Meley skrev:

Test på søndag igjen nå så ser du da 😊 de sier jo at HCG skal dobles over 2 døgn så er det ein skyggestrek nå så bør den være tydeligere på søndag. 

Ja, får se om jeg klarer å vente til søndag da :fnise:

2 timer siden, blomst12 skrev:

Åh, spennende med ultrasvakigodtlysellerskyggestrek! Jeg krysser fingrene for sterkere test imorgen jeg!!:) 

 

45 minutter siden, lille_frosk skrev:

Ååh, her er det duket for noen ordentlig spennende dager!!

 

39 minutter siden, kaffemor skrev:

Oi her var det blitt spennende! Klarer du å vente helt til søndag med ny test tror du? Tror ikke jeg hadde klart det :ler: Krysser fingrene! 

 

9 minutter siden, plastfolien skrev:

Ååå, dette blir en spennende helg :ninuskapus:

Ser ut som dere er mer spente enn meg :hoho:

Jeg er faktisk veldig forberedt på negativ test og at TR kommer i starten av neste uke. Mulig det var den negative testen i dag som tok motet fra meg, selv om jeg vet at det enda er tidlig (og den ble ikke tatt på morgenurin). Men jeg har en fæl følelse og en irriterende stemme i hodet som sier at dette klarer vi ikke på egen hånd lenger, og at letrozolen ikke er nok :sukk: Og så er det noe med det at jeg føler at alle andre tester positiv så tidlig, type 9-10-11 dpo. 

Men jeg liker at dere er spente da :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, kom plutselig på at jeg hadde glemt å sjekke hvordan testing din hadde gått! Jeg kjenner jeg har skikkelig troen på ultrasvakigodtlys-strek! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jill skrev:

Åå, kom plutselig på at jeg hadde glemt å sjekke hvordan testing din hadde gått! Jeg kjenner jeg har skikkelig troen på ultrasvakigodtlys-strek! :nigo:

Da har du mer tro på den enn jeg har, tror jeg :ler:

18 timer siden, Tyah skrev:

Kjedelig med negativ test idag, men det er fortsatt veldig tidlig 😊 Krysser fingrene!

Det er sant, det er tidlig. Føler bare alle andre får positiv test så tidlig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...