Gå til innhold

Pjuskens prøverier

Pjusk

Anbefalte innlegg

På 26.2.2018 den 16.34, Pjusk skrev:

Så slitsomt med kvalme, håper den gir seg snart! Det er vel en dårlig kombinasjon med kvalme og jobb på sykehjem vil jeg tro, ja. Tenk at du bare er noen dager unna 2. trimester da! Du ble jo nettopp gravid :ler: Ikke sikkert du synes det har gått like fort som har slitt med kvalmen da :P

Oi helt glemt å svare deg 😞 er akkurat 12 uker i dag å kvalmen er like tilstede. Var til jordmor i går å fikk der forslag om svangerskapspermisjon frem til april i håp om at jeg kan komme meg på jobb igjen da. Ja syns også jeg nettopp blei gravid så tida har gått både utrolig raskt og utrolig sakte. 

Vil også tro du har hatt EL, men fikk du ikke høre noe fra legen? Håper så utrolig mye at du også blir gravid snart ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Meley skrev:

Oi helt glemt å svare deg 😞 er akkurat 12 uker i dag å kvalmen er like tilstede. Var til jordmor i går å fikk der forslag om svangerskapspermisjon frem til april i håp om at jeg kan komme meg på jobb igjen da. Ja syns også jeg nettopp blei gravid så tida har gått både utrolig raskt og utrolig sakte. 

Vil også tro du har hatt EL, men fikk du ikke høre noe fra legen? Håper så utrolig mye at du også blir gravid snart ❤

Jeg var kvalm til uke 16 eller noe husker jeg, men det ble gradvis bedre da, så jeg spydde vel ikke så mye etter uke 12. Håper kvalmen går over snart :hjerte:

Nei, jeg var ikke og snakket med legen. Fikk bare utskrift av resultatet fra hun som satt i resepsjonen, og jeg tenkte ikke på å spørre noe videre heller siden jeg var på vei inn for å ta blodprøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo og i dag har symptomene startet. De symptomene som like godt kan være pms. 

- Sliten i ryggen av ingenting.

- Irritabel. 

- Stikkinger/murringer. 

Ellers er det ikke stort å skryte av. Jeg vet at jeg kommer til å bli skikkelig skuffet om TR kommer denne gangen også, og jeg kommer til å miste troen på at dette noen gang kommer til å gå veien. Samtidig er jeg på en måte veldig forberedt på at TR kommer, for jeg tror ikke det har klaffet denne gangen heller. Men man har jo alltid et ørlite håp, og det er det håpet som gjør at man blir knust gang på gang :sukk: Skal prøve å la helga gå uten å tenke for mye på dette nå, og så eventuelt teste på mandag. 

Endelig frihelg igjen, og denne helga har jeg IKKE tenkt å ha omgangen eller annen sykdom i hus! Måtte alt av sykdom holde seg laaangt unna. Lurer på å ta med miniene på kino i morgen og kanskje det blir en skitur på søndag. Skal heldigvis bli litt mer levelig temperaturer fremover nå så det går ann å være ute. Jeg er veldig lite glad i kulde og når gradestokken kryper under - 15 så er ikke jeg særlig gira på å gå ut av døra. På nettene og tidligmorgenene har det jo vært borti - 25-30 grader, men da har jeg heldigvis ligget godt innpakket under dyna mi! :sleep:

Ønsker dere alle ei god helg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at spira sitter denne gangen! :)

God helg :) nyt frihelgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! 😍 Krysser fingrene for deg, måtte du få mange flere sympotomer og to streker snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ruccula skrev:

Krysser fingrene for at spira sitter denne gangen! :)

God helg :) nyt frihelgen 

Takk for at du krysser fingrene! God helg til dere også :)

4 timer siden, Kaiaermeg skrev:

God helg! 😍 Krysser fingrene for deg, måtte du få mange flere sympotomer og to streker snart!

Takk for at du krysser fingrene! Krysser fingrene for deg også :jepp: God helg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo. Jeg klarte ikke å dy meg i dag og måtte teste. Den var selvfølgelig blendahvit. Jeg vet jo at det enda er tidlig, men jeg klarer ikke å ha troen når det ikke var noe som helst antydning til strek på testen og jeg har så og si ingen symptomer. I tillegg har mensmurringer startet i dag, så regner med at TR kommer om noen dager. Tror ikke det er meningen at vi skal få en tredjemann :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo. Har ikke testet i dag! Tenkte å vente til i morgen tidlig og satse på en liten strek da :jepp: Tankene om jeg kan være gravid eller om det aldri kommer til å skje er litt av og på. Jeg har jo et håp, men jeg har jo INGEN symptomer.. Ikke en gang mensmurringer som jeg gjerne får ei uke før TR liksom. 

Fant jo en graf på FF av en annen bruker som lignet veldig på min egentlig, og hun ble gravid på den syklusen! Det får jo håpet enda mer opp, men desto høyere blir jo fallhøyden også :sjenert:

20180305_101335.png.090d0559b622e6aacde1745731064e70.png

I kveld skal jeg kjenne skikkelig godt etter symptomer, og så skal jeg oppdatere dere på (de innbilte) symptomene mine! Men nå er matpause over. Back to work! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Jill skrev:

Sikker på det klaffer for dere snart! 🤞😊

Takk for at du har troa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS OBS! Syteinnlegg! 

Det ble ikke noe oppdatering på symptomene i går kveld. Dels på grunn av at dagen og kvelden fløy fra meg og dels fordi jeg ikke kjenner noe symptomer. 

Testen i dag var som forventet - blendahvit! Jeg kjenner at jeg er så skuffa og lei nå! Når jeg endelig får bekreftet at jeg har El på letrozol, og så klaffer det ikke likevel.. Det er jo en god mulighet for at egglederen min har blitt tett etter bekkeninfeksjonen, men er det ikke litt rart om begge har blitt tette? Kanskje jeg går på letrozol de PPene som jeg har eggløsning på den tette siden? Det er masse tanker som spinner i hodet mitt nå, og selv om jeg ikke vet hva årsaken til at jeg ikke har blitt gravid enda er, så kjenner jeg oftere og oftere på følelsen at dette er et håpløst prosjekt. Det kommer aldri til å gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tonio skrev:

Det er ikke over før tanta kommer, mener jeg! :fnise: Krysser fingrene jeg altså!

Det er jo egentlig helt sant, men jeg føler at alle får positive tester sånn 10 dpo og i allefall 12 dpo. Og når jeg da får negativ test 12 dpo (og 13 dpo) så føler jeg at løpet er kjørt :P Regner med TR kommer i morgen, hvis ikke så ryker jeg nok på en test i morgen også :fnise: Takk for at du krysser fingrene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 dpo og IKM i morgen. Negativ test i dag også, som forventet. Men det er en ting jeg virkelig ikke skjønner. Jeg bruker å ha murringer i ei uke før mens, men denne gangen har jeg ikke murringer i det hele tatt? Det stikker litt innimellom, men ingen mensmurringer liksom. Mensmurringer er jo ofte det første tegnet på graviditet også, så jeg skulle liksom hatt det uansett hva resultatet blir, føler jeg :ler: Typisk om jeg får mensen uten noe forvarsel liksom, det er litt kjipt :sjenert: 

Tenkte jeg skulle teste på fredag igjen om mensen ikke kommer og tempen ikke dropper! 

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Gikk på do rett etter å ha skrevet innlegget her og jammen kom det litt blod når jeg tørket meg. Regner med det er spotting som startet nå og at TR kommer hvert øyeblikk :roll:  Det er vel forklaringen på søtsuget jeg plutselig fikk i dag også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig 😣 temperaturen i morgen tidlig vil vel bekrefte om det er den veien det går... Om den fremdeles er høy kan jo du være av de som spotter litt som gravid? Hvem vet ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Huff, så kjedelig 😣 temperaturen i morgen tidlig vil vel bekrefte om det er den veien det går... Om den fremdeles er høy kan jo du være av de som spotter litt som gravid? Hvem vet ☺️

Regner med tempen har gått ned i morgen tidlig, for TR meldte sin ankomst for få timer siden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR meldte altså sin ankomst nå i kveld og vi går herved inn i PP16 (uten letrozol denne PPen). Jeg er så lei og motløs. Jeg har egentlig bare lyst til å gi opp hele greia akkurat nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pjusk skrev:

TR meldte altså sin ankomst nå i kveld og vi går herved inn i PP16 (uten letrozol denne PPen). Jeg er så lei og motløs. Jeg har egentlig bare lyst til å gi opp hele greia akkurat nå.. 

Pjusk, ikke gi opp! Den der dumme tanta er helt jævlig, skjønner ikke hvorfor hun skal komme ubedt hele tiden..:snurt: Skjønner at du er motløs, prøving er helt forferdelig til tider.. Det er tungt, man håper og så klaffer det ikke.. Så lurer man på om det noen sinne vil gå. Men om noen dager vil du kanskje føle deg bedre, det håper jeg i hvert fall! Er mange som heier på deg og når det endelig skjer så vil gleden være mangedoblet :hjerte: Stor klem, syns du er en tøffing!

Hvorfor skal du ha en PP uten Letrozol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Pjusk skrev:

Regner med tempen har gått ned i morgen tidlig, for TR meldte sin ankomst for få timer siden :sjenert:

Pokker, så kjedelig! Jeg må bare berømme deg for tålmodigheten! Du virker veldig sterk opp i det hele, spesielt med tanke på at du går inn i PP16 😞 Det må være veldig tungt og vell - du kjenner det sikkert i hele følelsesspekteret. Vit i hvert fall at du har mye støtte og en stor heiagjeng! Skulle ønske der var noe jeg kunne gjøre, annet enn å ønske deg masse lykke til i PP16 - håper det sitter denne gangen! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...