Gå til innhold

For oss som har mer en nok klær - shoppestopp 2017!


Gjest1213

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kjøpt så mye, litt ufrivillig shoppingstopp i år pga lite penger for tiden. Kunne kanskje solgt noe klær men orket ikke styret med det. Men jeg ga nettopp bort over 6 poser til fretex - så håper de kommer til nytte hos noen andre :) Nå er det mer av ting jeg bruker i klesskapet, ga bort typiske sesongvarer og sko som jeg la bakerst. Hvem bruker dere å gi bort til? Uff, fretex, noen andre? Har alltid bare gitt til fretex av vane så vet ikke om de er "best" sånn sett.

Anonymkode: cc712...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startet året med en tanke på å ikke kjøpe noe nye kjoler. Ha så mange fra før. Må bare tilstå at jeg alt har kjøpt 4 kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt shoppestopp siden i høst og det har gått overraskende enkelt. Synes mange av høstens og vinterens trender var boring. Så lite/nær sagt ingenting har en gang fristet. Så nå unnet jeg meg litt fresht til sommergarderoben, men gikk ikke helt bananas. Ble ei råkul skjort fra Theory (salg). 1 t-shirt med sånn knytegreie i siden som er så trendy, 1 kjole og et par slip-in sandaler med litt hel. Og så måtte jeg ha et mobildeksel jeg falt helt for. Og så fortsetter jeg shoppestoppen lett 😀

Anonymkode: 0e0b4...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne passet meg fint - har så langt hatt shoppestopp i hele 2017.
Det vil si: Jeg kjøpte nye tursko idag da de forrige skar meg til blods igår. Det må vel være innenfor å erstatte ødelagte ting når man ikke har andre å bruke? 

Anonymkode: 392b0...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg må beskjemmet melde at jeg har sprukket grundig i juli.......... :rodme:

Har shoppet klær tre ganger. 

Jeg blir nødt til å straffe meg selv med et nytt shoppefritt halvår fremover. Tror jeg skal kjøre shoppe-stopp ut året! Grrr! Dette skal jeg klare! Det er jo folk som klarer et helt år uten å kjøpe klær, så hvorfor skulle ikke jeg klare et halvår i strekk uten det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2017 den 8.11, AnonymBruker skrev:

Hvem bruker dere å gi bort til? Uff, fretex, noen andre? Har alltid bare gitt til fretex av vane så vet ikke om de er "best" sånn sett.

Anonymkode: cc712...611

Fretex, er ikke det Frelsesarmeen? Jeg gir bort til dem når jeg har hatt en renskning i skapet. De har heldigvis en container i nærheten. Frelsesarmeen gjør mye godt arbeid for de pengene de får inn for klærne, og hjelper mange som er dårlig stilt her til lands. Slik jeg forstår det, hjelper de lokalt i Norge.

Det er en UFF container også her jeg bor, men den bruker jeg aldri. Har lest noen dårlige rykter om den organisasjonen.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Million skrev:

Fretex, er ikke det Frelsesarmeen? Jeg gir bort til dem når jeg har hatt en renskning i skapet. De har heldigvis en container i nærheten. Frelsesarmeen gjør mye godt arbeid for de pengene de får inn for klærne, og hjelper mange som er dårlig stilt her til lands. Slik jeg forstår det, hjelper de lokalt i Norge.

Det er en UFF container også her jeg bor, men den bruker jeg aldri. Har lest noen dårlige rykter om den organisasjonen.

Jeg unngår fretex ettersom de er under frelsesarmeen som er imot f. eks. homofili.

Anonymkode: 392b0...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt 10 plagg i dag jeg :nordvesta:

Anonymkode: a67b2...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...