pautina Skrevet 30. desember 2016 #121 Del Skrevet 30. desember 2016 Har en tante som helt siden jeg ble fjortis har kjøpt meg bh er i størrelse flodhest, vi sees noen ganger i året så det er litt underlig da jeg er veldig slank og aldri har hatt pupper......selv da jeg ammet kunne disse bh ene best benyttes som ryggsekk...en større venninne blir alltid glad og nesten venter på den gaven for det er flott, eksklusivt undertøy som jo er kostbart i sånn størrelse så jeg blir glad når den kommer egentlig, fordi jeg ser for meg at hun kommer til å bli glad 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #122 Del Skrevet 31. desember 2016 Det verste må forresten være de som alltid venter til januar med gaven, og det er helt tydelig at de tar av de gavene de ikke var fornøyd med selv... Hørte en gang om en som fikk i retur en bok hun hadde gitt selv. Ny gavelapp oppå den gamle Anonymkode: 84554...220 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prescella Skrevet 1. januar 2017 #123 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg og min samboer fikk en felles deodorant i gave fra min svigerbror og hans kone... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #124 Del Skrevet 1. januar 2017 Fikk en stor flytestein av ei venninne en gang. Ellers fikk jeg mye ræl de siste årene jeg fikk gaver av tanter/onkler, så sa at det var på tide og avsluttet gaver oss i mellom. Anonymkode: 559ee...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 1. januar 2017 #125 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Har egentlig ikke fått noen særlige ille gaver, som jeg kan huske ihvertfall. Har dog blitt skuffet noen ganger. Som den gangen jeg fikk en tøffel av mormor Fulgte med byttelapp da, men husker ikke om jeg faktisk byttet den Ellers ga jeg faktisk bort julenisser til noen i år. Jeg håper de synes de var fine og/eller ble glad for dem, for jeg tenkte faktisk på dem når jeg så nissene Men i år, da blir det fine gaver til folk Endret 1. januar 2017 av Brimi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #126 Del Skrevet 1. januar 2017 11 timer siden, prescella skrev: Jeg og min samboer fikk en felles deodorant i gave fra min svigerbror og hans kone... Håper det var spray Anonymkode: 84554...220 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #127 Del Skrevet 1. januar 2017 Jeg kan ikke få barn og som en julegave for noen år tilbake, ga en kamerat meg en barnebok. Julen ble helt ødelagt for meg pga dette og da jeg spurte han, svarte han at det var ment som en spøk Anonymkode: 11c1b...449 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #128 Del Skrevet 1. januar 2017 Sukkerspinn maskin. Hva faen😂 Den er ikke åpnet engang, hatt den i 1år. Den blir gidd vekk. 100% sukker, spiser ikke det og liker ikke det heller. Anonymkode: f7cfe...4c1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #129 Del Skrevet 1. januar 2017 Fikk en pose skruer av ekskjæresten til venninna mi da vi gikk på videregående... Aldri likt fyren, så kanskje han mente jeg hadde en skrue løs Anonymkode: eab56...dd1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 1. januar 2017 #130 Del Skrevet 1. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke få barn og som en julegave for noen år tilbake, ga en kamerat meg en barnebok. Julen ble helt ødelagt for meg pga dette og da jeg spurte han, svarte han at det var ment som en spøk Anonymkode: 11c1b...449 For en kødd!!! 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 1. januar 2017 #131 Del Skrevet 1. januar 2017 Samboer fikk en billig kjip termokopp av ungene sine (13 og 15 år). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beena Skrevet 1. januar 2017 #132 Del Skrevet 1. januar 2017 I år fikk jeg en liten pose med mini marshmallows av tanta mi. Jeg syns det var hyggelig at hun tok seg bryet med å sende noe til meg, men jeg syns kanskje ikke det var verdt portoen.. Hadde blitt veldig glad for bare en julehilsen på sms i stedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 Populært innlegg #133 Del Skrevet 1. januar 2017 Ble skuffet da jeg fikk en genser i størrelse XL. Ble enda mer skuffet da den passet Anonymkode: f700b...b41 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #134 Del Skrevet 2. januar 2017 På 30.12.2016 den 8.45, AnonymBruker skrev: Morsomste var det året faren min fikk en "kostemus" av en god kollega. Altså en halvstor kost til å sette utenfor døra, dekorert som en julepyntet mus. Til pynt. Ute. Stygg. Helt ubrukelig til noe. Helt annen stil enn mor og far har, de har ikke en nisse i huset, men sånn julepynt fra Georg Jensen. Vi lo og lo, fordi faren min skjønte ikke hva det var, han kunne ikke fatte hva den skulle brukes til og hvordan. At det var pynt var utelukket, den var jo så stor og stygg og til ham og det der musehodet? Et musehode på en stake, hva var det? Kjolen som hindret kosting? Sette på trammen, det måtte da være noe annet den var til, hva var det egentlig for en ting? Og hvorfor han? Han satt og kikket og funderte forundret halve kvelden. Anonymkode: 99105...39f Jeg ler så tårene triller når jeg ser for meg faren din! Anonymkode: 2c4bd...4c8 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 2. januar 2017 #135 Del Skrevet 2. januar 2017 På 28.12.2016 den 19.58, AnonymBruker skrev: Krussedull tegninger av datteren til en venninne. Hyggelig det, men kommer ikke til å henge de opp på veggen akkurat. Har lagt de i en skuff. Anonymkode: 0bd77...bf9 Bare kast det istedet? Ikke vits i la det ligge i en skuff. Hadde du liksom tenkt å dra det frem hver gang du fikk besøk av ungen for å leke at du bryr deg for deretter å stue det bort med en gang ungen drar igjen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #136 Del Skrevet 2. januar 2017 Når folk gir bøker som de har fått i velkomstpresang fra bokklubben. Da bør giver kjenne deg,og vite hva du leser. Jeg blir sjeldent skuffet. Bare forundret. Vi legger vekt på personlige gaver. Spør hva de ønsker seg. Vi bruker God tid. Vi er stor fam når det kommer til gaver. Så hver fam så blir det 1200 kr. ( søsken med mann og barn osv) vi er alltid spent når det gjelder den ene fam. I fjor var det sopt sammen masse i en pose som var pakket inn. Servietter fra plantasjen fra tilbudskorgen. 5 kr. Myggolje fra apoteket. Dato gikk ut i mars. Er jo mye mygg da. Vaskekluter fra kid 5 kr. Morsomt. Tante fikk en boks med kjeks. Gikk snart ut på dato. Anonymkode: 7e194...bb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 2. januar 2017 #137 Del Skrevet 2. januar 2017 Det er også slik at det er ikke bestandig tanken som teller. Alle som bruker dette uttrykker er enten folk som trenger en unnskyldning for å gi jævlig-dårlige-siste-liten gaver eller enda verre, folk som aksepterer det mens de prøver å ikke tenke på hvor jævlig skuffet de ble. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 4. januar 2017 #138 Del Skrevet 4. januar 2017 På 30.12.2016 den 12.35, AnonymBruker skrev: Hæ? Det var da kjempeenkelt å forstå. Gjør du deg til? Anonymkode: 17e90...d3a Jeg skjønte det heller ikke! :O For meg virket det som om hun hadde glemt en setning eller noe... Det så ut som om at det var hun fikk en støvsuger.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #139 Del Skrevet 4. januar 2017 Mannen min får alltid flotte gaver fra jobben. Men et år hadde ikke firmaet fått levert gavene de skulle gi sine ansatte. Det de da fikk var et kort med bilde av en kjøkkenpapirholder fra Georg Jensen, der det sto noe sånnt som: "Gaven blir dessverre litt forsinket. I mellomtiden kan dere nyte synet av den smukke kjøkkenrullholder". Vi lo oss halvert ihjel av det kortet ikke en dårlig gave, bare veldig komisk Anonymkode: 0f9db...a42 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lykkehjerte Skrevet 5. januar 2017 Populært innlegg #140 Del Skrevet 5. januar 2017 På Sunday, January 01, 2017 den 22.12, C-girl skrev: Samboer fikk en billig kjip termokopp av ungene sine (13Iog 15 år). Syns ungene hadde ordnet en fin gave til sin forelder, dessuten har de som oftest ikke så mye penger å bruke i den alderen. Det er ikke meningen at barn skal blakke seg eller slå til med overdådige gaver til sine foreldre, tenker jeg! Syns man har noe å lære av de jeg! Tipper at samboeren din var fornøyd og glad for gaven barna ga! 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå