Gå til innhold

Eldste du har/kunne hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var 56 år da jeg var 20. :( Var ikke frivillig, men teller ikke voldtekt som sex uansett? Klarer aldri bli enig med meg selv...

25 år kvinne

Anonymkode: 5c2f1...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han var 56 år da jeg var 20. :( Var ikke frivillig, men teller ikke voldtekt som sex uansett? Klarer aldri bli enig med meg selv...

25 år kvinne

Anonymkode: 5c2f1...6f9

Syns ikke det teller, det var voldtekt, ikke gjensidig sex. Så vondt å høre, håper han fikk fortjent straff.

Klem til deg! ❤️

Anonymkode: 95b68...e1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga: 13 år eldre😶 jeg 28 og han eldst. Sykt bra;) Forhåpentligvis blir det flere dates:) 

Anonymkode: 7ce54...698

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/8/2017 den 14.10, Vilali skrev:

Ja, for det gjør de jo ikke på menn :fnise::laugh:

jo, men i større grad kvinner . menn kan da holde seg slank. pupper og rumpe vil henge på damer når de blir eldre uansett hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex med menn som er mye eldre enn meg en på en måte en fantasifetisj men noe jeg ikke vet om jeg vil utføre i virkeligheten. For jeg liker jo egentlig ikke eldre menn, det er bare tanken på det..

Anonymkode: 07f77...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 39. Eldste jeg kunne tenke meg å ha sex med er 29. Hadde sex med ei på 17 for to år siden. Skulle gjerne funnet ei på 16. De er så deilige på den alderen. 

Anonymkode: c0990...8f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 39. Eldste jeg kunne tenke meg å ha sex med er 29. Hadde sex med ei på 17 for to år siden. Skulle gjerne funnet ei på 16. De er så deilige på den alderen. 

Anonymkode: c0990...8f4

LOL. Du virket jo moden og sympatisk. Er 25 selv og kunne aldri hatt sex med en på 39 - eller deg for den saks skyld. Men lykke til da. 

Anonymkode: 95b68...e1d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL. Du virket jo moden og sympatisk. Er 25 selv og kunne aldri hatt sex med en på 39 - eller deg for den saks skyld. Men lykke til da. 

Anonymkode: 95b68...e1d

Er det noe mindre modent og sympatisk enn at mange yngre kvinner foretrekker eldre menn?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stabeis skrev:

Er det noe mindre modent og sympatisk enn at mange yngre kvinner foretrekker eldre menn?

 

Mange? Wishful thinking. Kan bekrefte fordi jeg er jente selv med mange jentevenninner. Aaaner ikke hvor dere får det der fra. 

Han er 39 og vil ikke ha sex med noen eldre enn 29. Sier seg selv at det er rimelig spesielt, og at fyren kanskje ikke er i toppsjiktet på modenhetsskalaen. 

Anonymkode: 95b68...e1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange? Wishful thinking. Kan bekrefte fordi jeg er jente selv med mange jentevenninner. Aaaner ikke hvor dere får det der fra. 

Han er 39 og vil ikke ha sex med noen eldre enn 29. Sier seg selv at det er rimelig spesielt, og at fyren kanskje ikke er i toppsjiktet på modenhetsskalaen. 

Anonymkode: 95b68...e1d

Tvert i mot ;)

om han tenner spesielt på yngre kvinner har det neppe noe med hans modenhet, men om du vet om forskning som sier noe annet så link gjerne. Jeg tviler ikke på at han umoden altså, men jeg har aldri hørt om at særskilte seksuelle preferanser i seg selv kan knyttes til modenhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med oss da som liker damene minst  15 år eldre ?

 

Anonymkode: b075c...38c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller hva med oss da som liker damene minst  15 år eldre ?

 

Anonymkode: b075c...38c

Dere er i mindretall og unntaket fra regelen.

Anonymkode: 1faaa...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 16. Mann på rundt 45. 

Veldig bra sex,:fnise: kanskje også fordi det var litt "tabu" pga aldersforskjellen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks år eldre da jeg var 18 år. Fem år yngre da jeg var 25 år. Nå er jeg 28 år og tenker jeg kan gå +/- 5 år, men det er ikke en helt bestemt grense der. Med rett person kan jeg sikkert gå både eldre og yngre. 

Anonymkode: 7c021...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 2/21/2017 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Å ha sex med menn som er mye eldre enn meg en på en måte en fantasifetisj men noe jeg ikke vet om jeg vil utføre i virkeligheten. For jeg liker jo egentlig ikke eldre menn, det er bare tanken på det..

Anonymkode: 07f77...f08

Da ryker du nok snart på :fnise:

Anonymkode: 1d2ec...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sex med eldre menn er bra når du ønsker gaver. Det er min erfaring. De er utrolig gavmilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jane.b skrev:

Sex med eldre menn er bra når du ønsker gaver. Det er min erfaring. De er utrolig gavmilde.

Søk hjelp! 

Anonymkode: 79b1e...3ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søk hjelp! 

Anonymkode: 79b1e...3ab

Hvorfor skal jeg søke hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Fikk litt assosiasjoner til karakteren Meryn Trant fra Game of Thrones etter de siste postene her:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...