Gå til innhold

Eldste du har/kunne hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Jeg kunne godt hatt sex med en på 30-40, om han holdt seg godt. 

30-40 er jo topp alder.... De har da ikke begynt å forfalle allerede!! Men de har gjerne mye erfaring. 

Når man snakker om alder så er det mange som undervurderer erfaring. Noen har tydeligvis skjønt det, da ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Sat Apr 15 2017 den 18.32, Winza/Jacklost skrev:

Hadde dog ikke sagt nei til Jane Seymour :ninja:

Og jeg hadde ikke sagt nei til Bruce Springsteen!!! 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlandaDrops
5 minutter siden, tirben skrev:

Og jeg hadde ikke sagt nei til Bruce Springsteen!!! 😍😍

Eller Clooney ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg betyr ikke alder noe. Tenner på mannen. Spiller ingen rolle om de er 30 eller 60. Men styrer unna de i tjueårene. Det blir for ungt. Er 38 selv.  Men synes at 50-60 åringer kan være like kjekke som 30-40 åringer.  Hadde ikke sagt nei til Johnny Depp eller George Clooney. Eller Bruce Springsteen som ble nevnt her. 

Anonymkode: 14728...9ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er 30 år eldre en meg jeg er 24 .  Alder er et tall . 

Anonymkode: 9b03e...d01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xn min var 29 og veldi ego seksuelt min mann nå er veldig inkluderende og hører på mine ønsker . Går for eldre menn som et pluss her om du liker det . Er du den dominante er de fint og ha en yngre og lære opp

Anonymkode: 9b03e...d01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eldste var 15 år eldre. Jeg var 26 og han 41. Veldig bra sex, men for meg blir 15 år for mye når det kommer til å ha et forhold. Det var det jeg fant ut i hvert fall.

Den yngste var like gammel som meg. Jeg er 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 4/17/2017 den 18.32, SpankMe skrev:

Den eldste var 15 år eldre. Jeg var 26 og han 41. Veldig bra sex, men for meg blir 15 år for mye når det kommer til å ha et forhold. Det var det jeg fant ut i hvert fall.

Den yngste var like gammel som meg. Jeg er 27.

Kunne du gått høyere for sex?

Anonymkode: 1d2ec...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 år er eldste (jeg var da 26). Utelukkende positiv opplevelse. Mest på grunn av den mentale kontakten vi fikk. Nå noen år senere tenker jeg at jeg godt kunne akseptert over 60 og. Har begynt å tenne mer på særegenheter enn skjønnhet i seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg har sett på med kraftig interesse har vært rundt førti, noen år fra eller til. Den eldste var i midten av femtiårene. Jeg er selv i slutten av tyveårene, og personer på min egen alder eller yngre har aldri fristet, selv ikke da jeg var yngre. Tror nok jeg søkte modenhet og stabilitet mer enn selve alderen, og da jeg har hatt bedre erfaringer med partner eldre enn meg selv foretrekker jeg dette. Har intet problem med aldersforskjell i et forhold så lenge det ikke innebærer en veldig tydelig maktubalanse eller et usunt avhengighetsforhold.

Anonymkode: ebc07...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mesterdiller skrev:

54 år er eldste (jeg var da 26). Utelukkende positiv opplevelse. Mest på grunn av den mentale kontakten vi fikk. Nå noen år senere tenker jeg at jeg godt kunne akseptert over 60 og. Har begynt å tenne mer på særegenheter enn skjønnhet i seg selv. 

110 %  Enig !   Kunne ikke ha sagt det bedre sjøl.

Er mann og har en slags "aldersforskjell-fetish"  der dama er eldst.  Er litt amatørpsykolog (hehe) for dem også, ved siden av å være hemmelig yngre elsker.

Anonymkode: b075c...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2017 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Kunne du gått høyere for sex?

Anonymkode: 1d2ec...db4

Nei. Det er ikke sånn at jeg går etter menn som er (mye) eldre enn meg. Var tilfeldig at jeg ble kjent med og interessert i akkurat ham, og det handlet alltid om andre sider ved ham enn hans alder. Alderen var alltid det største minuset ved ham, og det som nok gjorde at det ikke gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 22. Eldste tror jeg var 28. Hvor høyt jeg kan gå kommer an på hvor kjekk han er. 

Endret av Gardermobanen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 6/13/2017 den 19.35, SpankMe skrev:

Nei. Det er ikke sånn at jeg går etter menn som er (mye) eldre enn meg. Var tilfeldig at jeg ble kjent med og interessert i akkurat ham, og det handlet alltid om andre sider ved ham enn hans alder. Alderen var alltid det største minuset ved ham, og det som nok gjorde at det ikke gikk.

Skjønner :)

Anonymkode: 1d2ec...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått 7 år ned og 16 år opp. Akkurat nå, og forhåpentligvis for alltid holder jeg meg til samme alder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eldste var 19 år eldre enn meg, men han hadde en flott kropp og var morsom å være sammen med.

Anonymkode: 64e39...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 34, hun 54. Veldig fint for oss begge.

Anonymkode: 2c0d1...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, tror jeg godt kunne hatt sex med en i 50-årene, eller til og med 60. Har alltid likt eldre menn..

Anonymkode: 6f37b...f97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...