Gå til innhold

Eldste du har/kunne hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 27, eldste jeg har hatt sex med var ei dame på 54. Var helt OK, synes hun luktet for mye sigaretter. Kvinner i 40-årene har jeg bare gode ord om.

Anonymkode: 4850e...981

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er voksen (32), og har egentlig ikke tenkt over dette. Tenker at jeg er voksen, så gjør som jeg vill uansett. Synes flere menn på 50+kjekke, så det hadde vært "innafor" for meg. Når det er sagt er jeg i et forhold med en betydelig yngere mann, så for meg spiller alder rett og slett ingen stor rolle.

Endret av Perle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen en på 47 da jeg var 34. Gjorde det slutt fordi jeg var så usikker på aldersforskjellen, nå derimot hadde det ikke gjort meg noe. 

Anonymkode: 2f946...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 og han 30

Angret veldig etterpå... 

Anonymkode: 73fd4...57d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn som er eldre burde juble. Unge jenter drømmer om eldre menn hele tiden. Det ser vi i svar etter svar. Det må jo tyde på at menn holder seg svært godt i forhold til kvinner. Menn modnes som en god vin. Så ikke kom å si at menn ikke holder seg bedre. Er en grunn til at jenter ligger langflate etter kjekke menn i 30-45 årene. 

Anonymkode: b0d83...a44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var 19 år eldre. Jeg var vel 28, han 47. Yngste jeg har hatt sex med var noen måneder yngre enn meg. Mannen min nå er 10 år eldre. 

Anonymkode: 58ed2...12e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 19 lå jeg med en fyr som var 40. 

Jeg er kvinne. 

Anonymkode: be198...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn som er eldre burde juble. Unge jenter drømmer om eldre menn hele tiden. Det ser vi i svar etter svar. Det må jo tyde på at menn holder seg svært godt i forhold til kvinner. Menn modnes som en god vin. Så ikke kom å si at menn ikke holder seg bedre. Er en grunn til at jenter ligger langflate etter kjekke menn i 30-45 årene. 

Anonymkode: b0d83...a44

Haha, kom igjen a. Det er det så og si ingen som gjør. Men keep on dreaming 😂 

Hilsen en jente i 20-årene med mange venninner. 

Anonymkode: 95b68...e1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlandaDrops
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 16 og han 30

Angret veldig etterpå... 

Anonymkode: 73fd4...57d

Så klart du gjorde :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, kom igjen a. Det er det så og si ingen som gjør. Men keep on dreaming 😂 

Hilsen en jente i 20-årene med mange venninner. 

Anonymkode: 95b68...e1d

Har du ikke lest svarene her inne?😉

Anonymkode: b0d83...a44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn som er eldre burde juble. Unge jenter drømmer om eldre menn hele tiden. Det ser vi i svar etter svar. Det må jo tyde på at menn holder seg svært godt i forhold til kvinner. Menn modnes som en god vin. Så ikke kom å si at menn ikke holder seg bedre. Er en grunn til at jenter ligger langflate etter kjekke menn i 30-45 årene. 

Anonymkode: b0d83...a44

wat

 

Er 21 år selv og menn over 30 er jo dritgamle.

Anonymkode: 44495...74b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i begynnelsen av 30 årene, bedre trent enn når jeg var 18. Like god sexlyst, fordi jeg tar vare på meg selv, trener å spiser sundt. Har ikke mistet noe hår heller. 

De fleste jenter liker ikke å inrømme ovenfor veninner og familie at de liker eldre, fordi det er litt tabu for mange. Men er noe helt annet å tenne på det fordet. 

Anonymkode: b0d83...a44

Nå snakket jeg om 40+ da, ikke 30. 

Anonymkode: 95b68...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i begynnelsen av 30 årene, bedre trent enn når jeg var 18. Like god sexlyst, fordi jeg tar vare på meg selv, trener å spiser sundt. Har ikke mistet noe hår heller. 

De fleste jenter liker ikke å inrømme ovenfor veninner og familie at de liker eldre, fordi det er litt tabu for mange. Men er noe helt annet å tenne på det fordet. 

Anonymkode: b0d83...a44

Det er noen godt voksne menns livsløgn, min venn.

Anonymkode: 2a944...ab1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Dritgamle? Wow :klaske: 

 

Ja, for MEG!

Det er en aldersforskjell på 9 år! En 30 åring er for gammel for en 21 åring på samme måte som en 21 åring er for gammel for en 16 åring. 

Anonymkode: 44495...74b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yngste var 6 mnd yngre enn meg. 

Eldste var 15 år eldre. 

Av en eller annen grunn liker jeg best gutter som er eldre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 år eldre. Jeg var 19, han 32.

Nå er jeg 30 og har lenge hatt sansen for menn som er litt yngre. Rundt 26-27. Kjæresten min er 26, og han før der var også fire år yngre. Er rart det der, for før jeg ble 25 har jeg alltid likt menn noe eldre.

Men det finnes mange flott menn som er oppi 30 og 40 årene, tror jeg fint kunne hatt sex med en på 50 om kjemien var der.

Anonymkode: b3036...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...