Gå til innhold

Eldste du har/kunne hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

K 30 her.. har ingen øvre grense på alder, har alltid tennt på eldre menn :hjerte: Eldste/størst forskjell var vel da jeg var 20 og han 40.

synes det er rart når menn/gutter her skriver at de er 23-27 og aldri kunne hatt seg med noen over 30. Jeg ser ut som jeg er 17, ingen tror på min ekte alder. Jeg har måttet vise leg for å få kjøpe red bull liksom. Så tror dere med trygghet kan utvide horisontene litt, det er er ganske naivt å tro at over 30=gammal kropp. Har hatt sex med 40 år gamle menn som har hatt kroppen til en 18 åring også jeg. Men Om selvet tallet er turn off så er det vel en annen sak 

Anonymkode: 8e6fc...62d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2017 den 17.51, Underdanie skrev:

Jeg liker eldre damer. Hun eldste jeg har hatt sex med, er 51. Er selv 19.

Bare til sex? 

Anonymkode: 09b76...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte før at min grense gikk på 5 år eldre enn meg. Men nå har jeg plutselig falt for en som er 8 år eldre enn meg selv. Tenker nå at 8 år holder hvertfall. Om jeg skulle ligget med en som er enda eldre så måtte det vært fordi jeg hadde blitt stup forelska. Er kvinne, 21 år. 

Anonymkode: f1830...370

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

K 30 her.. har ingen øvre grense på alder, har alltid tennt på eldre menn :hjerte: Eldste/størst forskjell var vel da jeg var 20 og han 40.

synes det er rart når menn/gutter her skriver at de er 23-27 og aldri kunne hatt seg med noen over 30. Jeg ser ut som jeg er 17, ingen tror på min ekte alder. Jeg har måttet vise leg for å få kjøpe red bull liksom. Så tror dere med trygghet kan utvide horisontene litt, det er er ganske naivt å tro at over 30=gammal kropp. Har hatt sex med 40 år gamle menn som har hatt kroppen til en 18 åring også jeg. Men Om selvet tallet er turn off så er det vel en annen sak 

Anonymkode: 8e6fc...62d

Enig med du. Er 21 og har sex med ei på 43. Aldri hatt så deilig sex og mine orgasmer har fått ny mening. Dessuten er det mange damer på 40-50 som er superhot og deilige kropper. Du på 30 er like fin og hot som ei på 18. Nei bedre, for du har sikkert selvsikkerhet i tillegg :)

Anonymkode: fdc5b...057

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 20 hadde jeg sex med en mann på 72år..

Anonymkode: bab9b...0c9

Frivillig? 

Anonymkode: 09b76...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frivillig? 

Anonymkode: 09b76...cc0

Jepp

Anonymkode: bab9b...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp

Anonymkode: bab9b...0c9

Skal ikke spørre deg ut sånn, men du så ung og han så gammel. Hvorfor? 

Anonymkode: 09b76...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke spørre deg ut sånn, men du så ung og han så gammel. Hvorfor? 

Anonymkode: 09b76...cc0

Han så ikke så gæli ut...Og det bære fælt seg naturlig... 

Anonymkode: bab9b...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

M(50) her. Største aldersforskjell for meg er når jeg var 24 og hun 32. Jeg syntes hun var gammel.

I dag kan jeg se på kvinner i 60-årene og tenke at her er det en kvinne som har det godt i kroppen sin og som fører seg godt. Det er jo det som er sexy!

Det er ikke det at (mange) yngre kvinner ikke har det, men på eldre kvinner blir det så påtakelig og dermed blir effekten sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jente, 27.

Den eldste er 44, og da var jeg 23. 

Har nå en fått en kollega på 45 som jeg finner veldig attraktiv. Han er i super form, kjekk, ikke tegn til å miste håret...Hadde gjettet sluttet av tredveårene om jeg skulle tippe. Men han er selvsagt gift, som de fleste attraktive menn på hans alder. 

Har ingen "aldersgrense", men førtiårene er som regel det eldste jeg finner attraktivt. Etter 50 begynner alderen å vises godt, selv for de som anstrenger seg.

Anonymkode: 1275a...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg akkurat hadde fylt 17 ble jeg skjenket full av en 38 år gammel kvinne i en familiesammenkomst. Senere dro hun meg med uti en kornåker og vi hadde elendig sex, men hun koste seg. Etterpå hadde jeg flere søvnløse netter, og selv nå mange år senere plager dette meg. Skulle ønske det aldri hadde skjedd!

Anonymkode: 9beb0...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg akkurat hadde fylt 17 ble jeg skjenket full av en 38 år gammel kvinne i en familiesammenkomst. Senere dro hun meg med uti en kornåker og vi hadde elendig sex, men hun koste seg. Etterpå hadde jeg flere søvnløse netter, og selv nå mange år senere plager dette meg. Skulle ønske det aldri hadde skjedd!

Anonymkode: 9beb0...125

Minnene trigges av at kvinnen støtt og stadig er på nyhetene?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han så ikke så gæli ut...Og det bære fælt seg naturlig... 

Anonymkode: bab9b...0c9

Bra det var frivillig. Bra det var god opplevelse. 😊

Anonymkode: 09b76...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hatt en partner. Han er nesten 3 år eldre enn meg. 

Anonymkode: 09b76...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvem man elsker.

Anonymkode: 1bace...e18

For deg kanskje. For andre har ikke sex noe med kjærlighet å gjøre. 

Anonymkode: 1d2ec...db4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...