Gå til innhold

Eldste du har/kunne hatt sex med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 og har fantastisk sex med den 45 år gamle elskeren min.

Anonymkode: ee928...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ei på 34 da jeg selv var 21. Syntes etterpå det var helt vilt og hadde nesten vanskelig for å tro det selv, grønn som jeg var på den alderen. Det ble imidlertid en særdeles bra og minnerik (og også lang) natt for begge to, det kan jeg si. ;) 

 

Nå har jeg rundet 40, og tenker ikke noe særlig på aldersgrenser oppover, ihvertfall. Tror vel neppe at jeg kommer til å havne til sengs med noen som er 10 år eldre eller mer, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

gutt, jeg var 23 eller 24 .. men hun var ca. 50-55 :)

Vi var nesten igang med å "kle" av, ringte på døra og inn kom hennes sønns venner og venninner. Men hun hadde sendt sønnen til hennes mor for at vi skulle ha fri hus..... men det viste ikke vennene hans.

Så det endte med at jeg lå i madrass mens de satt i sofa og pratet i ca. 10 min før de stakk igjen. Og vi fortsatte ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 43 - eldste 6 år eldre, yngste 20 år yngre. Har aldri hatt en greie for de som er oe særlig eldre enn meg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2017 den 21.56, Svinpäls skrev:

Ja. Over 25 på damer så begynner ting å henge og slenge.

Ja, for det gjør de jo ikke på menn :fnise::laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 19 og kunne hatt sex med en på 29 men der går grensen. Menn over 30 blir alt for gamle for meg.

Anonymkode: a9dfa...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Vilali skrev:

Ja, for det gjør de jo ikke på menn :fnise::laugh:

Helt sikkert, men jeg forholder meg til det kjønnet jeg har tenkt til å ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, cmd skrev:

gutt, jeg var 23 eller 24 .. men hun var ca. 50-55 :)

Vi var nesten igang med å "kle" av, ringte på døra og inn kom hennes sønns venner og venninner. Men hun hadde sendt sønnen til hennes mor for at vi skulle ha fri hus..... men det viste ikke vennene hans.

Så det endte med at jeg lå i madrass mens de satt i sofa og pratet i ca. 10 min før de stakk igjen. Og vi fortsatte ;)

 

Åååhh...... Kjenner et stikk av misunnelse nå. Eller rettere sagt nostalgi.......  Som 24-åring pulte jeg mora til en kompis av meg i.fylla. Hun var 52. Da fikk jeg min "oppvåkning" på modne/eldre damer. Det var bare så utrolig fantastisk deilig.

Litt senere flyttet jeg til Oslo for å begynne som aspirant i en statsetat. Der oppdaget jeg at her vrimler det jo av villige damer på 40-50+. Det var jo som å slippe reven inn i hønsegården.

For en tid, for en tid .........  

 

Anonymkode: b075c...38c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg den gang 33, hun 47. Deiligste hårete musa jeg har smakt... savner den litt. 

Anonymkode: b5ffd...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så dere lyver her inne.  Har aldri hørt eller sett at yngre menn har seg med gamle hurper !

Anonymkode: 1faaa...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt så dere lyver her inne.  Har aldri hørt eller sett at yngre menn har seg med gamle hurper !

Anonymkode: 1faaa...dd9

Nei, da har du ikke fått med deg mye. Har du ikke fått med deg at det er ganske "in" med yngre menn/elsker. Dessuten er ung mann/eldre kvinne den beste sexuelle comboen som finnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bør være eldre enn meg (31 år) og maks 45 kanskje? Har ingen bestemte preferanser men...

Anonymkode: a2d0d...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste; 7 år eldre. Yngste; 3 år yngre.
Tenkt "scenario": Eldst; 12-13 år eldre - 3-4 år yngre.

MEN! Skal vel ikke rope høyest, alt kan skje. U never know.

Endret av Katastrofe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eldst: 43. (14 år eldre)

Yngst: 28 (like gammel som meg)

 

Anonymkode: 38192...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var 17 år og hadde sex med min tante som var 37, en veldig kort og flau affære!

Anonymkode: b5c41...acb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år gammel kvinne, har fantastisk sex med min 58 år gamle elsker. Han er ikke min eldste dog. Han er vel rundt 62-63 nå men det skjedde da jeg var 26-27 😊

Anonymkode: 05aff...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...