Gå til innhold

Jeg er drittsekk mot kjæresten min i fylla


Lupusluna

Anbefalte innlegg

Skriver dette med tungt hjerte da jeg vet at jeg har såret kjæresten min utrolig mye.

Problemet mitt begynte med den forrige kjæresten min og forholdet vårt var ikke bra. Vi var sammen i 6 år og med min nåværende 1,5 ca. Oppførselen min begynte da jeg var på slutten av mitt siste forhold og nå har jeg dradd det inn i mitt nye som et spøkelse eller en vane kan man si

jeg elsker virkelig kjæresten min men når jeg drikker, blir jeg ondskapsfull rett og slett. Sier sårende ting og gjør flaue ting som jeg ikke burde gjort på min alder som er 35- han er 30. Jeg husker ingenting av det jeg sier eller gjør mot han men jeg vet at jeg har vært skikkelig ufin. Jeg vil ikke miste han. Han er alt for meg, og det smerter meg at jeg oppfører meg slik mot han. Det er som en bryter som slås på og jeg blir grusom. Jeg er redd for å ødelegge dette mellom oss når vi har det så fint ellers. Det er ikke så ofte vi er ute men 2 av 3 ganger er jeg Psycho.

trenger sårt råd om hvordan jeg kan fikse dette og fortsette forholdet mitt med han jeg elsker med den respekten han fortjener

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må enkelt og greit slutte, hvis ikke vil du over tid støte han fra deg. 

Anonymkode: 93fab...6a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kinno skrev:

Tanken på å slutte å drikke har aldri slått deg?

Skulle akkurat si det samme! Skjerp deg TS, mens du har muligheten. Plutselig får han nok, og da sitter du der...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Lupusluna skrev:

Skriver dette med tungt hjerte da jeg vet at jeg har såret kjæresten min utrolig mye.

Problemet mitt begynte med den forrige kjæresten min og forholdet vårt var ikke bra. Vi var sammen i 6 år og med min nåværende 1,5 ca. Oppførselen min begynte da jeg var på slutten av mitt siste forhold og nå har jeg dradd det inn i mitt nye som et spøkelse eller en vane kan man si

jeg elsker virkelig kjæresten min men når jeg drikker, blir jeg ondskapsfull rett og slett. Sier sårende ting og gjør flaue ting som jeg ikke burde gjort på min alder som er 35- han er 30. Jeg husker ingenting av det jeg sier eller gjør mot han men jeg vet at jeg har vært skikkelig ufin. Jeg vil ikke miste han. Han er alt for meg, og det smerter meg at jeg oppfører meg slik mot han. Det er som en bryter som slås på og jeg blir grusom. Jeg er redd for å ødelegge dette mellom oss når vi har det så fint ellers. Det er ikke så ofte vi er ute men 2 av 3 ganger er jeg Psycho.

trenger sårt råd om hvordan jeg kan fikse dette og fortsette forholdet mitt med han jeg elsker med den respekten han fortjener

 

De andre over her har et poeng. Om du er opptatt av å redde forholdet, skader det sikkert ikke å finne noen du kan prate med om dette. Evt kanskje å forsøke å få kontroll på inntaket av alkohol, er det første jeg ville ha tenkt. Har du noen venner eller noen andre som står deg nær, som kan gi deg råd, og som du kan prate med? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke drikke. Er selv forandret fram den jeg var når jeg er full. Nå drikker jeg aldri :) vi har berget oss på det :)

Anonymkode: 261c8...b75

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenker ofte på å slutte, jeg drikker til å med mindre men det virker som at det ikke har noe virkning. Desverre er det ikke så mange å lene seg til for råd da jeg også synes dette er flaut🙈Burde jeg snakke med en profesjonell 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det vanskelig å bare slutte? Jeg drikker kanskje 2 ganger i måneden og jeg har angst mange ganger før jeg skal drikke fordi jeg er ikke sikker på om jeg blir drittsekk eller ikke

dette er så frustrerende og jeg er ikke en fæl person edru, jeg brukte å være snill å gøy i fylla men desverre så endret det seg med mitt forrige forhold som var turbulent og vanskelig. Jeg føler at jeg straffer min nåværende kjæreste for min ex sin oppførsel og det er urettferdig ovenfor min nåværende kjæreste som er snill som dagen er lang

Endret av Lupusluna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å drikke mindre? Man må ikke bli dritings når man drikker. Eller eventuelt slutte. Det er ihvertfall den enkleste løsningen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det er bare å slutte. Hvis du ikke klarer å la være å drikke på tross av at du får angst FØR du drikker har du et alkoholproblem. Så  nå til helgen er det nyttårsaften. Den blir uten alkohol og uten angst. Blir det ikke fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Lupusluna skrev:

Skriver dette med tungt hjerte da jeg vet at jeg har såret kjæresten min utrolig mye.

Problemet mitt begynte med den forrige kjæresten min og forholdet vårt var ikke bra. Vi var sammen i 6 år og med min nåværende 1,5 ca. Oppførselen min begynte da jeg var på slutten av mitt siste forhold og nå har jeg dradd det inn i mitt nye som et spøkelse eller en vane kan man si

jeg elsker virkelig kjæresten min men når jeg drikker, blir jeg ondskapsfull rett og slett. Sier sårende ting og gjør flaue ting som jeg ikke burde gjort på min alder som er 35- han er 30. Jeg husker ingenting av det jeg sier eller gjør mot han men jeg vet at jeg har vært skikkelig ufin. Jeg vil ikke miste han. Han er alt for meg, og det smerter meg at jeg oppfører meg slik mot han. Det er som en bryter som slås på og jeg blir grusom. Jeg er redd for å ødelegge dette mellom oss når vi har det så fint ellers. Det er ikke så ofte vi er ute men 2 av 3 ganger er jeg Psycho.

trenger sårt råd om hvordan jeg kan fikse dette og fortsette forholdet mitt med han jeg elsker med den respekten han fortjener

 

 

24 minutter siden, Lupusluna skrev:

Var det vanskelig å bare slutte? Jeg drikker kanskje 2 ganger i måneden og jeg har angst mange ganger før jeg skal drikke fordi jeg er ikke sikker på om jeg blir drittsekk eller ikke

dette er så frustrerende og jeg er ikke en fæl person edru, jeg brukte å være snill å gøy i fylla men desverre så endret det seg med mitt forrige forhold som var turbulent og vanskelig. Jeg føler at jeg straffer min nåværende kjæreste for min ex sin oppførsel og det er urettferdig ovenfor min nåværende kjæreste som er snill som dagen er lang

Når du er 35 og annenhver helg drikker så du får blackout, og drikker selv om du er redd for at du skal bli en drittsekk (det du kaller angst) da er det bare en ting å gjøre.

Du må korke flaska for godt.

Anonymkode: 8b931...97f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg lurer nok på at det kanskje er den eneste utveien

det er Max annen hver helg og jeg har kuttet ned mye, men desverre så virker ikke bare å kutte ned så det får vel bare bli stop

Endret av Lupusluna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Når du er 35 og annenhver helg drikker så du får blackout, og drikker selv om du er redd for at du skal bli en drittsekk (det du kaller angst) da er det bare en ting å gjøre.

Du må korke flaska for godt.

Anonymkode: 8b931...97f

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarer du ikke å slutte å drikke før du er dritings (siden du  ikke husker noe) så gidder du ikke å prøve nok eller du har et stort problem. Mange reagerer veldig på sprit har jeg erfart, å blir helt andre personer dersom de holder seg til øl eller rusbrus. Å de har det like morsomt. Man MÅ ikke være megafull for å ha det gøy. 

Anonymkode: f25d6...328

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Lupusluna skrev:

Skriver dette med tungt hjerte da jeg vet at jeg har såret kjæresten min utrolig mye.

Problemet mitt begynte med den forrige kjæresten min og forholdet vårt var ikke bra. Vi var sammen i 6 år og med min nåværende 1,5 ca. Oppførselen min begynte da jeg var på slutten av mitt siste forhold og nå har jeg dradd det inn i mitt nye som et spøkelse eller en vane kan man si

jeg elsker virkelig kjæresten min men når jeg drikker, blir jeg ondskapsfull rett og slett. Sier sårende ting og gjør flaue ting som jeg ikke burde gjort på min alder som er 35- han er 30. Jeg husker ingenting av det jeg sier eller gjør mot han men jeg vet at jeg har vært skikkelig ufin. Jeg vil ikke miste han. Han er alt for meg, og det smerter meg at jeg oppfører meg slik mot han. Det er som en bryter som slås på og jeg blir grusom. Jeg er redd for å ødelegge dette mellom oss når vi har det så fint ellers. Det er ikke så ofte vi er ute men 2 av 3 ganger er jeg Psycho.

trenger sårt råd om hvordan jeg kan fikse dette og fortsette forholdet mitt med han jeg elsker med den respekten han fortjener

 

Jeg har et veldig godt råd til deg som vil fungere hver eneste gang: Ikke drikk alkohol. Så enkelt, så vanskelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke det at det er kjempevanskelig, er heller det at jeg liker å ta et glass vin men plutselig så slår alt over til crazy. Jeg jobber i utelivsbransjen 17 år ca og det kom jo selvfølgelig med en viss livsstil. Jeg tenker også at mitt forrige forhold ikke skal ødelegge for meg med å bli hatsk og mannevond mot han som ikke fortjener det og det er utrolig leit at vi ikke kan gå ut å kose oss sammen spesielt når hatet ikke er rettet mot min nåværende kjæreste som blir en punchingbag stakkars 

jeg har ikke så mange å snakke med om det jeg sliter mye med tanker som er destruktive.

jeg har blitt opplært til å holde kjeft om det som plager meg og bare suck it up mentalitet og store kvinner gråter ikke. 

Endret av Lupusluna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...