Gjest MadameDeRosa Skrevet 26. desember 2016 #21 Skrevet 26. desember 2016 Tror ungene har godt av en natt hos besteforeldre. Barna blir glade, besteforeldrene blir glade, og mor får litt alenetid. Om hun bruker den på å sove ut, lese en bok eller gå ut med venninnene på byen - spiller ikke så stor rolle så lenge ungen er trygg hos de den er hos den tida de er det, og det ikke er over lengre tid. Mor må få kose seg av og til hun også.
Sheherasade Skrevet 26. desember 2016 #22 Skrevet 26. desember 2016 Himmel og hav, TS. Så lenge barna har det trygt og godt hos barnepasser er det nok sunt for både mor og barn at mor får litt fri av og til, og husker at hun er mer enn bare en mor også. Din moral er faktisk ikke rettesnor for andre. 5
Drama.Queen Skrevet 26. desember 2016 Forfatter #23 Skrevet 26. desember 2016 (endret) 5 minutter siden, Brukerano skrev: Lol..lol...lol.. er det virkelig mulig?? Du får det til å virke som alle Norges alenemødre sender ungene bort til Vilt fremmede mennesker som misshandler dem mens moren går ut på byen for å drikke seg snydens og knulle rundt! Er du sjalu fordi du ikke fikk barnevakt?? Kjære deg, selv om man har negative meninger om en sak, betyr det ikke at man er sjalu Jeg drikker ikke, ei heller setter jeg bort barne mitt. Jeg tar ansvar. Endret 26. desember 2016 av Drama.Queen 2
Gjest chisandra Skrevet 26. desember 2016 #24 Skrevet 26. desember 2016 34 minutter siden, Drama.Queen skrev: Det VERSTE jeg ser nå i jula, er alenemødre som lar de stakkar barna være på overnatting, mens de selv drar å drikker seg full, for å så spre bena til alle. STAKKARS barna deres At dere ikke kjenner noe skam, jeg blir direkte kvalm. Måtte få ut frustrasjonen. Du bærer nicket ditt med rette.
Infinity Skrevet 26. desember 2016 #25 Skrevet 26. desember 2016 (endret) Hvorfor har du i det hele tatt behov for å fortelle en baby på et par måneder at mor er på byen å sprer bena ? Faller det ikke litt på sin egen urimelighet ? Ikke kast bort tiden din på å være moralist på andre sine vegne. Det eneste du oppnår er sannsynligvis ukledelige furer i ansiktet og for tidlig grått hår. 😊 Endret 26. desember 2016 av Infinity 5
Brukerano Skrevet 26. desember 2016 #26 Skrevet 26. desember 2016 4 minutter siden, Drama.Queen skrev: Kjære deg, selv om man har negative meninger om en sak, betyr det ikke at man er sjalu Jeg drikker ikke, ei heller setter jeg bort barne mitt. Jeg tar ansvar. Men altså, du kan være ansvarlig selv om du drikker en gang i året og barnet overnatter hos besteforeldre, tanter eller andre kjente. det som handler om ansvar er at man gjør det beste for alle parter, noen ganger er det beste at barnet er hos andre så man kan gjøre ting som man ikke kan gjøre med barnet, slik at man kan være tilstede når barnet er der. 1
Lanista1984 Skrevet 26. desember 2016 #27 Skrevet 26. desember 2016 43 minutter siden, Drama.Queen skrev: Det VERSTE jeg ser nå i jula, er alenemødre som lar de stakkar barna være på overnatting, mens de selv drar å drikker seg full, for å så spre bena til alle. STAKKARS barna deres At dere ikke kjenner noe skam, jeg blir direkte kvalm. Måtte få ut frustrasjonen. Jeg har ingen formening om hvordan det er å være alenemor. Jeg tror det er tøft. Og at noen av de har behov for litt fritid. Det er ingenting som sier at de skal være overjordiske. Å spre bena til alle, var en rar kommentar. 3
Drama.Queen Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #28 Skrevet 27. desember 2016 55 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Tror ungene har godt av en natt hos besteforeldre. Barna blir glade, besteforeldrene blir glade, og mor får litt alenetid. Om hun bruker den på å sove ut, lese en bok eller gå ut med venninnene på byen - spiller ikke så stor rolle så lenge ungen er trygg hos de den er hos den tida de er det, og det ikke er over lengre tid. Mor må få kose seg av og til hun ogs 47 minutter siden, Brukerano skrev: Men altså, du kan være ansvarlig selv om du drikker en gang i året og barnet overnatter hos besteforeldre, tanter eller andre kjente. det som handler om ansvar er at man gjør det beste for alle parter, noen ganger er det beste at barnet er hos andre så man kan gjøre ting som man ikke kan gjøre med barnet, slik at man kan være tilstede når barnet er der. Dette skjer da vel ikke en gang i året. Det skjer OFTE. Og om mor skal kose seg kan hun la være å ha barn 41 minutter siden, Lanista1984 skrev: Jeg har ingen formening om hvordan det er å være alenemor. Jeg tror det er tøft. Og at noen av de har behov for litt fritid. Det er ingenting som sier at de skal være overjordiske. Å spre bena til alle, var en rar kommentar. Men les hva jeg skriver. Det er de som drikker seg dritings og puler rundt jeg ikke respekterer! Og jo, disse er det MANGE av. Hodeløse, unge alenemødre.
Drama.Queen Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #29 Skrevet 27. desember 2016 57 minutter siden, chisandra skrev: Du bærer nicket ditt med rette. I know😎
Drama.Queen Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #30 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, Sheherasade skrev: Himmel og hav, TS. Så lenge barna har det trygt og godt hos barnepasser er det nok sunt for både mor og barn at mor får litt fri av og til, og husker at hun er mer enn bare en mor også. Din moral er faktisk ikke rettesnor for andre. Hun er mere enn bare mor, en hodeløs fjortis som ikke bør ha barn. Ikke bare min bekjent, MANGE av dagens unge alenemødre. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #31 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, Drama.Queen skrev: Det VERSTE jeg ser nå i jula, er alenemødre som lar de stakkar barna være på overnatting, mens de selv drar å drikker seg full, for å så spre bena til alle. STAKKARS barna deres At dere ikke kjenner noe skam, jeg blir direkte kvalm. Måtte få ut frustrasjonen. Og hvor er fedrene til disse barna? Hvor har du det i fra at alenemødre som lar barnet være på overnatting for å ta seg en fest i jula (kanskje til og med velfortjent), er ensbetydende med å spre beina til alle? Anonymkode: a0076...24c 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #32 Skrevet 27. desember 2016 48 minutter siden, Drama.Queen skrev: Hun er mere enn bare mor, en hodeløs fjortis som ikke bør ha barn. Ikke bare min bekjent, MANGE av dagens unge alenemødre. Jeg er helt enig med deg, endelig noen som sier det sånn som det er! Tenk å vise så hårreisende oppførsel, tenk at de virkelig trodde de hadde rett på venner. Det er ingen unge alenemødre som har rett til å ha noen form for sosialt liv. Bursdager? Konserter? Dating? Sosialt fellesskap? Pfff, hva er det de innbiller seg. Når de fikk barn så burde ha låst seg inne også kan de våge seg ut døren når ungen har blitt 18 år også burde vi ha sydd sammen beina deres så ingen mann kunne komme inn.? Det med å ha venner og tilbringe tid med andre mennesker er en luksus som bare er lov for eldre mødre i et parforhold. Anonymkode: 90f15...3c2 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #33 Skrevet 27. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De lever ikke lenge med slik livsstil. Se på hun 100 åringen. Hun drakk aldri, røyket aldri og var aldri med menn. Da ble hun kjempegammel. DET er forbilde det!! Anonymkode: 58b40...6d5 Hun drakk aldri? Ehm, jo. Brandy. Anonymkode: 90f15...3c2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #34 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, Drama.Queen skrev: Er du sjalu for at det ikke er deg som ikke får knulle henne? Er det derfor du bryr deg så veldig om hun har sex eller ikke? Anonymkode: 90f15...3c2 2
FruRaeder Skrevet 27. desember 2016 #35 Skrevet 27. desember 2016 Er det bedre at hun skrever for fremmede menn når barnet er hjemme da? Hun er kanskje ikke det beste forbildet, men betyr ikke at hun er en dårlig mor. Blir ganske irritert over mødrepoliti som klarer å spy ut det mest utrolige. Skal ingenting til for å bli kalt dårlig mor. Det finnes mødre som drikker seg drita fulle mens ungene sover, mødre som slår og mødre som neglisjerer barna sine, men nå er man altså dårlig mor for å være en "tøs" også? Ikke misforstå, jeg føler meg ikke truffet av det du skriver, da jeg er i et fast forhold, og drikker minimalt med alkohol, men det å være forelder i dag er ingen enkel sak med alle som skal ha sine bastante meninger. Hva med deg? Du er ikke en dårlig mor for å snakke nedlatende mot andre på nett, et godt forbilde? 5
MapleSirup Skrevet 27. desember 2016 #36 Skrevet 27. desember 2016 15 timer siden, Drama.Queen skrev: Nettopp! Og her er det snakk om en baby på få måneder, hvordan skal man forklare at mamma er ut på byen og sprer bena, når lille skriker etter mor? Grusomt! Man pleier ikke å forklare barna at man går ut og sprer bena.... Vet ikke hva slags hjem du kommer ifra, men jeg har aldri informert mine barn om når jeg har sex, eller hvor, eller med hvem. Det virker ganske sykt å gjøre. Men jeg har forklart barna at de skal sove hos Tanta fordi Mamma skal på fest. De er voksne nå og det har visst godt fint.... 4
Drama.Queen Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #37 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, MapleSirup skrev: Man pleier ikke å forklare barna at man går ut og sprer bena.... Vet ikke hva slags hjem du kommer ifra, men jeg har aldri informert mine barn om når jeg har sex, eller hvor, eller med hvem. Det virker ganske sykt å gjøre. Men jeg har forklart barna at de skal sove hos Tanta fordi Mamma skal på fest. De er voksne nå og det har visst godt fint.... Sykt at du ikke skammer deg.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #38 Skrevet 27. desember 2016 17 timer siden, Drama.Queen skrev: Jeg bryr meg om barna, stakkar små. Er det virkelig nødvendig å få barn om man skal sette dem vekk? Er jo det de gjør. Har man barn gir man 100% fokus på barnet, ikke på det å drikke seg full å pule rundt. Gå å legg deg. Trolletråd.. Anonymkode: 22d6a...3ba 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #39 Skrevet 27. desember 2016 17 timer siden, Drama.Queen skrev: Kjære deg, selv om man har negative meninger om en sak, betyr det ikke at man er sjalu Jeg drikker ikke, ei heller setter jeg bort barne mitt. Jeg tar ansvar. Hva forventer du? En medalje?! Anonymkode: 22d6a...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #40 Skrevet 27. desember 2016 28 minutter siden, Drama.Queen skrev: Sykt at du ikke skammer deg. Du virker helt syk! Herregud for noe tull. Du er vel i slekt med han hummels som stadig lager nye nick her inne. Du skriver helt likt som han, mest sannsynlig er du han... Anonymkode: 22d6a...3ba 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå