Drama.Queen Skrevet 26. desember 2016 #1 Skrevet 26. desember 2016 Det VERSTE jeg ser nå i jula, er alenemødre som lar de stakkar barna være på overnatting, mens de selv drar å drikker seg full, for å så spre bena til alle. STAKKARS barna deres At dere ikke kjenner noe skam, jeg blir direkte kvalm. Måtte få ut frustrasjonen. 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #2 Skrevet 26. desember 2016 Ungene overlever nok helt fint. Slæpp off Anonymkode: 38905...fd8 17
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Nøyaktig hva er det som plager deg? At barna er på overnatting eller hva mødrene gjør når de er det? For det siste tror jeg ikke barna merker så mye til, ettersom de faktisk ikke er til stede... Husker ei venninne jeg hadde da jeg var barn fortalte at hun ofte ikke fikk sove om natten fordi moren hele tiden "lekte hest" med fremmede menn. Mor og datter delte soverom. DA kan man heller reagere... Anonymkode: d87eb...f74 28
Gjest Supersol Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 6 minutter siden, Drama.Queen skrev: Det VERSTE jeg ser nå i jula, er alenemødre som lar de stakkar barna være på overnatting, mens de selv drar å drikker seg full, for å så spre bena til alle. STAKKARS barna deres At dere ikke kjenner noe skam, jeg blir direkte kvalm. Måtte få ut frustrasjonen. Ok.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 For mennene er så trofaste mener du? De må ha noen å dele seg med da vet du. Hvem skal slutte? Jenta? Gutten? Nå er det økning i kreft både livmoro og munnhulen pga hyppige sexpartnere. Kvinner må tenke litt. Dette smitter også med kondom. Menn får munnhulekreft pga hyppig oralsex og sex med menn. Stopp å ha dere rundt begge kjønn, så får dere leve lengre også. Anonymkode: 58b40...6d5 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 Livmorhalskreft.... Anonymkode: 58b40...6d5 2
Drama.Queen Skrevet 26. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2016 Jeg har en bekjent som setter av den lille ungen sin hele tiden. Så sprer hun bena for alle, og sist ble hun gravid, brukte abort som prevensjon. ÆSJ! Og dette er hovedsakelig unge, alenemødre. Jeg er det jeg og, men fy faen som jeg skjemmes over så og si alle de andre. OPPFØR DERE. Eller la være å få barn. Får man barn skal man ta konsekvensene, ikke "ha fri" hele tiden. Drittmødre. 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 De lever ikke lenge med slik livsstil. Se på hun 100 åringen. Hun drakk aldri, røyket aldri og var aldri med menn. Da ble hun kjempegammel. DET er forbilde det!! Anonymkode: 58b40...6d5 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #9 Skrevet 26. desember 2016 At du gidder å bry deg så mye om sexlivet til andre folk. Ikke ditt problem om folk har sex eller går på jobb når de har barnefri. Anonymkode: 7e3a4...909 9
Drama.Queen Skrevet 26. desember 2016 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De lever ikke lenge med slik livsstil. Se på hun 100 åringen. Hun drakk aldri, røyket aldri og var aldri med menn. Da ble hun kjempegammel. DET er forbilde det!! Anonymkode: 58b40...6d5 Amen!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #11 Skrevet 26. desember 2016 Barna har ikke vondt av andre folk enn mor. Værre for ungen å være bare alene med mor en hel jul. Mor har heller ikke vondt av luft en gang i blant. Syns ingen blir forsømt her. Anonymkode: acedc...348 4
Gjest antbug Skrevet 26. desember 2016 #12 Skrevet 26. desember 2016 Huuuf og huuuf. De fæle kvinnemenneskene der, altså. De er fæle de
Drama.Queen Skrevet 26. desember 2016 Forfatter #13 Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du gidder å bry deg så mye om sexlivet til andre folk. Ikke ditt problem om folk har sex eller går på jobb når de har barnefri. Anonymkode: 7e3a4...909 Jeg bryr meg om barna, stakkar små. Er det virkelig nødvendig å få barn om man skal sette dem vekk? Er jo det de gjør. Har man barn gir man 100% fokus på barnet, ikke på det å drikke seg full å pule rundt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #14 Skrevet 26. desember 2016 En gang så skulle en venninne (8år) av søsteren mitt sitt barn (også 8år) overnatte hos min søster. Midt på natten ville venninnen hjem, og min søster desperat ringer til foreldrene hennes. Neida, de var på byen og kunne ikke komme. Det er utrolig mye ræl og rask der ute av foreldre som aldri skulle hatt barn. Jeg er selv aleneforelder, pappa med andre ord, og nei jeg kunne aldri i verden gjort noe så uansvarlig. Anonymkode: 1a668...b61 1
MapleSirup Skrevet 26. desember 2016 #15 Skrevet 26. desember 2016 Omgangskretsen til Drama Queen er nok begrenset til en alenemor ettersom hun har så få referanser.... 14
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #16 Skrevet 26. desember 2016 gjesp. Alt man skal bry seg om. Pass på deg selv du ta. Du kaster stein i glasshus mens du studerer flisa i andres øyne og glemmer bjelken i ditt eget. Anonymkode: 580e8...cac 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #17 Skrevet 26. desember 2016 6 minutter siden, Drama.Queen skrev: Jeg bryr meg om barna, stakkar små. Er det virkelig nødvendig å få barn om man skal sette dem vekk? Er jo det de gjør. Har man barn gir man 100% fokus på barnet, ikke på det å drikke seg full å pule rundt. Kansje du bør få deg andre venner. Ikke alle alenemødre eller mødre for den sagt skyld er slik. Anonymkode: 7e3a4...909 2
Gjest Jessica Skrevet 26. desember 2016 #18 Skrevet 26. desember 2016 Kanskje du egentlig er misunnelig på de mødrene og skulle ønske at også du hadde mulighet til å ut og kose deg? Jeg syns ikke at det bare er dårlig at mødre går ut og har det moro. Det betyr ikke at de er dårlige mødre for det
Drama.Queen Skrevet 26. desember 2016 Forfatter #19 Skrevet 26. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gang så skulle en venninne (8år) av søsteren mitt sitt barn (også 8år) overnatte hos min søster. Midt på natten ville venninnen hjem, og min søster desperat ringer til foreldrene hennes. Neida, de var på byen og kunne ikke komme. Det er utrolig mye ræl og rask der ute av foreldre som aldri skulle hatt barn. Jeg er selv aleneforelder, pappa med andre ord, og nei jeg kunne aldri i verden gjort noe så uansvarlig. Anonymkode: 1a668...b61 Nettopp! Og her er det snakk om en baby på få måneder, hvordan skal man forklare at mamma er ut på byen og sprer bena, når lille skriker etter mor? Grusomt!
Brukerano Skrevet 26. desember 2016 #20 Skrevet 26. desember 2016 Lol..lol...lol.. er det virkelig mulig?? Du får det til å virke som alle Norges alenemødre sender ungene bort til Vilt fremmede mennesker som misshandler dem mens moren går ut på byen for å drikke seg snydens og knulle rundt! Er du sjalu fordi du ikke fikk barnevakt?? 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå