Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #481 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Jeg er enig med deg i de fløtegrat pot. men det var så hot på den tiden så det er vel derfor det ble servert til. Det tenker nå jeg. Resten du fåreslår tror jeg er bankers til bjørn einerbær....sikle, sikle Einerbær til vilt, seff. 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #482 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Krekling og grantreskudd hm..Hmmm, så har vi så mye god sopp i skogene våre Endret 1. april 2017 av fiole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #483 Del Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, fiole skrev: Krekling og grantreskudd hm..Hmmm, så har vi så mye god sopp i skogene våre Jeg har skog, vet du... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #484 Del Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Jeg har skog, vet du... Ka type tre har du, er de høye, tette?Skogbunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #485 Del Skrevet 1. april 2017 3 minutter siden, fiole skrev: Ka type tre har du, er de høye, tette?Skogbunn... Ymse. Gran, furu, bjørk, osp...og ting jeg ikke vet hva er. Gammel skog. Høye trær. En del smått på bunn som ikke klarer komme opp. Jord opp i dagen, mose og mose/gress. Steingrunn noen steder. Knauser. Har det noe med sopp å gjøre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #486 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) 49 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ymse. Gran, furu, bjørk, osp...og ting jeg ikke vet hva er. Gammel skog. Høye trær. En del smått på bunn som ikke klarer komme opp. Jord opp i dagen, mose og mose/gress. Steingrunn noen steder. Knauser. Har det noe med sopp å gjøre? Ja, sopp trives i forskjellige skoger...noen i granskog og andre i mer blandede skogs områder, været er jo en tredje faktor Du har nok brilliante muligheter for at det vokser interessante saker i skogen din du Endret 1. april 2017 av fiole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #487 Del Skrevet 1. april 2017 48 minutter siden, fiole skrev: Ja, sopp trives i forskjellige skoger...noen i granskog og andre i mer blandede skogs områder, været er jo en tredje faktor Du har nok brilliante muligheter for at det vokser interessante saker i skogen din du Ser jo det er mye sopp sensommer og høst. Og at mengden varierer med mengde nedbør før sesongen. Men jeg aner ikke hva som er og hva som er ... Hehe... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #488 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) 11 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ser jo det er mye sopp sensommer og høst. Og at mengden varierer med mengde nedbør før sesongen. Men jeg aner ikke hva som er og hva som er ... Hehe... Å den skogen går du i ganke ofte og bare...... + sopp = = Sopp plukket vi siden jeg var barn....syns synd på soppen jeg som bare stod der og ventet på å bli til nyttet Fikk nesten vondt i bøtta mi.... Skal hilse fra Lindeman´s Endret 1. april 2017 av fiole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2017 #489 Del Skrevet 1. april 2017 1 time siden, Jerry Lee skrev: Jeg har skog, vet du... Dette begynner jammen meg å bli for mye info Jerry. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #490 Del Skrevet 1. april 2017 Å hei, hoppe, det er myyye skog i dette lange landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #491 Del Skrevet 1. april 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Dette begynner jammen meg å bli for mye info Jerry. Gammal nytt, Schærsten. Husk... DU ble bedt med på skogstur, og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #492 Del Skrevet 1. april 2017 9 minutter siden, fiole skrev: Å den skogen går du i ganke ofte og bare...... + sopp = = Sopp plukket vi siden jeg var barn....syns synd på soppen jeg som bare stod der og ventet på å bli til nyttet Fikk nesten vondt i bøtta mi.... Sopp var liksom ingen greie jeg vokste opp med og ble vant til... Spiser det når jeg får det i dag. Kjøper aldri sjøl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2017 #493 Del Skrevet 1. april 2017 Ja, det er det jo og godt er det. Det var Jerrys private jeg så for meg...og det ble litt for meget. *beklager så meget, jeg er trøtt og begynte å tenke på håndbagasje* *joda, jeg vet J* Nå skal jeg i seng. Znork. *poff* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #494 Del Skrevet 1. april 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, det er det jo og godt er det. Det var Jerrys private jeg så for meg...og det ble litt for meget. *beklager så meget, jeg er trøtt og begynte å tenke på håndbagasje* *joda, jeg vet J* Nå skal jeg i seng. Znork. *poff* Å, ja... og det hadde med skog og soppens vekstvilkår å gjøre...? Hva du fantaserer om er uvesentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #495 Del Skrevet 1. april 2017 Vatt, *poff* borte vekk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #496 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Vatt, *poff* borte vekk? Syns det var litt soppete... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #497 Del Skrevet 1. april 2017 Er det noe jeg ikke vet om, som jeg burde visst om, som jeg er for treig til å få med meg eller??? Jerrys private!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #498 Del Skrevet 1. april 2017 Soppete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #499 Del Skrevet 1. april 2017 15 minutter siden, fiole skrev: Er det noe jeg ikke vet om, som jeg burde visst om, som jeg er for treig til å få med meg eller??? Jerrys private!!!! Je vejt itte, je... Jærris privvvate skøu, var'e itte det vi tala på...? Hehe. Trur hu tulla litt. Angrer nok på at hu ikke tok i mot skautilbudet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #500 Del Skrevet 1. april 2017 39 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, det er det jo og godt er det. Det var Jerrys private jeg så for meg...og det ble litt for meget. *beklager så meget, jeg er trøtt og begynte å tenke på håndbagasje* *joda, jeg vet J* Nå skal jeg i seng. Znork. *poff* Jerrys private å håndbagasje.... nå har jaffal jeg fått for mye Info. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå