Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2017 #461 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg vil gjerne ha en spiseplass som de har det i Gallia. Enkelt og ærlig. En liten villsvinstek rett i kroppen nå, hadde passet som hot i fose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #462 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg tenker det er på tide å bestille meg et glass Har @Hoppetaujenta spist vilsvin før kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2017 #463 Del Skrevet 1. april 2017 Jeg vil si det slik at hver gang de spiste det i Gallia, så spiste jeg det med dem og levde meg veldig langt inni herlighetene. Ikke smakt det ellers nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2017 #464 Del Skrevet 1. april 2017 Åhh...kokken har laget skikkelig god og gammeldags karamellpudding til oss! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #465 Del Skrevet 1. april 2017 Med en liten dæsj salt blir smaken løftet til himmelrik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #466 Del Skrevet 1. april 2017 Å..vel. Hei til deg, og... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #467 Del Skrevet 1. april 2017 20 minutter siden, fiole skrev: Har @Hoppetaujenta spist vilsvin før kanskje? Det har Jærri... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #468 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det har Jærri... Jeg har smakt villsvin og bjørn men det er lenge siden. Begge deler var jo godt, men jeg var ikke særlig bevisst på å kjenne etter på smaksforskjeller.....så jeg regner det ikke Endret 1. april 2017 av fiole 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #469 Del Skrevet 1. april 2017 Og nå har jeg lyst til å prøve bjørn. Og mer eksotiske kenguru, krokodille, struts og slange. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2017 #470 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) Så villsvin smaker godt og ikke litt stramt? Endret 1. april 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #471 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Så villsvin smaker godt og ikke litt stramt? Som svin med en mer utpreget vilt/nøttesmak. Kraftigere enn svin. Vanskelig å forklare. Se om du får tak i bacon eller flesk. Mer tilgjengelig, det. Endret 1. april 2017 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #472 Del Skrevet 1. april 2017 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: Og nå har jeg lyst til å prøve bjørn. Og mer eksotiske kenguru, krokodille, struts og slange. Struts er godt, froskelår er godt, nam nam nam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #473 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Struts er godt, froskelår er godt, nam nam nam Er åpen for alt mulig. Pysete å ikke tørre å prøve. Bjørn, nevnte du? Hvordan tilberedt? Tilbehør? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #474 Del Skrevet 1. april 2017 Det er jo mye smak i det viss det er det du mener med stramt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #475 Del Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Er åpen for alt mulig. Pysete å ikke tørre å prøve. Bjørn, nevnte du? Hvordan tilberedt? Tilbehør? Dette hadde jeg på restaurant....det var ikke norsk bjørn tror jeg, mener det ble servert med fløtegratnerte poteter, sorry jeg var nok mer opptatt av daten en maten da men det smakte...husker noe syltetøy som minnet om den geleen mora mi lagde av rognebær... Jeg hadde grava Elg en gang og det fallt ikke helt i min smak....jeg måtte svelge det ned med no sterkt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2017 #476 Del Skrevet 1. april 2017 Mat er jammen godt dere... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #477 Del Skrevet 1. april 2017 Ja, det er det. Det blir med mat som glansbildene jeg hadde en gang....kan sitte i timevis å lese oppskrifter og se på bilder, ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #478 Del Skrevet 1. april 2017 6 minutter siden, fiole skrev: Dette hadde jeg på restaurant....det var ikke norsk bjørn tror jeg, mener det ble servert med fløtegratnerte poteter, sorry jeg var nok mer opptatt av daten en maten da men det smakte...husker noe syltetøy som minnet om den geleen mora mi lagde av rognebær... Jeg hadde grava Elg en gang og det fallt ikke helt i min smak....jeg måtte svelge det ned med no sterkt Ok. Det fløtegratinerte står jeg glatt over. Verdens største skuffelse. Innbiller meg mandelpoteter eller potetmos , tjukk viltsaus, brokkoli, rosenkål, gulrøtter. Og, ja...rognebær eller rips. Fryde meg, så lyst jeg har på ukjent mat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. april 2017 #479 Del Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, fiole skrev: Ja, det er det. Det blir med mat som glansbildene jeg hadde en gang....kan sitte i timevis å lese oppskrifter og se på bilder, ha ha ha Det du sier etter .....er veldig gjenkjennelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 1. april 2017 #480 Del Skrevet 1. april 2017 (endret) 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ok. Det fløtegratinerte står jeg glatt over. Verdens største skuffelse. Innbiller meg mandelpoteter eller potetmos , tjukk viltsaus, brokkoli, rosenkål, gulrøtter. Og, ja...rognebær eller rips. Fryde meg, så lyst jeg har på ukjent mat nå. Jeg er enig med deg i de fløtegrat pot. men det var så hot på den tiden så det er vel derfor det ble servert til. Det tenker nå jeg. Resten du fåreslår (ikke slått får altså) tror jeg er bankers til bjørn einerbær....sikle, sikle Endret 1. april 2017 av fiole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå