Jerry Lee Skrevet 19. mars 2017 #361 Del Skrevet 19. mars 2017 Men jeg er faktisk ekte..... *poff for Tuben* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2017 #362 Del Skrevet 19. mars 2017 Jeg er også ekte. Da er jo matplassen også det. Ikkeno`grunn til å tvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2017 #363 Del Skrevet 22. mars 2017 I dag blir det indisk her. Tikka masala med kylling og tilbehør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2017 #364 Del Skrevet 24. mars 2017 Nå har jeg spist en tidligkvelds og det er mere igjen til dere på kjøkkenet. Skiver, stekte poteter, egg og pølsebiter. Vel bekomme. Håper at det smaker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 24. mars 2017 #365 Del Skrevet 24. mars 2017 23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå har jeg spist en tidligkvelds og det er mere igjen til dere på kjøkkenet. Skiver, stekte poteter, egg og pølsebiter. Vel bekomme. Håper at det smaker. Tusen takk Hoppetaujenta Du er en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2017 #366 Del Skrevet 24. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mars 2017 #367 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg husket det før i uka, glemte det igjen MEN husket det nå: årets vaffeldag i dag. Skål! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. mars 2017 #368 Del Skrevet 25. mars 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg husket det før i uka, glemte det igjen MEN husket det nå: årets vaffeldag i dag. Skål! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2017 #369 Del Skrevet 26. mars 2017 Nydelig mat observeres oppi her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. mars 2017 #370 Del Skrevet 26. mars 2017 Men hvorfor fikk ikke Jærri noe...? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mars 2017 #371 Del Skrevet 26. mars 2017 Jerri var ikke her og dessuten må han ta til seg selv når han dukker opp. Ut på kjøkkenet med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. mars 2017 #372 Del Skrevet 27. mars 2017 På Sunday, March 26, 2017 den 10.12, Hoppetaujenta skrev: Jerri var ikke her og dessuten må han ta til seg selv når han dukker opp. Ut på kjøkkenet med deg! Kunne vært hyggelig for Jærri å bli servert en gang og, da... 😡 Er det ikke slik det gjøres på ressturranger? Hæ?? Sjølbetjening meg midt i både her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 27. mars 2017 #373 Del Skrevet 27. mars 2017 Siden jeg har ryddet i kjøl og fys blir det ferskt kjøtt og suppe på meg i dag...klot og løksaus Nå kjente jeg at det blir sikkert en grævla god middag i dag, ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. mars 2017 #374 Del Skrevet 27. mars 2017 15 minutter siden, fiole skrev: Siden jeg har ryddet i kjøl og fys blir det ferskt kjøtt og suppe på meg i dag...klot og løksaus Nå kjente jeg at det blir sikkert en grævla god middag i dag, ja Hva er klot? Resten er jo nydelig mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 27. mars 2017 #375 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) 10 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hva er klot? Resten er jo nydelig mat. Det er sånne boller som skal være i suppen det er nesten litt gnocci/kumle lignende sak, men små, laget med te skje...trodde det var gjengs over hele landet je da er vel en "typisk" søndagsmiddag før i verden Klot, klimp, melboller....var navner jeg hadde i hodet, noen bruker eggeboller men det har jeg ikke smakt. Ja, nå fikk du meg til å gjøre noe reseach og det ser ut som eggeboller er det samme....på oppskriften jaffal.... Endret 27. mars 2017 av fiole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. mars 2017 #376 Del Skrevet 27. mars 2017 13 minutter siden, fiole skrev: Det er sånne boller som skal være i suppen det er nesten litt gnocci/kumle lignende sak, men små, laget med te skje...trodde det var gjengs over hele landet je da er vel en "typisk" søndagsmiddag før i verden Klot, klimp, melboller....var navner jeg hadde i hodet, noen bruker eggeboller men det har jeg ikke smakt. Ja, nå fikk du meg til å gjøre noe reseach og det ser ut som eggeboller er det samme....på oppskriften jaffal.... Nuh, vel...retten er meg kjent og savnet. Men uten klot-ting. Resten er likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2017 #377 Del Skrevet 27. mars 2017 Hvordan lager @fiole verdens beste løksaus? Trinn for trinn takk. 1 time siden, Jerry Lee skrev: Kunne vært hyggelig for Jærri å bli servert en gang og, da... Da må Jerri stå opp og legge seg slik andre gjester gjør det på resturangen vår. Bli bli igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 27. mars 2017 #378 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Alså, jeg sluttet å bruke min mors oppskrift, for jeg vil ha litt mer ZING i smakene, Jeg bruker mye mer av alt nesten trippelt med løk og det andre...å nå koker det over vent litt....... Skulle jeg ta deg på ordet? @Hoppetaujenta så må jeg bare skjekke to mål jeg bruker (korker) er jo litt varierte i størrelene på en måte.... Endret 27. mars 2017 av fiole 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. mars 2017 #379 Del Skrevet 27. mars 2017 Ferskt kjøtt og suppe, med løksaus og/eller sursøt saus og melne poteter er jeg vant med i barn/ungdommen. Men lenge siden nå... 😢 Kanskje jage NaboDama til å mekke det en gang? Men i dag får Jærri annen mat av henne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2017 #380 Del Skrevet 27. mars 2017 Jatakk @fiole Jeg vil gjerne bli loset igjennom. Det er en av de beste sausene som finnes. Jeg husker den også fra "veldig lenge siden nå" og de gamle kunne lage den himmelsk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå