Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke hverken lørdag eller lillelørdag. Jeg tar en av de øverste likevel :skya: For det er nemlig lillefredag! :hoppe:

Og jeg trenger styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden så mange mimrer om Friends så poster jeg denne. På slutten ser man en ung Courteney Cox bli dratt opp på scenen. Vidoen er fra 1984, 10 år før Friends.

 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Siden så mange mimrer om Friends så poster jeg denne. På slutten ser man en ung Courtney Cox bli dratt opp på scenen. Vidoen er fra 1984, 10 år før Friends.

 

Fantatstisk sang og video! :mimre: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (28 minutter siden):

God lørdagskveld

Summer Vibes🌊🍹 uploaded by 💥DANCING STAR💥💃 on We Heart It

De så herlige ut i varmen! Ja takk og god lørdagsaften :kristin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh...neitakk. :) Jeg har min lørdagspærebrus.  :perebrus:  ...men jeg lurer på om jeg skal gjøre et sprell i løpet av
høsten kanskje; å gå inn på en slik drikkeplass/restaurant og bevilge meg en suppe, eller middag
...og så bestille en "drink" for å oppleve hva det hele  dreier seg om. Hvis jeg skal teste èn som smaker godt,
hva skulle det ha blitt da? Noen som kan anbefale noe til meg? Jeg aner ikke hva jeg liker, men finn gjerne
et bilde som viser hvordan den ser ut. Hvis dere gidder innimellom alt det dere er opptatt med her da.   :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ehh...neitakk. :) Jeg har min lørdagspærebrus.  :perebrus:  ...men jeg lurer på om jeg skal gjøre et sprell i løpet av
høsten kanskje; å gå inn på en slik drikkeplass/restaurant og bevilge meg en suppe, eller middag
...og så bestille en "drink" for å oppleve hva det hele  dreier seg om. Hvis jeg skal teste èn som smaker godt,
hva skulle det ha blitt da? Noen som kan anbefale noe til meg? Jeg aner ikke hva jeg liker, men finn gjerne
et bilde som viser hvordan den ser ut. Hvis dere gidder innimellom alt det dere er opptatt med her da.   :) 

Du går ikke glipp av noe annet enn en smule alkoholrush sett fra drikke-valg/tørste perspektiv.

Mye er sosialt betinget. En samles for en øl eller en drink. 

Hvis jeg skulle valgt ut noe til deg ville jeg valgt en "dessert-drink" noe ala strawberry daquiry (slush versjon) eller irish coffee. Da føler man at man får med "noe mer" enn en drikke.

Endret av Dr. Ops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena79 skrev (8 timer siden):

Dette er en nattklubb.....

En døgnåpen sådan 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...