Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Jarre sine album Electronica 1&2 har åpnet opp en del for meg. Nettopp fordi han samarbeid med mange artister på de, der hans mål var å blande artistenes musikalske DNA, har jeg blitt oppmerksom på mange andre artister med ganske ulik bakgrunn. Tilsvarende har albumet Faithless 2.0 der gruppens låter remixes av andre artister. 

Så har teknologien i form av Spotify funnet enda nye artister som det antas jeg liker i ukentlig liste "Release Radar", hvor blant annet Macao Plex dukket opp. 

Men jeg er også fleksibel og hører gjerne på Prodigy, Chemical Brothers, Daft Punk, Vangelis, Vivaldi, Mozart, Modern Talking, Soft Cell, Metallica, Vamp, Bjørn Eidsvåg, ABBA, Depeche Mode, Sissel Kyrkjebø, Beethoven, Twisted Sister, Keene, Adam Ant, Aretha Franklin, Mmm. 

Noen jeg har glemt? 

Release radaren er ikke så dum, kunne bare "i don´t like *artist*" knappen funket... Jeg får Rucka Rucka Ali HVER BIDIGE UKE, uansett hvor ofte jeg trykker på knappen. Aldri satt på sangene hans selv, en gang. 

En annen fin ting med spotify er jo når man er inne på artisten, så kommer også lignende artister opp :) Jeg hører veldig ofte på veldig mye av den samme musikken. Men med radio av artister og slik, har det dukket opp mye nytt i spillelistene mine 😄 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Mye bra musikk rundt omkring i fleste sjangre, fleksibilitet er gull. 

Ps. Dido. 

Seff :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. Ops skrev:

Enig! Tror det har noe med at barnehodet vårt ofte liker noe annet enn i voksen alder. Når jeg hører igjen noen av sangene jeg likte som barn, kan jeg ikke skjønne den dag i dag hva som var så bra :fnise:

Haha 😄 Ikke uenig 😛 Jeg klarer å høre på mye av det den dag idag, men det er litt sånn - "hvordan kunne jeg like det SÅ mye". 

Sånn som denne 😂 Jeg og ei venninne i 1. klasse var forelsket i spaceman

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Frøkensina skrev:

@Dr. A. Kula Siden du er litt av en teknoafficinado, liker du Die Antwoord? De har en blanding av stilarter med flere gode teknospor. De er rå og morsomme :ler: Egentlig drev de med annen kunst først. 

Har ikke fått hørt de, selv om jeg har observert dine innlegg i musikktråden. 

Ikke alltid jeg kan høre på all musikken fra YT da den stopper når jeg bytter side, selv om jeg lytter i appen så stopper den når jeg går inn i KG igjen. 

Skal rapportere en annen gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

I don’t wanna talk about it right now :romeo: 

1 time siden, Frøkensina skrev:

Dette begynner å ligne på en pos-it-dart-konspirasjon :unsure: 

Men jeg legger meg ikke ut med Neil :opplyser: 

😂  

Always trust in the Tyson, AND the "postit-dart-conspiracy", min kjære Panter-tante😂

tenor.gif?itemid=4066497

Spoiler

 

:skya:

OG god lørdÆn 2all!!

#levisreklamemusikk, for de som er gamle nok til å huske denslags😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Har ikke fått hørt de, selv om jeg har observert dine innlegg i musikktråden. 

Ikke alltid jeg kan høre på all musikken fra YT da den stopper når jeg bytter side, selv om jeg lytter i appen så stopper den når jeg går inn i KG igjen. 

Skal rapportere en annen gang. 

Hm, jeg får det til med splitview eller å ha youtube appen oppe vedsiden av nettleseren :jepp: Hør Banana Brain! Den er søt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joe Janiak er ikke så verst :skya: Og ikke dumt at Jocke Berg har skrevet noen av sangene han synger heller :fnise:

Limoncello-680x453.jpg?w=675

Og litt limoncello til alle som vil ha! :skaal:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 21.27, Beeblebrox skrev:

:hallo: 

  Vis skjult innhold

 

 

giphy.gif

Jeg har da sagt at du ikke lenger for lov å filme våre treningsøkter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Beeblebrox skrev:

😂  

Always trust in the Tyson, AND the "postit-dart-conspiracy", min kjære Panter-tante😂

tenor.gif?itemid=4066497

  Skjul innhold

 

:skya:

OG god lørdÆn 2all!!

#levisreklamemusikk, for de som er gamle nok til å huske denslags😅

Du vet hvordan du sjarmerer ja :dry:  #restingBITChfacetryingtoignorethatcomment

Sånn du ordner opp alltid? :ler: 

:skya: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En siste drink, tar en sånn limocello takk. og en siste dans før jeg takker for laget for i kveld

:skaal:

:skya:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Titania skrev:

 

Limoncello-680x453.jpg?w=675

Og litt limoncello til alle som vil ha! :skaal:

:hoppendeglad: Cin cin!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Titania skrev:

Oppdaget nettopp at man kan få limoncello-is på polet 🤔

:wow: Det har jeg bare fått i Roma, men man kan vel egentlig lage det selv kanskje (om man har rikelig limoncello :jepp: )  :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:wow: Det har jeg bare fått i Roma, men man kan vel egentlig lage det selv kanskje (om man har rikelig limoncello :jepp: )  :klo: 

Kanskje 😄 Jeg har egentlig aldri smakt limoncello heller, men er veldig glad i sitron 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Titania skrev:

Kanskje 😄 Jeg har egentlig aldri smakt limoncello heller, men er veldig glad i sitron 😄 

Er du gammel nok til å drikke det da? :fnise:  :lillesky: Det er veldig godt, smaker sterkt, masse sitron og søtt. :jepp: I Italia har alle mannfolka en mamma som lager den beste limoncelloen :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Er du gammel nok til å drikke det da? :fnise:  :lillesky: Det er veldig godt, smaker sterkt, masse sitron og søtt. :jepp: I Italia har alle mannfolka en mamma som lager den beste limoncelloen :ler: 

Har i det minste bikket 30 :fnise: Men tror jeg har drukket mindre i løpet av livet enn dagens 18-åringer 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frøkensina skrev:

Skål Luna! :kristin: De så veldig gode ut :ninuskapus: Jeg kjørte fortfort til butikken og rakk å knabbe noen cider og rrrusbrrrus (var det SvartstadHaugland eller Brrustad?) to minutter før stenging. 

Rusbrus? :overrasket:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...