Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, NonJuan skrev:

Det var godt å høre :)    Åpent hele påsken ikke sant?

Jepp! Men ingen alkoholkonsumsjon før etter kl 21; selvbetjening eller ei :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Zenobia skrev:

:ler: En kondichonert schnobb høres ut som om han har tatt minst én for mye ;)

Med tanke på hvilken tråd vi befinner oss i, er vel ikke det utenkelig. Derimot innser jeg at skrivemåten likevel blir feil med tanke på hvem den henviste til

Khondizhonert Zhnobb 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Med tanke på hvilken tråd vi befinner oss i, er vel ikke det utenkelig. Derimot innser jeg at skrivemåten likevel blir feil med tanke på hvem den henviste til

Khondizhonert Zhnobb 

Jo, er man en kondichonert (ikke khondi..) znobb (kan gå med på at det trengs en z :Nikke:  i znobb), er det utenkelig. Det er det som ligger i det å være kondichonert, og ikke bare snobb/schnobb/znobb.

Det passer ikke med z på slutten av kondi.., fordi det da vil være naturlig å uttale det kondiz-honert. Men en khondi.. uavhengig av etterfølgende c eller z, er straks mer i faresonen pga. skarringen kh inviterer til. De khondi..etc. står i fare for å settes i samme bås som drikkfeldige – og det er slett ikke kondichonert. De sistnevnte znobber nyter livet, men har både selvkontroll og selvrespekt. 

Hvorfor ch og ikke sj? Nå skulle jeg virkelig ønske at 'Heisann, Montebello!' fortsatt hadde sin eminente programleder. Han kunne utdybet dette.

Jeg visste igrunnen ikke at jeg hadde så mange tanker om dette :sminkedokke: 

@NonJuan Ser du er i festhumør!! Jeg kaster midlertidig inn håndkleet – skjønnhetssøvnen venter!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Zenobia skrev:

Jo, er man en kondichonert (ikke khondi..) znobb (kan gå med på at det trengs en z :Nikke:  i znobb), er det utenkelig. Det er det som ligger i det å være kondichonert, og ikke bare snobb/schnobb/znobb.

Det passer ikke med z på slutten av kondi.., fordi det da vil være naturlig å uttale det kondiz-honert. Men en khondi.. uavhengig av etterfølgende c eller z, er straks mer i faresonen pga. skarringen kh inviterer til. De khondi..etc. står i fare for å settes i samme bås som drikkfeldige – og det er slett ikke kondichonert. De sistnevnte znobber nyter livet, men har både selvkontroll og selvrespekt. 

Hvorfor ch og ikke sj? Nå skulle jeg virkelig ønske at 'Heisann, Montebello!' fortsatt hadde sin eminente programleder. Han kunne utdybet dette.

Jeg visste igrunnen ikke at jeg hadde så mange tanker om dette :sminkedokke: 

@NonJuan Ser du er i festhumør!! Jeg kaster midlertidig inn håndkleet – skjønnhetssøvnen venter!

johnny_depp_one_tear.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jessica! skrev:

@NonJuan !!!! Nå har jeg prøvd å få kontakt med deg i evigheter også finner jeg deg her inne på nattklubben??? :pisk:

Hei Elskling <3    Tar meg bare et par pils vet du....! <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Jessica! skrev:

@NonJuan !!!! Nå har jeg prøvd å få kontakt med deg i evigheter også finner jeg deg her inne på nattklubben??? :pisk:

:biggrin: Det var du, jo!! Hyggelig at du stakk innom, Jessica!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, fiole skrev:

Sorry

Vet ikke hva som har skjedd, men alle kan trenge en klem iblant :klem: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Zenobia skrev:

:biggrin: Det var du, jo!! Hyggelig at du stakk innom, Jessica!

Takk takk :)  Er ikke så ofte innom men føler meg fortsatt tilstedeværende fordi @NonJuan aldri slutter å prate om forumet og folka her inne - fyren er HEKTA :hoho:

Håper du har det bare bra :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...