Butternut Skrevet 19. november 2015 #1961 Skrevet 19. november 2015 5 går på to uker er mye! Så da er de 20 kg borte om noen få uker da? Får jo håpe hun greier og gå ned igjen(om det er drt hun vil) på en sunn måte. Hun skrev jo for noen uker siden at hun allerede hadde gått ned 5 kg? Er det 10 til sammen da, eller? Hun forvirrer meg en smule. 1
Nutz Skrevet 19. november 2015 #1962 Skrevet 19. november 2015 Jeg la igjen en kritisk kommentar på bloggen hennes før i dag, den ble ikke godkjent gitt...
Nana Skrevet 19. november 2015 #1963 Skrevet 19. november 2015 Oj! Snakk om å gå rett i strupen på egne lesere (Oda) i eget kommentarfelt. Er vel ikke lov å sitere fra bloggen her men hun var både spydig og nedlatende i svarene sine syns jeg vitner ikke om en som har det bra med seg selv. 2
Lizliz Skrevet 19. november 2015 #1964 Skrevet 19. november 2015 Jeg synes faktisk oda sine innlegg var ganske frekke jeg da.. Og synes ikke Helene var krass tilbake heller. Men folk leser jo forskjellig 3
Butternut Skrevet 20. november 2015 #1965 Skrevet 20. november 2015 Stine har guts i kommentarfeltet! Lurer på om det i det hele tatt kommer et svar. 2
Gjest gundagrynte Skrevet 20. november 2015 #1966 Skrevet 20. november 2015 Stine har guts i kommentarfeltet! Lurer på om det i det hele tatt kommer et svar.Ja det kan bli interessant å se om det kommer et svar og hva evt svaret blir...
Blå politibil Skrevet 20. november 2015 #1967 Skrevet 20. november 2015 Kan ikke dere som gåregel inn på bloggen ta en printscreen å legge ut av kommentarene? Jeg nekter å gi Helene Drage et eneste klikk. 5
neiognei Skrevet 20. november 2015 #1968 Skrevet 20. november 2015 Jeg skjønner ikke at hun ikke ser at det å skrive et forsvarsinnlegg eller en forsvarstale for enhver påstand som går i mot henne rett og slett gir blod på tann til "hatersene"? Hun går rett i fella.. Hver eneste gang. 1
Butternut Skrevet 20. november 2015 #1969 Skrevet 20. november 2015 Har hun sletta det spørsmålet ang midjemål nå? Husker ikke helt hvilket innlegg det lå under. 1
Gjest gundagrynte Skrevet 20. november 2015 #1970 Skrevet 20. november 2015 Har hun sletta det spørsmålet ang midjemål nå? Husker ikke helt hvilket innlegg det lå under.Det er nederst på det Takk innlegget...
Gjest Tapet Skrevet 20. november 2015 #1971 Skrevet 20. november 2015 Nok et "ingen forstår meg" på bloggen hennes igjen nå. Svaret hennes til Stine i kommentarfeltet er noe av det rareste jeg har lest. Helt objektivt sett har hun ikke en sunn kropp, for hun har for mye fett. Det betyr ikke at hun ikke har en sunn livsstil. Sunnhet defineres forskjellig fra person til person. Derfor er hun sunn, selv om kroppen hennes ikke er det. Alle skjønte det?
Gjest Skrevet 20. november 2015 #1972 Skrevet 20. november 2015 Om hun er så fæl og en så, talentløs PT......hvorfor gidder dere følge med og gi henne mer pr ? Hadde aldri hørt om HD før denne tråden så dere bidrar sannelig med treff 1
RedRobbin Skrevet 20. november 2015 #1973 Skrevet 20. november 2015 Syns egentlig det siste innlegget hennes er helt greit jeg. Bare se på denne tråden, det er noen her som drar opp den samme gørra igjen og igjen og igjen... Er også enig i de som skriver her at det virker nesten som en sykelig besettelse fra visse her, alt blir analysert opp og med, vridd på, alt følges med argusøyne og det samme nevnes igjen og igjen. Og nei, det er ikke noe poeng i å fortelle meg at det ikke er anklager, men fakta. Har fulgt tråden fra begynnelsen, og vi har hørt det. Og hørt det og hørt det... 6
Lizliz Skrevet 21. november 2015 #1974 Skrevet 21. november 2015 Nok et "ingen forstår meg" på bloggen hennes igjen nå. Svaret hennes til Stine i kommentarfeltet er noe av det rareste jeg har lest. Helt objektivt sett har hun ikke en sunn kropp, for hun har for mye fett. Det betyr ikke at hun ikke har en sunn livsstil. Sunnhet defineres forskjellig fra person til person. Derfor er hun sunn, selv om kroppen hennes ikke er det. Alle skjønte det?jeg leste det som at hun har en sunn livsstil og velger derfor og kalle seg sunn. Hun inrømmer jo at kroppen hennes ikke er sunn mtp for mye fett etc.. Då det er det hun legger i det når hun kaller seg sunn. Så skjønner ikke helt hvorfor det var et dårlig svar? Synes hun svarte for seg relativt greit. Er jo ok å ikke være enig i at det er helt rett måte å bruke ordet sunn på.. Men nå er sunn et mye brukt ord, om veldig mye forskjellig man er jo ikke sunn om man kun spiser salatblader hver eneste dag feks selv om salat er sunt 2
Nana Skrevet 21. november 2015 #1975 Skrevet 21. november 2015 Jeg syns hun fremstår som nesten aggressiv og i alle fall i angrepsmodus i det siste "ingen forstår meg" innlegget. Det er ikke den typen innlegg eller blogg jeg vil lese for å bli motivert. Syns det virker veldig mot sin hensikt med sånne innlegg både på bloggen og alle de evinnelige prate-snap'ene som inneholder det samme. Får ikke mer sympati med noen som kverner og kverner og har et nesten manisk behov for å forklare og ha rett. Som jeg har skrevet før, hun fremstår som utrolig uprofesjonell med å gå til angrep på de som diskuterer henne - om det er oss her inne eller om det er leserne hun adresserer. Jeg følger flere blogger og mange av de får offentlig tyn. Har enda til gode å oppleve at de tar det opp på bloggen sin. 9
Agurk Skrevet 21. november 2015 #1976 Skrevet 21. november 2015 Hun har ihvertfall gått merkbart ned i vekt ser det ut som, så håper for hennes del at ting går rette veien for henne fremover 1
Cavatina Skrevet 21. november 2015 #1977 Skrevet 21. november 2015 Det er veldig mye prat om nyanser. Nyanser, nyanser. Men i fargelære handler nyanser stort sett om nærliggende varianter av samme sak. Man blander inn enten litt sort eller hvitt, men grunntonen er likevel den samme.Så hva er det hun egentlig vil frem til med all denne nyanse-praten som visstnok skal forklare et eller annet fundamentalt? 4
Gjest Cartina Skrevet 21. november 2015 #1978 Skrevet 21. november 2015 Hun har ihvertfall gått merkbart ned i vekt ser det ut som, så håper for hennes del at ting går rette veien for henne fremover Har hun det?
Agurk Skrevet 22. november 2015 #1979 Skrevet 22. november 2015 Har hun det?Det kan ikke jeg svare på selvsagt, men synes det ser slik ut ihvertfall
Nana Skrevet 22. november 2015 #1980 Skrevet 22. november 2015 Det kan ikke jeg svare på selvsagt, men synes det ser slik ut ihvertfall Det syns jeg også det ser ut som :-) 1
Fremhevede innlegg