Gjest Tottelotta Skrevet 1. november 2015 #1881 Skrevet 1. november 2015 Men man ser jo ikke om glidelåsen/hektene på ryggen er igjen eller åpne..Vil vel tro at de fleste brudekjoler ikke er laget slik at de tåler en vektøkning på 20 kg på bruden. Min kjole var ihvertfall formsydd, noe jeg vil tro hennes er/var også..?Snøring kanskje? Det finnes kjoler som er laget for å passe flere str tror jeg.
Gjest gundagrynte Skrevet 1. november 2015 #1882 Skrevet 1. november 2015 Snøring kanskje? Det finnes kjoler som er laget for å passe flere str tror jeg.Sant nok, snøring gir jo den muligheten
Butternut Skrevet 1. november 2015 #1883 Skrevet 1. november 2015 Sant nok, snøring gir jo den muligheten Blar man seg tilbake i arkivet hennes til aug 2013, ser man at det er snøring i ryggen ja. 1
himmeloghav Skrevet 2. november 2015 #1885 Skrevet 2. november 2015 Nå må du da pinadø gi deg! At dere ikke ser at det dere driver med er regelrett hets og mobbing. Ja hun har noen kg for mye, hun vet om det selv. Flott at dere kanskje klarer det, men er faktisk ikke alle som har det like lett. Hun prøver og prøver og innrømmer at hun feiler. Sitte og følge med på snap og kommentere her inne.......det kaller man nesten stalking det.Enig. Det virker nesten som om de vil ta livet av HD. Man kan være uenig med måten hun fremstår på, men det som skjer i denne tråden er nettstalking, eller mobbing. Vedvarende kritikk over lengre tid er mobbing. La hun være i fred nå. 2
Gjest Skrevet 3. november 2015 #1886 Skrevet 3. november 2015 Unnskyld meg. Men hun er faktisk ikke noe godt forbilde i det hele tatt. Hun er begynt å bli kjempestor, og det skal visst nok ikke være greit å kunne påpeke at noen er for store i dag? Eller å si det farlige ordet som: overvektig. Er det ikke tillatt lengre? Er det mobbing og hets? Blir hun et bedre forbilde av at vi går rundt grøten og ikke kaller spaden for det den er, men istedenfor kaller det for hets og mobbing?Ja Helene sliter. Og det er ikke lett å ta av og holde vekten. Men det blir en helt annen sak, når Helene selv promoterer alt som rosenrødt rundt vekten sin, og ikke nok med det forklarer at det å ta av endte med en spiseforstyrrelse. Ja noen kan utvikle det, men å promotere det, i forhold til vektnedgang, fordi hun selv ikke gjorde det på en sunn måte, blir feil. Og i stedet for å jobbe med SF hun sier hun fikk, så tok hun den andre veien og heller gikk tilbake til den gamle spiseforstyrrelsen - ja det er en spiseforstyrrelse når kroppen får alt for mange kcal, enn den klarer å håndtere og dermed lagrer kaloriene som fett!Nei, la oss heller gå rundt grøten, slik at sannheten blir omgjort til mobbing og hets, det er jo mye bedre det.Les innlegget mitt da. Hvor har jeg skrevet at hun er et forbilde. Det er lov å si overvektig - ikke har jeg sagt det heller, men seriøst her går dere inn for å gjøre narr av at hun tok på seg brudekjole etc. Er det snøring bak i ryggen eller ei. Dette er ikke konstruktiv kritikk what so ever. Så les innlegget mitt igjen du kjære. stalking? Dama gjør det hun kan for å utlevere seg selv og egen kropp på alt av sosiale medier Så det gjør det helt greit å gjøre narr og være ufine da mener du? Håper inderlig at dere ikke lærer barna de samme holdningene som dere har her inne. FLAUT!!! 2
Gjest Skrevet 3. november 2015 #1887 Skrevet 3. november 2015 Enig. Det virker nesten som om de vil ta livet av HD. Man kan være uenig med måten hun fremstår på, men det som skjer i denne tråden er nettstalking, eller mobbing. Vedvarende kritikk over lengre tid er mobbing. La hun være i fred nå. Ja og de kaller det for konstruktiv kritikk. What a joke! Jeg er ikke noe fan av Drage i det hele tatt, men holder meg for god til å trø dama helt ned. Man bør holde seg til saken og ikke sitte å pirke på absolutt alt hun foretar seg mener jeg.....er stygt gjort. 2
Sofw Skrevet 3. november 2015 #1888 Skrevet 3. november 2015 Tråden starter med et spørsmål om sponsor, og utvikler seg til 77 sider mobbing! Fatter ikke at kvinneguiden tillater voksne personer å hetse et annet menneske på denne måten. KG: ta litt ansvar og slett hele tråden! Kan ikke engang forestille meg hvor vondt det må være for Helene Drage om hun leser dette! Så rettferdigjør dere mobbinga med at hun er kjent??? Som om man er fritt villt om man er i media! Om dere har noe i mot overvektige PT'er: bruk en annen PT, da!!! Fritt valg. 2
Gjest gundagrynte Skrevet 3. november 2015 #1889 Skrevet 3. november 2015 (endret) Ser ut som enkelte har glemt at HD selv har vært ganske ufin mot enkelte hun også! F.eks Utøyaofrene...kalte de sutrete og kravstore....har ved flere anledninger gått rett i strupen på Jørgen Foss og Kari Jaquesson...ba FF om å legge på seg og Blondinebella om å slanke seg..*kunne sikkert hatt godt av å gå ned noen kilo*....Kalte KG-brukerne for mobbere..inntil sannheten kom på bordet. Da ble det plutselig stille...Og det å kalle det mobbing av HD...da hadde det blitt slettet ganske kjapt. Mye har blitt slettet her som har vært over grensen, noe som er helt greit. Men ren mobbing, nei det er det ikke. Ingen her kaller henne stygge ting, det påpekes en del rare/merkelige/vittige ting...som f.eks at man ikke vil ha en overvektig PT. Hun spurte om folk ville valgt en overvektig PT og noen sa nei. Da gikk hun som vanlig rett i strupen på vedkommende. På tide å slutte å forsvare HD i ett og alt kanskje og se litt på hva hun bidrar med eller legger opp til selv? Endret 3. november 2015 av gundagrynte
MiniMjau Skrevet 3. november 2015 #1890 Skrevet 3. november 2015 Sal-challenge. Ja. Så tar hun fysiske tester før og etter, men velger og ikke fokusere på vekt, men heller MER MÅLBARE ting som styrke og utholdenhet. Hva et mer målbart enn vekt? 3
Gjest gundagrynte Skrevet 3. november 2015 #1891 Skrevet 3. november 2015 Sal-challenge. Ja. Så tar hun fysiske tester før og etter, men velger og ikke fokusere på vekt, men heller MER MÅLBARE ting som styrke og utholdenhet. Hva et mer målbart enn vekt? Iflg henne...cm, styrke og utholdenhet.
Nana Skrevet 4. november 2015 #1892 Skrevet 4. november 2015 Jeg ble oppriktig overrasket når jeg leste resultatene fra testene hennes. Det må nå være lov å stille spørsmålstegn ved en PT som kun klarer 11 pushups og 31 sekunder i planken uten at det skal betegnes som mobbing? De resultatene kræsjer totalt med treningsmengden og måten hun har beskrevet de siste årene. Til og med jeg som trener styrke noen få ganger i uken klarer mer enn det og hun har jo ikke trent noe annet enn styrke. Man får ikke så redusert kapasitet av å ha et treningsopphold på en mnd eller to hvis man er godt trent i utgangspunktet. Syns hun er tøff som faktisk legger ut resultatene sine, det er nok mange som ikke ville gjort det. 14
KaraThrace Skrevet 4. november 2015 #1893 Skrevet 4. november 2015 Ja, jeg vil hive meg på her også og si at det er definitivt ikke mobbing å kommentere faktiske resultater hun har lagt ut. (Og kudos til henne som tør..) For de resultatene der er ganske vanvittig langt unna det jeg personlig vil si en PT bør klare. 11 push-ups på KNÆRNA? 31 sek planke? Jeg gir meg over. Skal sies jeg måtte jo klikke meg innom for å se at det faktisk stemte, så gratulerer HD med enda noen flere klikk. Vet ikke om de resultatene ble lagt frem for å provosere, men alle slags klikk er gode klikk, right? 9
Gjest Keikolina Skrevet 4. november 2015 #1894 Skrevet 4. november 2015 Dama er kanskje over 100, men hun er nok i bedre form enn meg på 52 kg.
MiniMjau Skrevet 4. november 2015 #1895 Skrevet 4. november 2015 30 sek i planke?! Ja....jeg greidde 7 min sist jeg prøvde, og jeg hsr trent litt styrke og løping siden i sommer..... Og 11 pushups på knær??? Må si jeg er overrasket over hvor liten styrke det tyder på. Trodde jo hun trente? Dette høres fryktelig merkelig ut. 4
neiognei Skrevet 4. november 2015 #1896 Skrevet 4. november 2015 30 sek i planke?! Ja....jeg greidde 7 min sist jeg prøvde, og jeg hsr trent litt styrke og løping siden i sommer..... Og 11 pushups på knær??? Må si jeg er overrasket over hvor liten styrke det tyder på. Trodde jo hun trente? Dette høres fryktelig merkelig ut.Veier du 100 kg da? Det er endel kilo å holde oppe og å pushe opp og ned.
Butternut Skrevet 4. november 2015 #1897 Skrevet 4. november 2015 30 sek i planke?! Ja....jeg greidde 7 min sist jeg prøvde, og jeg hsr trent litt styrke og løping siden i sommer..... Og 11 pushups på knær??? Må si jeg er overrasket over hvor liten styrke det tyder på. Trodde jo hun trente? Dette høres fryktelig merkelig ut.Ok, planke er kansje ikke min beste greie, men pushups på knær kan jeg ta hvertfall fire-fem ganger så mye. Er helt vanlig mosjonist.. Folk er forskjellige. Men nå er jeg ikke overvektig da, mulig det har noe å si.
Gjest gjest- silje Skrevet 4. november 2015 #1898 Skrevet 4. november 2015 Les innlegget mitt da. Hvor har jeg skrevet at hun er et forbilde. Det er lov å si overvektig - ikke har jeg sagt det heller, men seriøst her går dere inn for å gjøre narr av at hun tok på seg brudekjole etc. Er det snøring bak i ryggen eller ei. Dette er ikke konstruktiv kritikk what so ever. Så les innlegget mitt igjen du kjære. Så det gjør det helt greit å gjøre narr og være ufine da mener du? Håper inderlig at dere ikke lærer barna de samme holdningene som dere har her inne. FLAUT!!! Oi, jeg har da aldri nevnt brudekjolen, eller skrevet noe innlegg i denne tråden før, du kom inn og hadde en lang tirade om mobbing og hets. Dessverre så er det flere innlegg her som kan gå under mobbing, men flertallet synes i hvert fall jeg handler mer om kritikk til hvordan HD promoterer sin livsstil og hvor alt er ok med slik hun gjør det. Uansett så ser jeg på HD som en person som virkelig burde rydde opp i sine spiseproblemer, før hun skal ut å veilede andre, det er stygt å si (skrive) det, men hun er virkelig et dårlig forbilde for de som kjemper med vekten. Hun burde vite bedre, og hun burde tenke litt lengre med all erfaringen og utdanningen som hun også har tatt nå. Jeg ønsker Helene alt det beste, jeg vet selv veldig godt hvordan det er å kjempe med vekten, men jeg vet også at det finnes bedre og sunnere løsninger, enn det hun promoterer til alle leserne sine. Derfor er det så mange er kritiske til henne, hun er rett og slett et dårlig forbilde som ikke er den hun påstår hun er, med alle vinklene og "gode sidene" sine på bilder.
Anglofil Skrevet 4. november 2015 #1899 Skrevet 4. november 2015 Tråden er ryddet for persondebatt, samt svar til dette.Yvonne (mod)
Gjest Tapet Skrevet 5. november 2015 #1900 Skrevet 5. november 2015 Jeg synes bloggen hennes har tatt en positiv retning de siste ukene. Bildene i det siste blogginnlegget er ekte og viser ordentlig trening og bevegelse, i stedet for oppstyltede og kunstige poseringsvinkler. Hun fikk thaiboksingstimen til å se skikkelig artig ut
Fremhevede innlegg