Butternut Skrevet 13. august 2017 #5761 Skrevet 13. august 2017 Ang reklamering så tror jeg hun er irritert over toppbloggerne som håver inn ulovlig mye penger. Can`t blame her tho.. 14
Miranda16 Skrevet 13. august 2017 #5762 Skrevet 13. august 2017 14 minutter siden, Butternut skrev: Ang reklamering så tror jeg hun er irritert over toppbloggerne som håver inn ulovlig mye penger. Can`t blame her tho.. Er veldig enig. men hun har en tendens til å male og male på ting når det er hun er irritert over. Enough already 6
Birdo Skrevet 13. august 2017 #5763 Skrevet 13. august 2017 1 time siden, Miranda16 skrev: Er veldig enig. men hun har en tendens til å male og male på ting når det er hun er irritert over. Enough already Hørtes ut som noen andre jeg har vært borti🙈😉 19
Safiye Skrevet 14. august 2017 #5764 Skrevet 14. august 2017 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt, innlegg som omhandler kropp, spekulasjoner og ryktespredning - Pavilion, mod Endret 14. august 2017 av Pavilion
Safiye Skrevet 15. august 2017 #5765 Skrevet 15. august 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp - Pavilion, mod
Miranda16 Skrevet 16. august 2017 #5766 Skrevet 16. august 2017 (endret) Snapper fra et museum hvor de tar på og beveger på gjenstander som er flere hundre år gamle. De burde de vite at man ikke tar på museumsgjenstander Endret 16. august 2017 av Miranda16 7
Wenda Skrevet 16. august 2017 #5767 Skrevet 16. august 2017 55 minutter siden, Miranda16 skrev: Snapper fra et museum hvor de tar på og beveger på gjenstander som er flere hundre år gamle. De burde de vite at man ikke tar på museumsgjenstander I noen museum så er det greit. Jeg har ikke vært på det museumet, men jeg har vært på lignende hvor vi fikk lov til det
Miranda16 Skrevet 16. august 2017 #5768 Skrevet 16. august 2017 32 minutter siden, Wenda skrev: I noen museum så er det greit. Jeg har ikke vært på det museumet, men jeg har vært på lignende hvor vi fikk lov til det Stort sett ikke, og når man ser på de skjøre gjenstandene så gir svaret seg selv
Gjest Beatbox Skrevet 16. august 2017 #5769 Skrevet 16. august 2017 Ikke vanskelig å se at enkelte her inne syns denne tråden er helt forferdelig..Da må jeg spørre dere slik dere spør oss som kritiserer HD; hvorfor i all verden er dere her inne da?
Wenda Skrevet 16. august 2017 #5770 Skrevet 16. august 2017 3 minutter siden, Miranda16 skrev: Stort sett ikke, og når man ser på de skjøre gjenstandene så gir svaret seg selv Så da vet du at den ene tingen hun løftet på er det ikke lov å løfte på? For det var ikke slik at hun snappet at hun gikk rundt og tok på alt og var skikkelig uforsiktig med alt rundt seg. Han var så vidt borti en ting, hun løftet på en sak så man så funksjonen på det. Men jada, du ser og vet alt gjennom 1 snap så det er klart du har rett. Hun kan aldri ha spurt om hun får lov, eller om det står en lapp at det er lov eller lignende. For du så på Snappen at den gjenstanden er så skjør at man aldri skal ta på den 17
Gjest Ms. Daisy Skrevet 16. august 2017 #5771 Skrevet 16. august 2017 37 minutter siden, Beatbox skrev: Ikke vanskelig å se at enkelte her inne syns denne tråden er helt forferdelig..Da må jeg spørre dere slik dere spør oss som kritiserer HD; hvorfor i all verden er dere her inne da? Ehmmm kanskje slik at denne tråden om HD ikke skal utarte seg til å bli kun en hakketråd som skal ta henne på alt hun foretar seg og har foretatt seg? Er det ikke lov å synes at denne tråden er drøy kanskje? Kun plass til en type mening og det er det som går imot Helene Drage?
missdior Skrevet 16. august 2017 #5772 Skrevet 16. august 2017 Syns denne tråden er for dum nå. Man MÅ ikke kritisere bare for å gjøre det. La dama kose seg på ferie. 15
neiognei Skrevet 16. august 2017 #5773 Skrevet 16. august 2017 1 time siden, Beatbox skrev: Ikke vanskelig å se at enkelte her inne syns denne tråden er helt forferdelig..Da må jeg spørre dere slik dere spør oss som kritiserer HD; hvorfor i all verden er dere her inne da? Skjønner godt det er slitsomt å bli konfrontert på drittpraten altså. Dere burde helt klart få være i fred sånn at "kritiseringen" kan få utarte seg akkurat som dere vil. 8
Butternut Skrevet 16. august 2017 #5774 Skrevet 16. august 2017 Jeg har selv vært på det torturmuseumet i praha i 2013, og da tok vi litt på gjenstandene:p det var ikke et så veldig selvhøytidelig museum akkurat. 6
Wenda Skrevet 16. august 2017 #5775 Skrevet 16. august 2017 1 time siden, missdior skrev: Syns denne tråden er for dum nå. Man MÅ ikke kritisere bare for å gjøre det. La dama kose seg på ferie. Jeg føler denne tråden blir litt som sladrehanker på barneskolen. "Lærer, lærer se hun tar på ting!" 14
Miranda16 Skrevet 16. august 2017 #5776 Skrevet 16. august 2017 Hun sier at hun ikke kan snappe fra et museum som sikkert har noe med sex og gjøre. Hadde aldri tippet at hun har unge tenåringer som følger henne
Mynona Skrevet 16. august 2017 #5777 Skrevet 16. august 2017 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Mynona, mod.
Nuttery Skrevet 16. august 2017 #5778 Skrevet 16. august 2017 På 25.7.2017 den 23.00, Angeleye skrev: Jeg såg ingenting galt med det antrekket jeg da Å bli "svært satt ut" er voldsomt syns jeg. Topp så utringet at brystene nesten falt ut, korsett for å skape en midje og et meget kort skjørt hvor det ikke var langt til god utsikt til rattata det så ganske voldsomt ut mellom trange bord på en kafé på et kjøpesenter 6
Miranda16 Skrevet 16. august 2017 #5779 Skrevet 16. august 2017 (endret) 13 timer siden, Nuttery skrev: Topp så utringet at brystene nesten falt ut, korsett for å skape en midje og et meget kort skjørt hvor det ikke var langt til god utsikt til rattata det så ganske voldsomt ut mellom trange bord på en kafé på et kjøpesenter Personlig synes jeg ofte hun kler seg helt feil og rare farge kombinasjoner. Synes hun er kjempeflott i blomstrete kjoler og de jeansene hun bruker vil jeg hatt om de hadde hatt str min Jeg la igjen en kommentar at vi alle har komplekser og kler seg utfra det, men det ville hun ikke ha. -Jeg kler meg akkurat som jeg vil og at jeg hadde misforstått etc. Det eneste jeg ville poengtere var at vi alle har noe vi vil fremheve og skjule. Alle kan kle seg som de vil men det er helt ulogisk for meg at man ikke kler så man ser best ut. Synd når hun faktisk jobber i klesbutikk og skal gi veiledning og råd. Hun er også en levende modell utad i butikken. Sjokkrosa topp, med bandeau skjørt i militærgrønn...? Huff Endret 17. august 2017 av Miranda16 14
miaw Skrevet 17. august 2017 #5780 Skrevet 17. august 2017 18 timer siden, Miranda16 skrev: Personlig synes jeg ofte hun kler seg helt feil og rare farge kombinasjoner. Synes hun er kjempeflott i blomstrete kjoler og de jeansene hun bruker vil jeg hatt om de hadde hatt str min Jeg la igjen en kommentar at vi alle har komplekser og kler seg utfra det, men det ville hun ikke ha. -Jeg kler meg akkurat som jeg vil og at jeg hadde misforstått etc. Det eneste jeg ville poengtere var at vi alle har noe vi vil fremheve og skjule. Alle kan kle seg som de vil men det er helt ulogisk for meg at man ikke kler så man ser best ut. Synd når hun faktisk jobber i klesbutikk og skal gi veiledning og råd. Hun er også en levende modell utad i butikken. Sjokkrosa topp, med bandeau skjørt i militærgrønn...? Huff Hva er det du har så imot HD egentlig? Du hakker på henne uansett hva det er. Ja så liker ikke du hvordan hun kler seg, men det er faktisk mange andre som gjør, og det er ingen som bryr seg om hva du synes. Når du bare sprer negativitet så kan du faktisk bare la være å skrive noe. Jeg er ikke fan av dama en gang, men det er for tragisk å lese hvordan du omtaler HD negativt UANSETT hva det er. 44
Fremhevede innlegg