Hjärtat Skrevet 9. august 2017 #5741 Skrevet 9. august 2017 (endret) . Endret 9. august 2017 av Hjärtat
Wenda Skrevet 10. august 2017 #5742 Skrevet 10. august 2017 Måtte flire litt når jeg så snappene fra Fitfocuse i dag hvor hun gikk rundt og viste frem treningsstudio. Man kunne virkelig høre at hun pustet og peste mens hun gikk rundt og hun er skikkelig bra trent. Mens for noen sider siden så fikk HD kjempemye dritt fra folk her fordi hun visstnok hørtes litt andpusten ut når hun snappet mens hun var ute med bikkja Men nå ser man altså at man lett kan HØRES andpusten ut når man snapper mens man er i hvilken som helst bevegelse 15
Miranda16 Skrevet 10. august 2017 #5743 Skrevet 10. august 2017 Foreslår at de som mener innlegg er upassende om å rapportere, enn å brygge opp til brukerdebatt 8
Dia Mant Skrevet 10. august 2017 #5744 Skrevet 10. august 2017 12 minutter siden, Miranda16 skrev: Foreslår at de som mener innlegg er upassende om å rapportere, enn å brygge opp til brukerdebatt Hele tråden er upassende. Det er reinspikka mobbing. 14
Lovelulu Skrevet 11. august 2017 #5745 Skrevet 11. august 2017 Jeg syns det er flott at HD er fornøyd med seg selv og viser frem kroppen sin som den er. Jeg syns hun ser strålende og fornøyd ut på bildene på Instagram. Ja hun er overvektig, men flott. Må alle være sylfider for å vise frem kroppen sin? Dessuten kan en være overvektig og ha god helse og kondisjon faktisk. Jeg sier ikke at det er sunt å være overvektig, men man trenger nødvendigvis ikke ha dårligere helse for det. Jeg selv er overvektig og har ingen fysiske sykdommer pga overvekt. Blodtrykket mitt er 115/75 og puls på 70. Jeg holder på å gå ned i vekt nå, og trives selv best som slank. Men kan ikke noen få være som de vil, hvis de trives med det og er friske?.. 13
Wenda Skrevet 11. august 2017 #5746 Skrevet 11. august 2017 Samme her. Har vært overvektig i mange år, men har ingen sykdommer pga overvekten (har fibromyalgi som jeg fikk påvist når jeg fortsatt var tynn og levde et svært aktivt liv) Ellers har jeg svært lite fett rundt indre organer, har ingen mangelsykdommer, finnes ingen tegn til sykdommer tilknyttet overvekt osv 7
Sahara_ Skrevet 11. august 2017 #5747 Skrevet 11. august 2017 Nå sa hun på Sunnfokus at hun har lagt på seg over 60 kg. Så da er hun jo tilbake til utgangspunktet som tidligere hevdet. Syns hun er litt i fornektelse om matmengdene sine og. Må være 4. gang jeg ser snap av 2stk baconcheeseburgere med pommes frites hvor hun påstår det er mannen som ikke er flink på å begrense mengden til henne. 12
Butternut Skrevet 11. august 2017 #5748 Skrevet 11. august 2017 Så utrolig kjipt å måtte legge på seg alt igjen:/ 6
neiognei Skrevet 11. august 2017 #5749 Skrevet 11. august 2017 1 time siden, Butternut skrev: Så utrolig kjipt å måtte legge på seg alt igjen:/ Det gjør vel, i følge forskning, 90-95% av alle som slanker seg. 9
~Mocca~ Skrevet 12. august 2017 #5750 Skrevet 12. august 2017 Wow! Hun har ihvertfall blitt sykt god på å posere og kle seg med tanke på å kamuflere kiloene om hun er tilbake på startvekt. 👏🏼👏🏼 Og så klarer jeg ikke å skjønne at hun må selge klær i str. L/XL for at de var for store.. 🤔 6
Wenda Skrevet 12. august 2017 #5751 Skrevet 12. august 2017 12 minutter siden, ~Mocca~ skrev: Wow! Hun har ihvertfall blitt sykt god på å posere og kle seg med tanke på å kamuflere kiloene om hun er tilbake på startvekt. 👏🏼👏🏼 Og så klarer jeg ikke å skjønne at hun må selge klær i str. L/XL for at de var for store.. 🤔 Du vet at størrelsene er forskjellige avhengig av hvilken butikk man handler i? Jeg må for eksempel opp i L/XL i standardbutikker som HM, KappAhl osv, men på Zizzi (som Helene jobber i) må jeg ned i Small 4
Veslefrikk Skrevet 12. august 2017 #5752 Skrevet 12. august 2017 11 timer siden, Meadows skrev: Nå sa hun på Sunnfokus at hun har lagt på seg over 60 kg. Så da er hun jo tilbake til utgangspunktet som tidligere hevdet. Syns hun er litt i fornektelse om matmengdene sine og. Må være 4. gang jeg ser snap av 2stk baconcheeseburgere med pommes frites hvor hun påstår det er mannen som ikke er flink på å begrense mengden til henne. Kanskje han liker store damer og derfor forer på med vilje. Og hvis hun i tillegg er glad i mat og har litt dårlig viljestyrke, så vil jo vekten bare gå en vei. 4
Wenda Skrevet 12. august 2017 #5753 Skrevet 12. august 2017 Eller kanskje han er dårlig på å lage mer riktige porsjoner, ikke bryr seg så mye om hun veier det hun veier og er glad i henne likevel 🤔 19
Miranda16 Skrevet 12. august 2017 #5754 Skrevet 12. august 2017 Jeg må virkelig si at jeg er uenig at overvektige ikke blir behandlet med respekt. Alle må få ha en mening om overvekt er sunt eller ikke, men er ikke det viktigste at andre respekterer deg som et menneske som med alle de kvaliteter som alle andre? Jeg velger de som skal være i min omgangskrets ut fra hvordan de ser ut. Det inntrykket jeg har av HD er at hun er et menneske med stor personlighet og morsom. Jeg ville definitivt hengt med henne framfor noen annen blogger. Synes det er synd at hun generalisere andre til de grader og tror at mennesker er så overfladiske at de ikke ser personligheten hennes. Der er jeg enig med henne. Dette blir gjentatt til det kjedsommelige. Når hun ikke klarer å "fikse" dette selv, bør hun se til andre løsninger, for man kan si dette til man er rød i ansiktet, jeg har overvekt. Jeg har sagt det før, men hun kommer ikke videre før hun får hjelp til det mentale for det klarer hun ikke selv. Jeg tror ikke sosiale medier gjør henne en tjeneste i det hele tatt for henne 7
Butternut Skrevet 12. august 2017 #5755 Skrevet 12. august 2017 Jeg synes dette med å HA overvekt blir litt som å si at man ikke kan noe for det, når alt kommer til alt så velger hun vel selv hva hun putter i munnen. Hun er jo rå på poseringer og jeg hadde ikke trodd hun var tilbake til start før hun faktisk sa det. 12
Miranda16 Skrevet 12. august 2017 #5756 Skrevet 12. august 2017 1 time siden, Butternut skrev: Jeg synes dette med å HA overvekt blir litt som å si at man ikke kan noe for det, når alt kommer til alt så velger hun vel selv hva hun putter i munnen. Hun er jo rå på poseringer og jeg hadde ikke trodd hun var tilbake til start før hun faktisk sa det. Det er egentlig bare trist at hun er tilbake til null og ikke er motivert til å gjøre noe med det. Dette må hun finne ut av selv. Hun har sagt X antall ganger at hun ikke liker at folk dikterer hvordan hun skal angripe problemene. Det blir ofte tatt opp i forhold til avhengighet at de nærmeste faktisk bidrar til negativ livsstil ved å legge til rette for Det skader ikke at han lager sunnere mat og gå turer med henne etc. Tror det er lettere å komme seg ut om partneren er med som støtte. 3
Gjest Yaki Skrevet 13. august 2017 #5757 Skrevet 13. august 2017 Jeg liker dem som par veldig godt, han bringer frem en folkelighet/uhøytidelighet i Helene som ikke var så synlig før
Gjest Sprettballen Skrevet 13. august 2017 #5758 Skrevet 13. august 2017 På 12.8.2017 den 9.13, Miranda16 skrev: Jeg velger de som skal være i min omgangskrets ut fra hvordan de ser ut. Jeg håper det mangler et "ikke" i den setningen?
Halloi Skrevet 13. august 2017 #5759 Skrevet 13. august 2017 Det er mye som går på repeat for tiden. Som feks antrekk og budskapet ang reklamemerking. 3
Miranda16 Skrevet 13. august 2017 #5760 Skrevet 13. august 2017 43 minutter siden, Halloi skrev: Det er mye som går på repeat for tiden. Som feks antrekk og budskapet ang reklamemerking. Tenkte det samme. Det holder med å prate om reklame, sponsing og folk dømmer meg! 3
Fremhevede innlegg