Frøken.stille Skrevet 24. juni 2016 #3321 Skrevet 24. juni 2016 2 minutter siden, elisa87 skrev: Hun brukte jo hashtaggen #skikkeligkjedeligmendiggerdet på en jobb-selfie på Instagram. Hadde jeg vært arbeidsgiver, hadde jeg ikke sett positivt på en arbeidstaker som omtaler jobben sin som "skikkelig kjedelig", uansett hvor mye hun eller han hadde digga det. What? Skrev hun det? Er det mulig... 1
slipset Skrevet 24. juni 2016 #3322 Skrevet 24. juni 2016 3 timer siden, elisa87 skrev: Hun brukte jo hashtaggen #skikkeligkjedeligmendiggerdet på en jobb-selfie på Instagram. Hadde jeg vært arbeidsgiver, hadde jeg ikke sett positivt på en arbeidstaker som omtaler jobben sin som "skikkelig kjedelig", uansett hvor mye hun eller han hadde digga det. Er ikke det en ganske motstridende hashtag? Hvordan kan man digge noe man syns er kjedelig...? 1
Miranda16 Skrevet 25. juni 2016 #3323 Skrevet 25. juni 2016 14 timer siden, elisa87 skrev: Hun brukte jo hashtaggen #skikkeligkjedeligmendiggerdet på en jobb-selfie på Instagram. Hadde jeg vært arbeidsgiver, hadde jeg ikke sett positivt på en arbeidstaker som omtaler jobben sin som "skikkelig kjedelig", uansett hvor mye hun eller han hadde digga det. Idag proklamerer hun at hun trives kjempegodt på jobb. Ja, hun har en kjedelig jobb, men det er noe hun har valgt selv. Alle vet hva man går til som telefonselger. Det sender skikkelig dårlig signaler å smøre på sosiale medier hva hun synes om jobben. Alle kan ha en kjedelig dag på jobben, men er man smart så legger man ikke det ut offentlig, Det vil garantert komme tilbake på sjefen. Hun blir ikke lenge i den jobben av så mange grunner. 2
Nana Skrevet 25. juni 2016 #3324 Skrevet 25. juni 2016 Har lagt merke til at hver gang vi skriver noe her - hva skjer med henne og Mats, hvorfor skriver ikke hun om vekten, hun trives ikke i jobben etc så kommer det et "motsvar" på bloggen en dag eller to senere. Det må være utrolig slitsomt å forsvare seg hele tiden. Noen som forresten vet hva som skjedde med samarbeidet med Zizzi som hun skrev så mye om en stund? http://www.helenedrage.no/tag/zizzi-norge/ https://www.facebook.com/zizzi.norge/posts/998374360253553 http://www.helenedrage.no/2016/04/19/oslo-pa-planen/ Det nederste innlegget er ikke merket med "sponset" men antar at det er det siden Zizzi linker til det på facebooksiden sin (link 2) Syns forøvrig det ser ut som hun har gått ned en god del i vekt så det er tydelig at hun gjør noe som fungerer. Good for her 2
Maskopi Skrevet 25. juni 2016 #3325 Skrevet 25. juni 2016 Burde hun ikke skrive i "signaturen" i blogginleggene at det faktisk koster en del å stille henne spørsmål på sms? 3
Nana Skrevet 25. juni 2016 #3326 Skrevet 25. juni 2016 4 timer siden, Maskopi skrev: Burde hun ikke skrive i "signaturen" i blogginleggene at det faktisk koster en del å stille henne spørsmål på sms? Ikke bare burde. Hvis det koster penger så må hun 6
tøysekopp Skrevet 25. juni 2016 #3327 Skrevet 25. juni 2016 5 timer siden, Nana skrev: Syns forøvrig det ser ut som hun har gått ned en god del i vekt så det er tydelig at hun gjør noe som fungerer. Good for her Den Tuesday, May 24, 2016 at 22.51, gundagrynte skrev: Tror det er bra for henne å ha en jobb utenfor treningssenteret, med fast arbeidstid og dermed faste frokost- og lunsjtider, siden hun har sagt hun har problemer med kostholdet. Merker jo på meg selv at kostholdet ofte skeier ut i ferier og helger. Hun har jo gått ned mye i vekt tidligere, så kunnskapen har hun jo, så kanskje en vanlig jobb er det hun trenger for å komme back on track. Beklager rot med sitering Gundagrynte ☺ 1
Gjest gundagrynte Skrevet 25. juni 2016 #3328 Skrevet 25. juni 2016 15 minutter siden, elisa87 skrev: Tror det er bra for henne å ha en jobb utenfor treningssenteret, med fast arbeidstid og dermed faste frokost- og lunsjtider, siden hun har sagt hun har problemer med kostholdet. Merker jo på meg selv at kostholdet ofte skeier ut i ferier og helger. Hun har jo gått ned mye i vekt tidligere, så kunnskapen har hun jo, så kanskje en vanlig jobb er det hun trenger for å komme back on track. Beklager rot med sitering Gundagrynte ☺ Det går så bra så..no problema
TiGi:) Skrevet 25. juni 2016 #3329 Skrevet 25. juni 2016 Tror også det er bra for henne med faste arbeidstider og måltider. Likevel er det så trist å tenke på at hun etter alle disse årene er tilbake til start. Like overvektig, tilbake som telefonselger og like mye "tankekaos" og utfordringer og mål som renner ut i sanden.... 8
Safiye Skrevet 25. juni 2016 #3330 Skrevet 25. juni 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp. - Pavilion, mod
Gjest Lysestake Skrevet 26. juni 2016 #3331 Skrevet 26. juni 2016 De aller fleste som prøver å slanke seg får det ikke til. Det er det ubehagelige faktum. Sånn sett representerer Helene normalen, ikke unntaket, noe som er lett å glemme i en verden der man kun får servert suksesshistoriene
Hjärtat Skrevet 26. juni 2016 #3332 Skrevet 26. juni 2016 3 minutter siden, Lysestake skrev: De aller fleste som prøver å slanke seg får det ikke til. Det er det ubehagelige faktum. Sånn sett representerer Helene normalen, ikke unntaket, noe som er lett å glemme i en verden der man kun får servert suksesshistoriene Det er et faktum, men nå er det sånn at de færreste som veier over 100 kilo (så sant de ikke er 1.90 høye muskelbunter) blir pt'r som tar på seg å coache til vektnedgang. 10
Gjest Lillemøy Skrevet 26. juni 2016 #3333 Skrevet 26. juni 2016 (endret) interessant om pt-jobbing, forklarer en del av Helenes utfordringer og http://www.dn.no/dnaktiv/2016/06/22/2143/Trening/superpt-frankidar-tjener-over-en-million-i-ret Endret 26. juni 2016 av Lillemøy
BeverTramp Skrevet 26. juni 2016 #3334 Skrevet 26. juni 2016 På det siste innlegget virker det som om at hun "unnskylder" kjolestørrelsen med brystpartiet sitt. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Kjolen satt utrolig fint på henne! Noe av det viktigste for å kle seg flatterende når man er litt større er jo nettopp å brule riktig størrelse! 3
Gjest Lysestake Skrevet 26. juni 2016 #3335 Skrevet 26. juni 2016 7 timer siden, Lillemøy skrev: interessant om pt-jobbing, forklarer en del av Helenes utfordringer og http://www.dn.no/dnaktiv/2016/06/22/2143/Trening/superpt-frankidar-tjener-over-en-million-i-ret Jepp. Det er nesten ingen som både lykkes og trives med å være fulltids PT. Så mange sitter igjen med mye tapt inntekt og utgifter til dyre kurs. Samt uforutsigbare dager og mye ubehagelige arbeidstider. Helene har jo tatt konsekvensene og gått for en annen tilnærming all ære til henne for det. Nå er hun jo ikke lenger PT "for a living" på samme måte som hun ikke er blogger "for a living". I likhet med de aller fleste andre :-)
Gjest Lysestake Skrevet 28. juni 2016 #3336 Skrevet 28. juni 2016 Hun svarer strengt tatt kun på et (flere) spm i kommentarfeltet, og legger ikke lpp til dette fokuset selv. Hadde hun ikke svart hadde det vært galt også.
Safiye Skrevet 28. juni 2016 #3337 Skrevet 28. juni 2016 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner. - Pavilion, mod
Miranda16 Skrevet 29. juni 2016 #3338 Skrevet 29. juni 2016 Kan noen forklare meg hvorfor hun ønsker å holde treningsmål hemmelig? Jeg mener skal ikke en treningsblogg også handle om dette? Nå leser jeg ikke andre treningsblogger, men trodde ved å synliggjøre bloggerens mål at dette, er en motivasjonsfaktor for leserne og er noe av årsaken til at folk leser dem? 2
Hjärtat Skrevet 29. juni 2016 #3339 Skrevet 29. juni 2016 51 minutter siden, Miranda16 skrev: Kan noen forklare meg hvorfor hun ønsker å holde treningsmål hemmelig? Jeg mener skal ikke en treningsblogg også handle om dette? Nå leser jeg ikke andre treningsblogger, men trodde ved å synliggjøre bloggerens mål at dette, er en motivasjonsfaktor for leserne og er noe av årsaken til at folk leser dem? Jo, men da blir det jo desto verre dersom man ikke klarer å nå dem, da. Spent på dette spagatmålet, forøvrig.
Miranda16 Skrevet 29. juni 2016 #3340 Skrevet 29. juni 2016 1 minutt siden, Hjärtat skrev: Jo, men da blir det jo desto verre dersom man ikke klarer å nå dem, da. Spent på dette spagatmålet, forøvrig. Oh my, ja. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor hun bygger opp en hjemmegym, blir aldri brukt
Fremhevede innlegg