Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Cartina
Skrevet
22 timer siden, gundagrynte skrev:

Enig, og stil, nei det syns jeg ikke hun har. Lilla hår, brunsorte sko, sort/hvit vannrettstripete kjole og knallblå veske!!?? Ehhh...nei!

Jeg svarte henne ganske krast på det svaret, men tviler på at det blir godkjent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre som så snapen hennes igår om dette valget om å følge hjertet eller hodet? Ble litt overrasket når hun sa at hun hadde mest lyst å legge seg ned å gråte 😕virker som det foregår noe rart på den bloggen nå.

Skrevet
24 minutter siden, Butternut skrev:

Noen andre som så snapen hennes igår om dette valget om å følge hjertet eller hodet? Ble litt overrasket når hun sa at hun hadde mest lyst å legge seg ned å gråte 😕virker som det foregår noe rart på den bloggen nå.

Får sikkert valge mellom gi mer tid på blogg, og mindre pt. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjolen hennes er kjempefin, men så ikke stylingen før noen av dere påpekte det. De brune skoene og den turkise vesken var lite heldig!   stil er langt fra min, menmen CBEs som regel er hun flink til å sette sammen antrekk. Problemet er at hun som oftest sbommer stygt stylingen. Hjelper ikke hvor fint antrekket er satt sammen når stylingen er heselig!

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Gjest pelikanen
Skrevet
Den Tuesday, October 14, 2014 at 20.43, AnonymBruker skrev:

hun her er verre, det er seriøst i hvert bidige innlegg!!! http://julierafoss.com

Anonymous poster hash: 42e3f...7b5

Har de begynt med å svare på mld og ta betalt også? Ja jeg følger ikke så godt med

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Gjest Cartina
Skrevet
9 timer siden, Severin skrev:

Jeg så nå den kommentaren fra Mina, datert 14. april. Jeg kan ikke skjønne hvordan hun kunne tolke den kommentaren som verken negativ eller nedlatende. Måten frk. Drage reagerte på var direkte pinlig.

9 timer siden, Cartina skrev:

Jeg svarte henne ganske krast på det svaret, men tviler på at det blir godkjent.

Siteringsfeil i forrige innlegg, dette var det jeg forsøkte å kommentere.

Gjest Lysestake
Skrevet
7 timer siden, Rosasko skrev:

Får sikkert valge mellom gi mer tid på blogg, og mindre pt. 

Det er sikkert noe smått og irrelevant. Det er det stort sett. Det er jo et gjennomgangstema at bagateller og småting blåses helt ut av proporsjoner. 

Uansett. Dagens beste lavkarbomåltid må så langt være en halv liter med LITAGO sjokolademelk. 300 kalorier med 50 gram SUKKER. nam nam :) 

Skrevet (endret)
10 timer siden, Lysestake skrev:

Uansett. Dagens beste lavkarbomåltid må så langt være en halv liter med LITAGO sjokolademelk. 300 kalorier med 50 gram SUKKER. nam nam :) 

Til å være kostholdsveileder virker det ikke som hun kan så mye om lavkarbo og hva det går ut på...

Endret av lilla_orkide
*skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet

Sjokolademelk når du går på lavkarbo :overrasket: Altså, hva er det hu dama der driver med egentlig? Greit nok, lavkarbo kan også bety at man kjører moderat lavkarbo der man tillater seg litt mer karbohydrater. Men det betyr ikke at karbohydratene skal komme fra rent sukker! Hun påberoper seg ekspertise innen det ene og det andre, men hun har jo ikke peiling! Hun må jo miste all troverdighet snart tenker jeg. Også må hun være tidenes rareste Atkins-ambassadør, hun tyller jo i seg smoothier til den store gullmedaljen, stappfulle av karbohydrater...og sjokolademelk, og puddinger. Mye av det hun legger ut på snap er jo highcarb og lowprotein, rake motsetningen til filosofien bak lavkarbo jo! :klaske:

• Liker 9
Skrevet

Hun begynner å irritere vettet av meg, så nå har jeg sluttet å følge henne på snap, insta og blog. Hun skrev jo på bloggen at hun drakk en tørr hvitvin for noen uker siden, men snappet en hvitvin som inneholdt 30 g sukker per liter. Hun og søstra skulle gå på minidiett, men den ble forbausende stille. Hun skriver ukentlig at folk dømmer henne fordi hun er pt uten sprettrumpe og sixpack, men det viktigste for henne er å ha en sunn livstil.. Det har hun jo absolutt ikke!!! Og det er bare det hun fremstiller selv, hva med alt vi ikke ser? Noen ukesoppdateringer er det jo bare vagt om at kostholdet ikke er på plass, og hva betyr nå det da? 

Hvis hun skal leve av å selge vektnedgang og være kostholdsveileder så får hun jammen meg tåle kritikk nå hun drikker litago og alle disse tomme kaloriene i disse smoothisene sine. 

• Liker 11
Gjest Cartina
Skrevet
Den 21.4.2016 at 11.19, Severin skrev:

Jeg så nå den kommentaren fra Mina, datert 14. april. Jeg kan ikke skjønne hvordan hun kunne tolke den kommentaren som verken negativ eller nedlatende. Måten frk. Drage reagerte på var direkte pinlig.

Jeg tror jeg bare må slutte å lese bloggen hennes, for dette blir bare dummere og dummere. Den er alt annet enn inspirerende og, så jeg skjønner egentlig ikke at jeg gidder. Og hun har selvfølgelig ikke godkjent kommentaren min. 

Skrevet (endret)

Litago? Mulig det er for det er helg og da bruker hun å kose seg litt? Så hele den regla om at hun ikke kan veie seg da og da fordi.....Trodde folk som var interessert å gå ned i vekt veide seg? Hadde jeg glemt det en dag, hadde jeg faderimeg veid, målt meg med en gang jeg husket det

Hun sier hun aldri har tid for egentrening, men er alle disse bildene av ulike treningsposer bare for illustrasjon?

Endret av Miranda16
  • Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet
5 minutter siden, Miranda16 skrev:

Litago? Mulig det er for det er helg og da bruker hun å kose seg litt?

Joda, men å starte helgen på torsdag? For hun drakk det samme igår....

Skrevet
5 minutter siden, gundagrynte skrev:

Joda, men å starte helgen på torsdag? For hun drakk det samme igår....

Jeg begynner å synes mer og mer synd på henne,

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor hun legger ut alle disse matvarene som hun må forstå at hun vil få spørsmål rundt? Litago, snop, smoothies... er det for å få aksept for frasen "det er lov å kose seg"? At hun skal framstå som balansert, og ikke hysterisk opptatt av strikte kostholdsrutiner? At hun skal være ærlig rundt sprekkene sine, at hun "bare er et vanlig menneske hun også"? Jeg skjønner det ikke. Det eneste hun oppnår er å framstå som i beste fall vinglete ift. hvilket kosthold hun følger (hun har vel ikke direkte sagt at hun går på lavkarbo?) - i verste fall, direkte kunnskapsløs. (Atkinsbarer og frukt?! Ikke lavkarbo smoothies med 500 kcal?!)

Jeg får oppriktig vondt av henne. Jeg tror hun vil så mye, men hun kommer ikke i mål med noe, virker det som.

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet
4 minutter siden, Miranda16 skrev:

Jeg begynner å synes mer og mer synd på henne,

Da er vi av forskjellig oppfattelse, noe som er helt greit. Jeg personlig syns ikke synd på henne fordi hun vet veldig godt hva hun må gjøre for å ta tak i problematikken.

Skrevet
1 minutt siden, WalkerTexas skrev:

Jeg lurer på hvorfor hun legger ut alle disse matvarene som hun må forstå at hun vil få spørsmål rundt? Litago, snop, smoothies... er det for å få aksept for frasen "det er lov å kose seg"? At hun skal framstå som balansert, og ikke hysterisk opptatt av strikte kostholdsrutiner? At hun skal være ærlig rundt sprekkene sine, at hun "bare er et vanlig menneske hun også"? Jeg skjønner det ikke. Det eneste hun oppnår er å framstå som i beste fall vinglete ift. hvilket kosthold hun følger (hun har vel ikke direkte sagt at hun går på lavkarbo?) - i verste fall, direkte kunnskapsløs. (Atkinsbarer og frukt?! Ikke lavkarbo smoothies med 500 kcal?!)

Jeg får oppriktig vondt av henne. Jeg tror hun vil så mye, men hun kommer ikke i mål med noe, virker det som.

Jo hun skrev her om dagen (husker ikke hvor, men tror kanskje det var i kommentarfeltet på bloggen) at hun gikk på lavkarbo og hadde gjort det en stund.

Skrevet
9 minutter siden, Agurk skrev:

Jo hun skrev her om dagen (husker ikke hvor, men tror kanskje det var i kommentarfeltet på bloggen) at hun gikk på lavkarbo og hadde gjort det en stund.

Du vet med henne når det kommer til planer når det gjelder trening og kosthold, så avbryter hun de målene i løpet av 5 minutter

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Agurk skrev:

.............Ok. Det er vel hevet over enhver rimelig tvil at hun absolutt ikke har gått på noe lavkarbo. Det ligner ikke på lavkarbo engang. All den frukten da? Snopet, selv om det bare er innimellom? Litago?

Dersom hun pøser på med kaloritett mat, som egner seg til noen som FAKTISK spiser lavkarbo og ikke trenger å telle kalorier - og samtidig har store og små sprekker flere ganger i uken,så skjønner jeg jo godt hvorfor hun ikke går ned i vekt.

Man kan jo godt kjøre et "soft" lavkarbo- opplegg der man kan spise en god del karbo, men det forutsetter at man unngår de raske karbene som finnes i stivelse, sukker og fint mel. Og det gjør jo ikke HD. Sprekkene består av snop, is, frukt, sjokomelk. Legg til at også det hun presenterer som "sunt", som smoothiene, heller ikke er lavkarbo, så er jo dette helt bort i staur og vegger.

Det er som ei jeg kjenner som gikk OPP to kg på Noka - dietten, fordi hun drakk shakene i tillegg til alt annet hun spiste.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...