Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller skifter hun ALDRI på sengen? Ser på snap hun alltid ligger i samme sengetøyet. Og siden hun har hunden med i senga, blir jo det MYE hundehår og. Kjenner jeg begynner og klø her 😬

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest gundagrynte
Skrevet
14 minutter siden, Rosasko skrev:

Er det bare meg, eller skifter hun ALDRI på sengen? Ser på snap hun alltid ligger i samme sengetøyet. Og siden hun har hunden med i senga, blir jo det MYE hundehår og. Kjenner jeg begynner og klø her 😬

Tror ikke den rasen røyter så veldig...de valgte akkurat den rasen pga hans astma/allergi pga hundehår..men ja...ser ikke ut som det skiftes så veldig ofte....:eeeh:

Skrevet (endret)

Akkurat sengetøyvasken synes jeg er unødvendig å diskutere. Er da ikke noe i veien for at hun tar av sengetøyet på morgenen, vasker det og henger det til tørk (jeg henger foran varmepumpa om vinteren og på regnværsdager, ute i sola på sommeren, alternativt brukes kanskje tørketrommel?), og legger på det samme sengetøyet igjen på kvelden, nyvasket. Jeg praktiserer i alle fall den metoden, for å få nyvasket sengetøy når jeg legger meg. Men hadde jeg stadig tatt bilde av senga og publisert, så hadde det sett ut som om jeg brukte samme sengetøyet hele tiden...

Endret av Roadrunner
  • Liker 8
Skrevet

Kanskje de kjøpte flere trekk av det samme mønsteret? 

• Liker 1
Gjest gundagrynte
Skrevet
1 minutt siden, Hjarte skrev:

Kanskje de kjøpte flere trekk av det samme mønsteret? 

Det kan godt tenkes!

Skrevet

Tråden ryddes for spekulasjon og skjermbilde fra Instagram, samt svar til dette

Nordvesta, mod.

Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Hoho, jeg følte meg truffet av sengetøy-kommentaren. Vi har mange sett i akkurat samme type, dvs kan det se ut som vi aldri skifter på senga.... Er forøvrig bare oppgitt over den dama, fatter ikke at hun klarer å leve i det "tankekjøret" og alle de ufullførte planene sine. Jeg får som regel gjort alt på planen min ila en uke (jobb, fritid, trening, kosthold), og jeg har en svært travel hverdag (mtp hintet om at dersom folk greier å følge planen sin, så har de neppe mye som skjer...).

Gjest Endaen
Skrevet
11 minutter siden, ulvepopcorn skrev:

Hoho, jeg følte meg truffet av sengetøy-kommentaren. Vi har mange sett i akkurat samme type, dvs kan det se ut som vi aldri skifter på senga.... Er forøvrig bare oppgitt over den dama, fatter ikke at hun klarer å leve i det "tankekjøret" og alle de ufullførte planene sine. Jeg får som regel gjort alt på planen min ila en uke (jobb, fritid, trening, kosthold), og jeg har en svært travel hverdag (mtp hintet om at dersom folk greier å følge planen sin, så har de neppe mye som skjer...).

Ja, det var også en utrolig tåpelig kommentar/unnskyldning fra hennes side. Nei, hvis man får gjort alt på planen sin så har man planlagt godt!

Skrevet
7 timer siden, Rosasko skrev:

Kanskje hun er som faren min. Han har et favoritt sengetrekk, så det vasker han og tromler han på morgenen, og har det på igjen til kvelden :fnise::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg som synes at HD overreagerer på kommentaren fra Mina i det Ikke helt som planlagt-innlegget? Hun skriver jo bare noen tips for funker for henne. Men hvis folk skal kunne sette seg bedre inn i dette travle livet til HD så er det kansje på tide at hun faktisk deler litt mer da? Ellers tar jo folk utgangspunkt i det de vet for å tipse/råde henne?

Og at HD spiser lavkarbo var forresten nytt for meg, da jeg ser ofte bilder og snaps av godis, frukt og oppskrifter med flere typer mel hos henne..

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet
35 minutter siden, Butternut skrev:

Er det bare meg som synes at HD overreagerer på kommentaren fra Mina i det Ikke helt som planlagt-innlegget? Hun skriver jo bare noen tips for funker for henne. Men hvis folk skal kunne sette seg bedre inn i dette travle livet til HD så er det kansje på tide at hun faktisk deler litt mer da? Ellers tar jo folk utgangspunkt i det de vet for å tipse/råde henne?

Og at HD spiser lavkarbo var forresten nytt for meg, da jeg ser ofte bilder og snaps av godis, frukt og oppskrifter med flere typer mel hos henne..

Men er ikke det erketypisk henne å ta absolutt alt som personlig kritikk og snerre tilbake som en rottweiler? Blir rimelig weird når man først glefser slik og så skriver et innlegg om viktigheten av å smile selv om det er tunge tider...som vanlig.....

Gjest Lysestake
Skrevet
44 minutter siden, Butternut skrev:

Hun har en sånn MEN-diett

Hun spiser lavkarbo, MEN hun spiser også frukt, drikker smoothier og spiser en del godteri

Hun spiser lavfett, MEN hun spiser en del kokosmelk, nøtter osv.

Hun spiser lavkalori, MEN hun spiser også en del ekstremt energitett mat fordi det er "sunt"

Skrevet
1 time siden, gundagrynte skrev:

Men er ikke det erketypisk henne å ta absolutt alt som personlig kritikk og snerre tilbake som en rottweiler? Blir rimelig weird når man først glefser slik og så skriver et innlegg om viktigheten av å smile selv om det er tunge tider...som vanlig.....

Jo, jeg syntes det sa mer om HD enn om personen som skrev kommentaren. Den var jo høflig, og noe som jeg selv kunne ha skrevet. Men måten hun svarte på virket som om hun følte seg truffet, og det er jo veldig arrogant og ikke ville ta imot noe som helst konstruktiv kritikk. 

• Liker 3
Skrevet

Hun må da begynne å miste lesere snart? Er jo bare den samme rutinen hele tiden. Ny diett! Nei det ble litt tungt, måtte skeie ut på dag tre. Neste dag: jeg har aldri følt meg bedre, akseptér deg selv som du er uansett om du ikke har sixpack og har masse appelsinhud<3<3<3  En uke senere: Kjører challenge med fem økter i uka og klistremerkebelønningssystem. Tre dager senere: Det er ikke bestandig livet går som planlagt, det er helt vanlig å falle ut av rutiner , man kan ikke planlegge alt for livet kommer ofte i veien. En uke senere: Ny coach, skal planlegge triatlon, og begynner å jogge til kneet får skader, motiv for å avslutte triatlon. Ny diett!

Selvfølgelig satt på spissen, men den samme regla må da begynne å bli uinspirerende for de faste leserne også snart?

• Liker 8
Gjest gundagrynte
Skrevet
34 minutter siden, Butternut skrev:

Jo, jeg syntes det sa mer om HD enn om personen som skrev kommentaren. Den var jo høflig, og noe som jeg selv kunne ha skrevet. Men måten hun svarte på virket som om hun følte seg truffet, og det er jo veldig arrogant og ikke ville ta imot noe som helst konstruktiv kritikk. 

Konstruktiv eller ei...alle som ikke snakker henne etter kjeften får så ørene flagrer..uansett! Snakk om å ta seg selv høytidelig da!! Jeg er PT og kostholdsveileder og jeg vet best!! Øhh...og da kan man selvsagt ikke ta til seg konstruktiv kritikk under noen omstendigheter....:sprettoy:...baaaah!

Skrevet

For vektnedgang teller kostholdet 70-80% og 20-30% trening. Noe sier meg at det åpenbart er noe i veien med kostholdet.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for hets og debatt rundt kropp.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Gjest Cartina
Skrevet

På de siste bildene ser hun jo større ut enn noen gang. 

Skrevet

Litt usaklig, men det ene benet hennes irriterer meg 😬

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet
33 minutter siden, 2ne2 skrev:

Litt usaklig, men det ene benet hennes irriterer meg 😬

Ikke bare det som irriterer...men også det at hver gang hun får kritikk..saklig sådan..så er det langt innlegg om slemme nettroll og fansen jubler og dyrker henne...Virkelig??!! Mye hårsåre folk runtomkring!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...