Gjest Carina Maria Skrevet 20. januar 2019 #10101 Del Skrevet 20. januar 2019 17 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Alle kan kommentere hva de vil og du bestemmer ikke hva man skal bry seg om😊 Det var ikke det jeg mente men jeg synes mange som komenterer på tråden kritiserer Helene for det minste lille ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 20. januar 2019 #10102 Del Skrevet 20. januar 2019 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Det var ikke det jeg mente men jeg synes mange som komenterer på tråden kritiserer Helene for det minste lille ting. Ja sånn er det når man er blogger. Da blir man på en måte plukket fra hverandre og noen kommenterer feks håret og andre at hun er gjentagende. Sånn er blogglivet😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 20. januar 2019 #10103 Del Skrevet 20. januar 2019 54 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Ja sånn er det når man er blogger. Da blir man på en måte plukket fra hverandre og noen kommenterer feks håret og andre at hun er gjentagende. Sånn er blogglivet😊 Jeg liker ikke når noen komenter utseende til en blogger men håret er ikke det verste og komentre men jeg tror vi må spørre oss selv om vi hadde gått bort og sakt til noen fremmede på gaten at det er for mye etter vekst. Det virker som om om når dem er bloggere har folk retten på sin side og kritisere og at dem skal tåle det når dem velger og blogge. Den kjøper ikke jeg. Jeg synes Helene Drage er tøff jente som tør og vise at hun står for egne meninger og jeg håper av hele mitt hjerte at hun lykkes med vekt nedgangen sin og ære være hun for at hun er åpen og ærlig om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gardina Skrevet 20. januar 2019 #10104 Del Skrevet 20. januar 2019 5 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg liker ikke når noen komenter utseende til en blogger men håret er ikke det verste og komentre men jeg tror vi må spørre oss selv om vi hadde gått bort og sakt til noen fremmede på gaten at det er for mye etter vekst. Det virker som om om når dem er bloggere har folk retten på sin side og kritisere og at dem skal tåle det når dem velger og blogge. Den kjøper ikke jeg. Jeg synes Helene Drage er tøff jente som tør og vise at hun står for egne meninger og jeg håper av hele mitt hjerte at hun lykkes med vekt nedgangen sin og ære være hun for at hun er åpen og ærlig om det. Jeg kommenterte etterveksten da jeg stilte spørsmål om hvorfor etterveksten ikke var like stor på treningsbildet som på festbildet. Jeg sa ingenting om at det er stygt eller noe. Bare hvordan to bilder som tilsynelatende er tatt samme dag kan ha så stor forskjell i ettervekst. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. januar 2019 #10105 Del Skrevet 21. januar 2019 9 timer siden, Gardina skrev: Jeg kommenterte etterveksten da jeg stilte spørsmål om hvorfor etterveksten ikke var like stor på treningsbildet som på festbildet. Jeg sa ingenting om at det er stygt eller noe. Bare hvordan to bilder som tilsynelatende er tatt samme dag kan ha så stor forskjell i ettervekst. Noen velger å tolke alt negativt og henge seg opp i hva folk diskuterer. Dette er en tråd om en blogger og da vil folk kommentere om henne og sånn er det bare men noen takler ikke det. Lurer på hva de gjør her inne da? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 21. januar 2019 #10106 Del Skrevet 21. januar 2019 4 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Noen velger å tolke alt negativt og henge seg opp i hva folk diskuterer. Dette er en tråd om en blogger og da vil folk kommentere om henne og sånn er det bare men noen takler ikke det. Lurer på hva de gjør her inne da? Da lurer jeg på om forumet rampe lyset bare er for alle som har noe negativt og si pm bloggerne og kjendisene? I følge ditt svar virker det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annihilator Skrevet 21. januar 2019 #10107 Del Skrevet 21. januar 2019 På 18.1.2019 den 20.49, Gardina skrev: Jeg reagerer på at på instagram ligger det et bilde av "dagens treningsøkt". Og på snap ligger det et bilde av håret hennes med fletter. Det er vel ikke mulig å få så mye ettervekst på noen timer? 10 timer siden, Gardina skrev: Jeg kommenterte etterveksten da jeg stilte spørsmål om hvorfor etterveksten ikke var like stor på treningsbildet som på festbildet. Jeg sa ingenting om at det er stygt eller noe. Bare hvordan to bilder som tilsynelatende er tatt samme dag kan ha så stor forskjell i ettervekst. 1 time siden, SunnivaOslo skrev: Noen velger å tolke alt negativt og henge seg opp i hva folk diskuterer. Dette er en tråd om en blogger og da vil folk kommentere om henne og sånn er det bare men noen takler ikke det. Lurer på hva de gjør her inne da? 1 time siden, Carina Maria skrev: Da lurer jeg på om forumet rampe lyset bare er for alle som har noe negativt og si pm bloggerne og kjendisene? I følge ditt svar virker det slik. Å kommentere at det er lengre ettervekst på et bilde i forhold til tidligere bilder kan vel ikke falle under å uttale seg negativt om bloggeren. Man leser da det folk skriver med et negativt blikk og er med på å skape en negativt ladet diskusjon mener jeg. Prøv å les det jeg har sitert så ser du kanskje at det ikke virker være ment ufint med mindre man virkelig prøver å lese det med negativt sinn; såkalt flisespikkeri blir vel kategorien dette faller inn under. Noen bloggere bruker å legge ut gamle bilder på snap o.l igjen og igjen og det må vel isåfall være det som er spørsmålet her, selv om det i ettertid ligger videoer på snap som viser at det er fra "nåtiden." 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 21. januar 2019 #10108 Del Skrevet 21. januar 2019 25 minutter siden, Annihilator skrev: Å kommentere at det er lengre ettervekst på et bilde i forhold til tidligere bilder kan vel ikke falle under å uttale seg negativt om bloggeren. Man leser da det folk skriver med et negativt blikk og er med på å skape en negativt ladet diskusjon mener jeg. Prøv å les det jeg har sitert så ser du kanskje at det ikke virker være ment ufint med mindre man virkelig prøver å lese det med negativt sinn; såkalt flisespikkeri blir vel kategorien dette faller inn under. Noen bloggere bruker å legge ut gamle bilder på snap o.l igjen og igjen og det må vel isåfall være det som er spørsmålet her, selv om det i ettertid ligger videoer på snap som viser at det er fra "nåtiden." 😊 Jeg er enig med deg at etter veksten ikke er det verste og kommentere men det finnes langt mer andre ting som andre har skrevet som faktisk er verre og det gjelder i alle tråder ikke bare om Helene Drage men andre tråder på rampe lyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 21. januar 2019 #10109 Del Skrevet 21. januar 2019 4 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg er enig med deg at etter veksten ikke er det verste og kommentere men det finnes langt mer andre ting som andre har skrevet som faktisk er verre og det gjelder i alle tråder ikke bare om Helene Drage men andre tråder på rampe lyset. Herregud, hør nå her. H*n kommenterte etterveksten fordi den var veldig forskjellig på to bilder som angivelig skulle vært tatt samme dag! Etterveksten i seg selv ble IKKE negativt kommentert. Forstår du? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 21. januar 2019 #10110 Del Skrevet 21. januar 2019 1 time siden, Rubella skrev: Herregud, hør nå her. H*n kommenterte etterveksten fordi den var veldig forskjellig på to bilder som angivelig skulle vært tatt samme dag! Etterveksten i seg selv ble IKKE negativt kommentert. Forstår du? Min mening har jeg sakt. Forstår du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annihilator Skrevet 21. januar 2019 #10111 Del Skrevet 21. januar 2019 2 timer siden, Carina Maria skrev: Jeg er enig med deg at etter veksten ikke er det verste og kommentere men det finnes langt mer andre ting som andre har skrevet som faktisk er verre og det gjelder i alle tråder ikke bare om Helene Drage men andre tråder på rampe lyset. Jo men dette blir jo svar på det du kommenterte. Ikke alt er ment i verste mening var det jeg ville fram til. 😊 Det å kommentere ettervekst handlet nok kun om tidspunkt for bildetaking, ikke noe som ble skrevet for å gjøre narr av utseende til bloggeren. Så føler ikke helt at dette faller inn i kategorien sammen med andre kommentarer på utseendet, det være seg positive eller negative kommentarer. Er enig i at det finnes mange ondsinnede kommentarer på forumet generelt, men her og nå er det jo Helene Drage som diskuteres, ikke andre tråder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 21. januar 2019 #10112 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg synes det er en god diskusjon på et par av bildene hennes på Instagram nå, og må ærlig si at jeg ikke helt skjønner hva hun prøver å si. Leste også det siste blogginnlegget, men ble ikke særlig klokere. Hun drar opp genseren og viser hud på bilder fordi hun er komfortabel med seg selv, og derfor skal det ikke skape kroppspress? Legger ut lettkledd-bilder i unaturlige positurer fordi hun er fornøyd med bildet, så da skaper det ikke kroppspress? Jeg er sterkt uenig. Det er vel ikke opp til avsender av bildene å bestemme hva mottager føler seg påvirket av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 21. januar 2019 #10113 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) 4 minutter siden, eksiltronder skrev: Jeg synes det er en god diskusjon på et par av bildene hennes på Instagram nå, og må ærlig si at jeg ikke helt skjønner hva hun prøver å si. Leste også det siste blogginnlegget, men ble ikke særlig klokere. Hun drar opp genseren og viser hud på bilder fordi hun er komfortabel med seg selv, og derfor skal det ikke skape kroppspress? Legger ut lettkledd-bilder i unaturlige positurer fordi hun er fornøyd med bildet, så da skaper det ikke kroppspress? Jeg er sterkt uenig. Det er vel ikke opp til avsender av bildene å bestemme hva mottager føler seg påvirket av? Skjønner ikke hvorfor hun heller bare sier det som det er, at hun liker å vise seg frem. Det er der det ligger. I stedet for å pakke det inn i en masse tåkeprat hun ikke greier å forsvare eller gi noe særlig svar på. Endret 21. januar 2019 av panzerpølsa 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 21. januar 2019 #10114 Del Skrevet 21. januar 2019 53 minutter siden, eksiltronder skrev: Jeg synes det er en god diskusjon på et par av bildene hennes på Instagram nå, og må ærlig si at jeg ikke helt skjønner hva hun prøver å si. Leste også det siste blogginnlegget, men ble ikke særlig klokere. Hun drar opp genseren og viser hud på bilder fordi hun er komfortabel med seg selv, og derfor skal det ikke skape kroppspress? Legger ut lettkledd-bilder i unaturlige positurer fordi hun er fornøyd med bildet, så da skaper det ikke kroppspress? Jeg er sterkt uenig. Det er vel ikke opp til avsender av bildene å bestemme hva mottager føler seg påvirket av? Det at hun skaper kropps press er jeg uenig i for jeg mener hun åpner opp for at dem som har litt for mye eller er over vektig også kan tørre og vise kroppen sin. Jeg synes det er tøft at hun er komfortabel i egen kropp og tør og si at hun er det og det er nettopp det som gjør at jeg synes Helen Drage er tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 21. januar 2019 #10115 Del Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Det at hun skaper kropps press er jeg uenig i for jeg mener hun åpner opp for at dem som har litt for mye eller er over vektig også kan tørre og vise kroppen sin. Jeg synes det er tøft at hun er komfortabel i egen kropp og tør og si at hun er det og det er nettopp det som gjør at jeg synes Helen Drage er tøff. Er man tøff fordi man står i trusa, eller til stadighet trykker puppene frem offentlig på Internett? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 21. januar 2019 #10116 Del Skrevet 21. januar 2019 2 timer siden, Carina Maria skrev: Det at hun skaper kropps press er jeg uenig i for jeg mener hun åpner opp for at dem som har litt for mye eller er over vektig også kan tørre og vise kroppen sin. Jeg synes det er tøft at hun er komfortabel i egen kropp og tør og si at hun er det og det er nettopp det som gjør at jeg synes Helen Drage er tøff. Jeg synes Carina "Fetmenfattet" er tøff, og jeg synes Camilla Lorentzen er tøff. Helt uavhengig av kroppsstørrelse så har jeg langt mer respekt for folk som viser frem en naturlig kropp i naturlige positurer, kontra en overstæsja, poserende figur a la CBE og HD. Jeg har sagt og skrevet mye positivt om HD, men akkurat her er jeg uenig med henne; hun må ikke vise magen når hun tar selfie etter trening, for det er faktisk ingenting naturlig ved å posere med løftet genser. Argumentet med at hun gjør det for å vise frem tights/sportsbh faller vekk når det ikke er reklameinnlegg - og om det er reklameinnlegg, så skal det merkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 21. januar 2019 #10117 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) 14 minutter siden, eksiltronder skrev: Jeg synes Carina "Fetmenfattet" er tøff, og jeg synes Camilla Lorentzen er tøff. Helt uavhengig av kroppsstørrelse så har jeg langt mer respekt for folk som viser frem en naturlig kropp i naturlige positurer, kontra en overstæsja, poserende figur a la CBE og HD. Jeg har sagt og skrevet mye positivt om HD, men akkurat her er jeg uenig med henne; hun må ikke vise magen når hun tar selfie etter trening, for det er faktisk ingenting naturlig ved å posere med løftet genser. Argumentet med at hun gjør det for å vise frem tights/sportsbh faller vekk når det ikke er reklameinnlegg - og om det er reklameinnlegg, så skal det merkes. Kunne ikke vært mer enig! HD viser jo faktisk ikke hvordan kroppen hennes ser ut i virkeligheten. Det er flatterende vinkler og lysredigering, morgenkåpe eller kimono som skjuler deler, og posering som ikke viser realiteten. Skjønner hun gjerne vil fremstå som en kroppsaktivist, men det faller litt sammen når hun fremstiller seg som hun gjør. Og hvis hun er så fornøyd, hvorfor er ikke bilder og realiteten i nærheten av hverandre? Helt greit at folk legger ut hva de vil på sosiale medier, men da må du også stå for det du presenterer. Endret 21. januar 2019 av panzerpølsa 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 21. januar 2019 #10118 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Hele poenget med hennes budskap om å vise kroppen sin og være stolt av den uansett størrelse, faller jo helt bort når jeg ser det siste undertøysbildet hvor hun klemmer bena så stramt for at hun skal se mye mindre ut. Hun er full av dobbeltmoral og prøver å komme med et budskap som høres så flott ut, men alt henger sammen om å vise seg frem. Hun burde fokusere på sine indre verdier og hvem hun er, istedenfor for å vise seg frem. Når hun sier på podcasten at hun er lei seg for at brystene har blitt mindre, så ser man hvilket fokus hun har. Ved å bli glad i seg selv og kroppen sin, så mener jeg at behovet for å vise kroppen sin frem, vil bli mindre. Slik det er nå viser hun ofte seksualiserende bilder, og hvis noe påpeker hvorfor hun drar opp t skjorten, slik at bh synes, så mener hun at det ser estetisk penere ut, ..eller mer sexy, som tydeligvis er et behov for henne. Endret 21. januar 2019 av Lin10 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 21. januar 2019 #10119 Del Skrevet 21. januar 2019 33 minutter siden, panzerpølsa skrev: Kunne ikke vært mer enig! HD viser jo faktisk ikke hvordan kroppen hennes ser ut i virkeligheten. Det er flatterende vinkler og lysredigering, morgenkåpe eller kimono som skjuler deler, og posering som ikke viser realiteten. Skjønner hun gjerne vil fremstå som en kroppsaktivist, men det faller litt sammen når hun fremstiller seg som hun gjør. Og hvis hun er så fornøyd, hvorfor er ikke bilder og realiteten i nærheten av hverandre? Helt greit at folk legger ut hva de vil på sosiale medier, men da må du også stå for det du presenterer. Jeg er uenig men det vi får være enig om og vere uenig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 21. januar 2019 #10120 Del Skrevet 21. januar 2019 16 minutter siden, Lin10 skrev: Hele poenget med hennes budskap om å vise kroppen sin og være stolt av den uansett størrelse, faller jo helt bort når jeg ser det siste undertøysbildet hvor hun klemmer bena så stramt for at hun skal se mye mindre ut. Hun er full av dobbeltmoral og prøver å komme med et budskap som høres så flott ut, men alt henger sammen om å vise seg frem. Hun burde fokusere på sine indre verdier og hvem hun er, istedenfor for å vise seg frem. Når hun sier på podcasten at hun er lei seg for at brystene har blitt mindre, så ser man hvilket fokus hun har. Ved å bli glad i seg selv og kroppen sin, så mener jeg at behovet for å vise kroppen sin frem, vil bli mindre. Slik det er nå viser hun ofte seksualiserende bilder, og hvis noe påpeker hvorfor hun drar opp t skjorten, slik at bh synes, så mener hun at det ser estetisk penere ut, ..eller mer sexy, som tydeligvis er et behov for henne. Jeg synes hun gjør det på en tøff måte og hadde jeg vert over vektig ville jeg sett opp til en som henne som turte og bane vei for og vise kroppen sin og vere stolt av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg