Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Beatbox
Skrevet
6 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Ja, den er kun laget til de som lever på torsk, ris og brokkoli. 😂

..og de som har sprettrumpe og sixpack! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hunden hennes overvektig, eller det så kanskje bare sånn ut på snap..? Og det at hun ikke kommer seg inni dusjen, hadde jeg tatt som en ganske alvorlig vekker...? Liker forøvrig at mannen hennes har snap også, han har morsom dialekt. 

• Liker 10
Skrevet
54 minutter siden, Rosasko skrev:

Det er nok dusjen sin feil at hun ikke får plass.. 

er aldri hennes 🙊

Hvis dusjkabinettet hadde vært for lite til meg, så hadde jeg ikke fortalt det til en eneste levende sjel :fnise:. Ikke til mannen min engang. Hadde bare bestilt et nytt av råeste modell og unnskyldt meg med at jeg ville ha steam, massasje, radio eller hva det måtte være, kun for å ha en unnskyldning for å kjøpe nytt. 

• Liker 38
Skrevet
2 timer siden, Butternut skrev:

Er hunden hennes overvektig, eller det så kanskje bare sånn ut på snap..? Og det at hun ikke kommer seg inni dusjen, hadde jeg tatt som en ganske alvorlig vekker...? Liker forøvrig at mannen hennes har snap også, han har morsom dialekt. 

Han er vel fra Oslo?

Skrevet

Hvor tar dere det fra at hunden er overvektig? Ser ut som en helt vanlig wippet.  Må jo se litt på vinkelen bildene er tatt i også?

• Liker 1
Skrevet

Digger hunden! Stadig i festlig passiar med naboens katt :laugh:  

Også er jeg litt misunnelig på de fine blå neglene Helene har nå. 😍

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, Miranda16 skrev:

En  slik hund skal med tilstrekkelig mosjon, kunne løpe kilometere. Man burde ikke få seg hund dersom man kun følger hunden opp og ned gata, men etter det jeg har forstått så går mannen også med bikkja. Uansett skal ikke moderat lek gjøre en hun utslitt

Hun sa på Snap at dusjkabinetten var for lite for henne, så da hadde jeg spurt utleier på forhånd om det kunne skiftes ut eller driti i hele leil

Kommer hun seg ikke inn i dusjkabinettet?😱😱 WTF?

• Liker 11
Gjest Beatbox
Skrevet
8 timer siden, neiognei skrev:

Han er vel fra Oslo?

Han er fra Skien.

Skrevet

Lurer på hvem som vil kjøpe hennes brukte klær til 150kr.... Prøvde selv og legge ut fine klær som var veldig lite brukt til 30-50-70kr men dårlig respons... Spennende å se om prisnivået hennes er i overkant for høyt :P 

• Liker 2
Skrevet

Åh, bruk BH når du snapper helene..pliiiis:) Ikke for å virke slem men, ja.

• Liker 17
Skrevet
14 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Lurer på hvem som vil kjøpe hennes brukte klær til 150kr.... Prøvde selv og legge ut fine klær som var veldig lite brukt til 30-50-70kr men dårlig respons... Spennende å se om prisnivået hennes er i overkant for høyt :P 

Flere bloggere kjøper disse klærne fra Nellys eget merke som ser ut som horeklær til blodpriser. De er sikkert ikke mye brukt, da de kjøper nytt 24/7 og det er miljøvennlig å kjøpe brukt, men nei, nei og nei. De andre bloggerne som selger tøy, mistenker jeg også selger dyrt. Mange fjortiser som synes det er stas å kjøpe fra en blogger

• Liker 10
Skrevet

Fordi?

• Liker 1
Skrevet

Hun er jo sponset av Change. 😂

Men ja, jeg også tenker det samme. Eller, hun burde ha fokus på ansiktet og ikke brystet når hun snapper, så kunne hun vært naken for min del. Men det syke behovet for den seksuelle eksponeringen er jo helt hinsides etter mitt syn.

• Liker 19
Gjest Beatbox
Skrevet
23 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Hun er jo sponset av Change. 😂

Men ja, jeg også tenker det samme. Eller, hun burde ha fokus på ansiktet og ikke brystet når hun snapper, så kunne hun vært naken for min del. Men det syke behovet for den seksuelle eksponeringen er jo helt hinsides etter mitt syn.

Og da blir det ganske merkelig at hun idag skriver at hun * tidligere kledde seg i dype utringinger og push-up BH i de tro at puppene var det eneste som var verdt å vise frem...*...Når var tidligere..? :vetikke:

Skrevet
5 timer siden, Butternut skrev:

Enig der.  Hadde jo vært greit om ikke puppene var trykt mest mulig oppi kameraet men dette var voldsomt!

• Liker 3
Gjest Beatbox
Skrevet
2 minutter siden, Rubella skrev:

Enig der.  Hadde jo vært greit om ikke puppene var trykt mest mulig oppi kameraet men dette var voldsomt!

Viktig å glede de mannlige følgerne..og *free nipple* klanen...:Nikke:

Skrevet
5 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Hun får nok solgt klærne. Er mer bekymret for at noen vil gå på en smell ang størrelser. Hun poserer seg bra mye mindre enn hun er, så er vel en fare for at folk får klær som er større enn ventet.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Se på dette her. Det er ett bilde imellom side to bildene det er der hun vider frem kontoen sin på "' tise"

toppen sklir ikke ned en halvmeter av seg selv😂😂😂 

Endret av Hurlumjei
Regler
  • Liker 11
Skrevet

Å la jentene henge fritt, er MINDRE flatterende med mindre de er 17 år og strutter - eller har kjøpapupper. 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...