Gå til innhold

Unngå vennefella, men bli mer seksuell...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest RealWildOne
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er på vei ut i de evige singelmarkeder igjen etter et brudd for en tid siden. Er ei relativt pen, god, snill, omtenksom, hyggelig, smart, morsom, intelligent og trivelig dame. Om jeg skal få si det selv :D

MEN - jeg har problemer med å date fordi jeg blir for nær, god og snill, og sender tydeligvis ut mer vennskapelig enn seksuell utstråling. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å tenne gnisten hos den andre? Eller har jeg bare truffet på feil menn? Jeg liker jo dem som er gode til å prate om nære ting, og synes det er fint for å bli kjent, men det det blir sjelden spenning mellom oss. 

Dette har ikke bare skjedd nå mens jeg var singel, men sist jeg var det også. Og nå tenkte jeg å ta tak i det. Tips fra mine medsøstre?? 

Anonymkode: bce3a...6dc

Bare å fremstå litt sexy og utfordrende det, så får du det du vil ha, snakk om de villere tingene... Å tenne oss hannkjønn er ikke det vanskeligste du kan gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er et faktisk problem så er jeg ganske sikker på at det handler om de dype og nære samtalene du ønsker å ha med en gang. Enig i at dette er en god egenskap, men gjør det noe at kjemien deres på det punktet ikke kommer til syne før fjerde eller femte date? Vær barnslige og flørt i stedet, snakk om trivielle ting som det går an å spøke med.

Anonymkode: 669f0...f28

Takk for bra tips! Har vært inne på tanken, derfor jeg skrev det... Men bra å få tilbakemelding på det! :)

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snowbrigade skrev:

Jeg har hatt samme partner i nærmere ti år :P men jeg flørter visstnok for det da, jeg er nemlig omvendt, jeg får en sånn personlighet som jeg beskriver når jeg blir det minste sjarmert av noen, man kan si jeg flørter ubevisst - det funket fantastisk da jeg var singel og det funker fortsatt dessverre, den ubevisste flørtinga har laget endel slitsomme situasjoner :P

du trenger ikke egentlig være såå offensiv, jeg tror mer det går på innstillingen din - du ser etter en samtalepartner du kanskje kan falle for høres det ut som? Da er det ikke så rart du får deg venner, de merker ikke at du liker dem :) det kan funke hvis dere er "perfekt match" og begge forelsker seg samtidig over tid, men ofte vil det ikke gå. Prøv heller å se etter en du er tiltrukket av, for å så se om samtalekjemien er der også. Hvis du skjønner? altså, at du med en gang du blir kjent med menn prøver å se for deg hvordan det hadde vært å være sammen, hva du synes om utseende/sjarm og ikke bare tenke over hvordan han virker som venn :P jeg tror at så fort du får litt mer datete tankegang , så utstråler du det mer også. du trenger ikke endre personlighet eller bli helt creepy, bare være litt mer.. jeg vet ikke.. fokusert på at du faktisk er på leting? :P vanskelig å beskrive!

Takk! :) Interessant å høre at du er flørtete hele tiden. Altså, jeg skjønner hva du mener. Men altså har den holdningen. Jeg kjenner at jeg har noe der, bare at jeg ikke har det fremme alltid, eller så ofte. På tide å lete frem flørteren i meg. Du skulle vært flørte-coach, du! :) Tusen takk!

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Leavemealone skrev:

Hvis du er fra bergen og rundt min alder (34) 3+- , så hadde det vært gøyt å møtt deg. Er litt sånn selv, og vil våge meg langsomt ut på sjekkemarkedet. Jeg er en type som liker å ta meg god tid, så ingen stress med noe. Ingen forpliktelser :))

Hehe, alderen stemmer, men bostedet var det litt verre med. Bra nickname du har da ;)

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cathrine88 skrev:

Jeg ble litt nysgjerrig på hva du mener med "nære ting". Hva snakker dere om? Det er vel ikke helt heldig hvis dere begynner første date med en dyp samtale om familieproblemer og hvor mye han ble mobbet på skolen. Du vil jo at han skal forbinde deg med noe positivt. :) 

Hehe, det skjønner jeg godt. Ikke sånne nære ting nei. Men mer i positiv forstand, slik jeg tolker det (sikkert ikke alle som er enig): Livet, kjærligheten og alt det der :)

TS

Anonymkode: bce3a...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du antyder at TS ikke er pen? :overrasket:

Anonymkode: a927f...b9e

Haha, det var det jeg også leste ut av denne meldinga. Jeg er "normalt pen". Mange vil mene jeg er ganske pen. Men jeg er mer god/snill/pen enn sexy-pen, hvis du skjønner hva jeg mener. Så jeg må vel booste opp sex-appealen litt. Ikke bare bare det, men får en del gode flørtetips her. Hva skulle jeg gjort uten KG??

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

At en pen dame har problemer med å få seksuell oppmerksomhet har aldri skjedd i hele verdens historie.

You do the math.

Anonymkode: b8035...2c7

Du har altså snakket med alle damer som noen gang har levd..? 

Anonymkode: c4ca6...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, RealWildOne skrev:

Bare å fremstå litt sexy og utfordrende det, så får du det du vil ha, snakk om de villere tingene... Å tenne oss hannkjønn er ikke det vanskeligste du kan gjøre...

Ja det er vel det jeg må lære meg. Kom med noen eksempler som du ville likt! :)

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! :) Interessant å høre at du er flørtete hele tiden. Altså, jeg skjønner hva du mener. Men altså har den holdningen. Jeg kjenner at jeg har noe der, bare at jeg ikke har det fremme alltid, eller så ofte. På tide å lete frem flørteren i meg. Du skulle vært flørte-coach, du! :) Tusen takk!

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Ikke gå over stokk og stein med flørtinga da. Menn liker ikke jenter som er for flørtete, og i alle fall ikke hvis det er forhold de er ute etter.

Anonymkode: abb14...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har altså snakket med alle damer som noen gang har levd..? 

Anonymkode: c4ca6...9bf

Jeg kan si det med samme sikkerhet som jeg kan si at jorden aldri har gått rundt månen.

Naturlover kan ikke brytes.

Anonymkode: b8035...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan si det med samme sikkerhet som jeg kan si at jorden aldri har gått rundt månen.

Naturlover kan ikke brytes.

Anonymkode: b8035...2c7

Hahahaha, latterlig! 

Anonymkode: c4ca6...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har altså snakket med alle damer som noen gang har levd..? 

Anonymkode: c4ca6...9bf

Han har et poeng. Om hun alltid havner i vennefella har hun vel, ifølge KG, et luksusproblem. Menn vil jo bare ha sex. Om det er sex TS ønsker så er det finfint lite som skal til. Med mindre hun er mindre attraktiv og sikter langt over sitt nivå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lee Jones skrev:

Han har et poeng. Om hun alltid havner i vennefella har hun vel, ifølge KG, et luksusproblem. Menn vil jo bare ha sex. Om det er sex TS ønsker så er det finfint lite som skal til. Med mindre hun er mindre attraktiv og sikter langt over sitt nivå. 

Problemet er ikke at jeg ikke får sex hvis jeg nødvendigvis vil ha det. Problemet er at jeg ikke får kjæreste med dem jeg blir interessert i, da går jeg ofte i vennefella. Jeg vil ikke ha sex med andre enn den jeg evt faller for og vil noe mer med. 

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er ikke at jeg ikke får sex hvis jeg nødvendigvis vil ha det. Problemet er at jeg ikke får kjæreste med dem jeg blir interessert i, da går jeg ofte i vennefella. Jeg vil ikke ha sex med andre enn den jeg evt faller for og vil noe mer med. 

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Kanskje du lider litt av det såkalte prinsessesyndromet. Du sikter for høyt. Prøv å finn din egen liga ved å få selvinnsikt. Hvor pen er du utseendemessig, hvordan er personligheten, utdanning osv. Tenk at hvis du var en attraktiv mann, ville du vært sammen med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lee Jones skrev:

Kanskje du lider litt av det såkalte prinsessesyndromet. Du sikter for høyt. Prøv å finn din egen liga ved å få selvinnsikt. Hvor pen er du utseendemessig, hvordan er personligheten, utdanning osv. Tenk at hvis du var en attraktiv mann, ville du vært sammen med deg?

Ja hva er det der med liga? Her har jeg visst noe å lære! Fortell mer! Og kom med egsempler! :) Takk :)

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er ikke at jeg ikke får sex hvis jeg nødvendigvis vil ha det. Problemet er at jeg ikke får kjæreste med dem jeg blir interessert i, da går jeg ofte i vennefella. Jeg vil ikke ha sex med andre enn den jeg evt faller for og vil noe mer med. 

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Se det var noe HELT annet enn det du skrev i åpningsinnlegget.

Problemet er altså at du ikke blir kjæreste med de gutter du vil ha - ikke at du sliter med å få seksuell oppmerksomhet.

Det er nok det samme for veldig mange damer er jeg redd, og løsningen er å sikte litt lavere.

Anonymkode: b8035...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva er det der med liga? Her har jeg visst noe å lære! Fortell mer! Og kom med egsempler! :) Takk :)

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

Dette lurer jeg også på. For meg handler det om å møte noen det kan fungere med i lengden. Det skal mye til, så sikter høyt slik sett. Dette med ligaer virker litt rart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva er det der med liga? Her har jeg visst noe å lære! Fortell mer! Og kom med egsempler! :) Takk :)

TS.

Anonymkode: bce3a...6dc

 

Akkurat nå, fulladet skrev:

Dette lurer jeg også på. For meg handler det om å møte noen det kan fungere med i lengden. Det skal mye til, så sikter høyt slik sett. Dette med ligaer virker litt rart.

 

Med liga menes at man går etter en som muligens utseendemessig (og kanskje andre elementer) er innenfor samme liga som du selv stiller, utseendemessig (og kanskje andre elementer). Antydningen er at du går for kjekke menn, som er for kjekke for deg osv. 

Det de glemmer å fortelle, når de snakker om liga (KG-mennene) er at også menn søker seg oppover, og blir bitre og sure for at de ikke har draget på de pene damene. Så KG-mennene har flere ganger uttalt her på forumet at damer må gå ned i liga (i forhold til hva de søker OG i forhold til hvilken liga de selv tilhører) så de mindre pene gutta også får seg dame. For mennene må få lov til å få den dama de vil ha. 

Det er i alle fall slik jeg har oppfattet fenomenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liga er en utrolig overdreven måte å si at det er noen som er mer populære enn andre, og det blir brukt helt feil her :) med "liga" hentyder man at mennesker nærmest objektivt sett kan plasseres på en skala etter hvor "bra" de er, enten hovedsakelig basert på utseende, eller totalt sett. Og at 7ere bare kan finne seg 7ere eller lavere (man pleier ikke gi det tall når det er snakk om personlighet også,men lettere å forklare også!)

Men dette er jo bare tull, man trenger ikke gå lengre enn til hva faller dere for menn/kvinner?"-trådene her inne før man ser at hva folk plasserer øverst på skalaen kan være ganske forskjellig. Både når det gjelder utseende og personlighet og interesser og væremåte. Såklart finnes det menn og damer som er mer populære av ulike grunner, men er det ikke overraskende ofte at når man virkelig faller for noen fordi alt klaffer inkl kjemien (og det ikke bare er hovedsakelig pga utseende og overfladisk personlighet), så er det relativt ofte gjensidig? Både fordi passe mengde interesse hjelper på tiltrekningen,  fordi felles interesser eller humor er ting begge vil falle for, og fordi en som har null interesse blir mindre tiltrekkende av det pga nettopp manglende sjarm/flørting.

Når det er sagt, alle vil ikke falle for deg, sånn er det for absolutt alle, noen oftere enn andre, men da må man jo tenke at man traff noen man ikke klaffet så godt med. Men jeg tok ikke det som problemstillingen her, det virker mer som du ikke havner i situasjonen der du blir vurdert sånn, og mer pga holdninger og egen væremåte enn tiltrekning. Man vil bli mer avvist om man er litt mer frempå også, men det er jo verdt det når det klaffer med drømmemannen:)

Og siden noen nevner det: man kan åpenbart flørte for mye også, det virket bare ikke som du kom til å gå i den fellen :P jeg mener ikke at TS skal begynne å gå med trippel pushup-bh, utringning til navlen, samtidig som hun sitter og snakker offentlig om analsex :fnise: eller at du skal blafre med øyevippene konstant samtidig som du forteller han hvor sykt heit han er :P det er mer å snike inn litt komplimenter som passer så godt i settingen aar han ikke vet heelt hvor mye du mener de, å snike inn litt kroppskontakt der det er naturlig, og - om det er noen du liker litt men ikke akkurat er på date med (studier/jobb/aktiviteter/fest...) så kan man legge litt til rette for at man ender opp med å jobbe/sitte/henge /hjelpe til sammen, subtilt nok til at det ikke blir kleint, men likevel så man får mer kontakt og blir fortere kjent, slik at man virker litt mer interessert og ikke bare gradvis blir kjent uten at man skiller seg ut ovenfor den andre. Altså bare oppføre seg som vanlige betatte mennesker med litt selvkontroll :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Snowbrigade skrev:

Liga er en utrolig overdreven måte å si at det er noen som er mer populære enn andre, og det blir brukt helt feil her :) med "liga" hentyder man at mennesker nærmest objektivt sett kan plasseres på en skala etter hvor "bra" de er, enten hovedsakelig basert på utseende, eller totalt sett. Og at 7ere bare kan finne seg 7ere eller lavere (man pleier ikke gi det tall når det er snakk om personlighet også,men lettere å forklare også!)

Men dette er jo bare tull, man trenger ikke gå lengre enn til hva faller dere for menn/kvinner?"-trådene her inne før man ser at hva folk plasserer øverst på skalaen kan være ganske forskjellig. Både når det gjelder utseende og personlighet og interesser og væremåte. Såklart finnes det menn og damer som er mer populære av ulike grunner, men er det ikke overraskende ofte at når man virkelig faller for noen fordi alt klaffer inkl kjemien (og det ikke bare er hovedsakelig pga utseende og overfladisk personlighet), så er det relativt ofte gjensidig? Både fordi passe mengde interesse hjelper på tiltrekningen,  fordi felles interesser eller humor er ting begge vil falle for, og fordi en som har null interesse blir mindre tiltrekkende av det pga nettopp manglende sjarm/flørting.

Når det er sagt, alle vil ikke falle for deg, sånn er det for absolutt alle, noen oftere enn andre, men da må man jo tenke at man traff noen man ikke klaffet så godt med. Men jeg tok ikke det som problemstillingen her, det virker mer som du ikke havner i situasjonen der du blir vurdert sånn, og mer pga holdninger og egen væremåte enn tiltrekning. Man vil bli mer avvist om man er litt mer frempå også, men det er jo verdt det når det klaffer med drømmemannen:)

Og siden noen nevner det: man kan åpenbart flørte for mye også, det virket bare ikke som du kom til å gå i den fellen :P jeg mener ikke at TS skal begynne å gå med trippel pushup-bh, utringning til navlen, samtidig som hun sitter og snakker offentlig om analsex :fnise: eller at du skal blafre med øyevippene konstant samtidig som du forteller han hvor sykt heit han er :P det er mer å snike inn litt komplimenter som passer så godt i settingen aar han ikke vet heelt hvor mye du mener de, å snike inn litt kroppskontakt der det er naturlig, og - om det er noen du liker litt men ikke akkurat er på date med (studier/jobb/aktiviteter/fest...) så kan man legge litt til rette for at man ender opp med å jobbe/sitte/henge /hjelpe til sammen, subtilt nok til at det ikke blir kleint, men likevel så man får mer kontakt og blir fortere kjent, slik at man virker litt mer interessert og ikke bare gradvis blir kjent uten at man skiller seg ut ovenfor den andre. Altså bare oppføre seg som vanlige betatte mennesker med litt selvkontroll :P

Hvis det ikke hadde fantes ligaer så hadde alle som var på f.eks. tinder fått like mange matcher, og en trygda 50-årig mann med ølmage og måne hadde hatt like mye draget på damer som en topptrent 25-årig kjendis.

Spar meg for sånt sukkersøtt bullshit.  

Anonymkode: b8035...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...