Gå til innhold

mammasom16

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hurra, tråden er tilbake!

Men hva foregår med denne jenta? Hun mener selv hun har så mye meninger, men hver eneste gang hun poster et innlegg som kanskje skaper litt debatt og viser litt meninger så sletter hun det med en gang hun får negative kommentarer. Snakk om å mangle ryggrad!

syntes også det faktisk er nesten dårlig gjort av folk å kalle henne moden sånn at hun selv tror det. Hun er absolutt ikke moden, hun er 17 år. Hun burde heller bli fortalt at hun er et barn og blitt tilbudt hjelp og oppfølging. Se hva som har skjedd nå - hun har blitt fortalt KUN hvor flink og moden hun er og nå spekuleres det i om hun er gravid igjen. Igjen liksom, for hun er jo så moden og flink så hun trenger vel ikke vente på noe.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sitter mye på telefon og pc, fordi dette er jobben hennes. En "vanlig" fulltidsstilling er jo rundt 37,5 timer i uken - så hun har en del timer å gå på uten at det er noe unormalt ved det. I tillegg sitter jo også vi som jobber med annet også gjerne litt på telefon eller pc i løpet av kvelden/ettermiddagen - så det skal ganske mange timer til før hun overskrider det andre mødre gjør, hvis man regner dette som på bortetid fra barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
25 minutter siden, mjauritz skrev:

Gjett hvem som e gravid igjen! :ohmy:

Anna Rasmussen og Jessica blir nok gode venner

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Monky skrev:

Er det ikke slutt med barnefar da?!?

Nei, hun skrev for noen dager siden at de var offisielt sammen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Birdo skrev:

Nei, hun skrev for noen dager siden at de var offisielt sammen igjen :)

Åh, okei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fint at de forsøker å få det til å fungere. Dette har hun jo hintet til lenge på bloggen, og det var vel i går(?) hun gikk ut og sa at hun og Fredrik var sammen igjen. 

Fint at de prøver å få det til å fungere nå som det kommer en til, men et barn redder aldri et forhold som allerede er dødt. Det er ikke spekulasjoner, det har vært slutt mellom dem i 6 mnder.

Syntes det er merkelig at hun liksom har blitt gravid to ganger på så kort tid på prevensjon. Jeg trodde at man kanskje valgte et litt sikrere alternativ hvis det første allerede har sviktet en gang (p-stav, spiral, etc), for om noe så gjør det bare at troverdigheten er veldig tynn.

Jaja, ble visst ikke noe VGS på henne i år heller da. Hun skriver at hun har en inntekt ved siden av bloggen og har så god økonomi, men ikke mottar en krone fra NAV. Hvor får hun penger fra da? Hun mener jo bastant at alderen er ENESTE grunnen til at hun ikke skulle få flere barn nå... Det er jo veldig korttenkt.. Jeg ser ikke en eneste grunn til å få barn så ung - spesielt ikke 2..

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.3.2016 at 18.29, mjauritz skrev:

Det er jo fint at de forsøker å få det til å fungere. Dette har hun jo hintet til lenge på bloggen, og det var vel i går(?) hun gikk ut og sa at hun og Fredrik var sammen igjen. 

Fint at de prøver å få det til å fungere nå som det kommer en til, men et barn redder aldri et forhold som allerede er dødt. Det er ikke spekulasjoner, det har vært slutt mellom dem i 6 mnder.

Syntes det er merkelig at hun liksom har blitt gravid to ganger på så kort tid på prevensjon. Jeg trodde at man kanskje valgte et litt sikrere alternativ hvis det første allerede har sviktet en gang (p-stav, spiral, etc), for om noe så gjør det bare at troverdigheten er veldig tynn.

Jaja, ble visst ikke noe VGS på henne i år heller da. Hun skriver at hun har en inntekt ved siden av bloggen og har så god økonomi, men ikke mottar en krone fra NAV. Hvor får hun penger fra da? Hun mener jo bastant at alderen er ENESTE grunnen til at hun ikke skulle få flere barn nå... Det er jo veldig korttenkt.. Jeg ser ikke en eneste grunn til å få barn så ung - spesielt ikke 2..

Ang skole så skrev hun i kommentarfeltet at hun skal ta fag som privatist.

Innlegg ryddet for spekulasjon i sitat og svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.3.2016 at 18.52, Birdo skrev:

Ang skole så skrev hun i kommentarfeltet at hun skal ta fag som privatist.

Hun sa jo at hun skulle begynne på VGS selv om hun fikk Leo, men hun droppet ut pga kvalmen - greit nok, men den kvalmen har jo ikke vart til nå? Etter det sa hun at hun skulle ta fag som privatist, men det gjorde hun aldri. Hvordan i all verden skal hun klare det nå? Hva er annerledes denne gangen? Du vet hva de sier, 1 barn er som 1 barn, mens 2 er som 10 :) 

+ Dette er vel mer et spørsmål, men må ikke ungdomsretten brukes de neste 5 sammenhengende årene etter du er ferdig med ungdomsskolen? Har ikke hun brukt opp 2 år nå, + da neste høst. Har ikke hun da mistet den? 

Innlegg ryddet for spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Skuffet over henne, trodde faktisk hun var oppegående og smartere enn de fleste av de unge mammabloggerne, hun har nå vist at det er hun dessverre ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet nesten ikke hva jeg skal synes jeg.. 

Tror jeg det blir tøft? Ja!

Tror jeg de får et helvetes arbeid med forholdet? Ja!

Tror jeg dette var lite lurt? Ja!

Tror jeg det vil gå bra? Ja!

Dette var nok lite lurt med tanke på hvor liten den første er og hvor ustabilt forholdet med barnefar er. Tenker nok at det vil bli noen tøffe år fremover, men når barna blir 4-5 år er det værste gjort. Så lenge hun har en familie som er der og støtter når hun får det tøft, vil det nok ordne seg. Skole kan hun gjøre ferdig senere, det er ikke det som er problemet. Det er hvor moden en 17-åring faktisk er, som er saken. Da jeg var så gammel trodde jeg at jeg var supermoden, men jeg ser jo det nå at det ikke var tilfellet. Det er derfor jeg håper hun har en mor eller svigermor som er der for henne og barna. Jeg er 27 år og ringer min mor om mye. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
3 timer siden, nyher skrev:

Hun er i hvert fall gravid med samme person da. Hun fortjener creds for det.

En sensasjon innen rosablogging/rosamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da. Hun er i allefall gravid med samme fyr. Det kommer nok til å bli tøft, men de er jo to sammen. Verre hvis hun var alene. 

Innlegg ryddet for sitat som inneholdt brukerdebatt og svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...