Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

Noen mennesker burde virkelig skjermes for seg selv. Sitter å ser på livesending nå, trenger ikke netflix-abonnemanget mitt lenger. :fnise: 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når dere skjønner at hun faktisk tar seg nær av det, så er det vel på tide å slutte med de stygge kommentarene i hvert fall. Diskusjonen om nettvett er jo grei nok, men resten er ikke spesielt hyggelig akkurat. 

Anonymkode: 66bae...22a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når dere skjønner at hun faktisk tar seg nær av det, så er det vel på tide å slutte med de stygge kommentarene i hvert fall. Diskusjonen om nettvett er jo grei nok, men resten er ikke spesielt hyggelig akkurat. 

Helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor dere har lært dere folkeskikk jeg ;-) mye dårlige mennesker her! Glad jeg ikke er som dere ass! Håper ingen av dere som sitter å mobber andre ikke har barn,for stakkars barn som har så dømmende mødre 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å høres snobbete ut, men når noen oppretter en tråd om rasekatter, hvorfor er det da en haug med kvinnfolk som må legge ut bilder av blandingskattene sine og påpeke at gatemixer også er fine? Det er vel ingen som sier at gatemixer ikke er fine? Men en tråd om rasekatter skal handle om rasekatter, ikke bygdemixer, gatemixer, "blandingsraser" og for ikke å snakke om: "halvt skipskatt"! Det er ikke noe som heter det, da en skipskatt ikke er en rase men en katt med for mange tær. Enten har den for mange tær eller så har den det ikke, det er ikke mulig å være sånn delvis skipskatt.

Og de pinlige historiene de deler der inne, om vibratorer o.l.? Jaja mensann, her deler vi det meste med de fleste! :P
Det er bare såvidt jeg tør å være medlem der...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
The Silence skrev (På 12.1.2017 den 21.15):

Du kan jo gjøre slik at du ikke får opp innleggene på nyhetsoppdateringene dine. Da kan du heller oppsøke livegruppen selv når du vil og du slipper å se den ellers. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er sykest er at dere sitter på et forum å henger ut andre mennesker.. Faktisk noe av det mest tragiske jeg har sett at over 500 innlegg med dritt om andre jenter. Har dere ikke noe bedre å snakke om? Dere alle sitter egentlig å mobber mennesker dere ikke kjenner. Vi alle er forskjellig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av innleggene her er nok litt på kanten. Jeg er ganske sikker på at tråden her blir ryddet så fort admin får med seg hva som skjer. 

Samtidig så synes jeg at det er litt greit at temaet nå blir godt belyst inne på Hønehjørnet. Tråden her ble startet fordi vi er overrasket over hvor lite nettvett ganske mange voksne mennesker har. Nå får man jo sett at det man sier faktisk når ut til ganske mange flere mennesker en man kanskje hadde trodd/tengt i utgangspunktet. Dyrekjøpt lærdom, men kanskje noen har lært at det ikke er så kjempe lurt å dele absolutt alt om seg selv til "hele verden". Nå tenker jeg ikke kun på mennesket som er blitt diskutert de siste sidene, men de andre som også har fått med seg dette inne i gruppa. Tipper det er noen/en del der som har fått med seg alt dramaet?

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg må bare spørre om noen ting..

Eier dere ikke skam i livet? Seriøst... hele Hønehjørnet har fått med seg dette forumsinnlegget og har lest alt som er skrevet da denne tråden er blitt flittig delt til alle Hønehjørnets brukere.. Nå har ikke jeg lest alt, men noe og jeg syns det er forkastelig at voksne mennesker faktisk får seg til å sitte sånn.. Unnskyld meg men føler jeg leser kommentarene til 14-åringer her inne.. Kan ikke fatte å begripe at administrator på denne siden faktisk tilater slik hets..

Tenk om dere hadde blitt hengt ut slik som dette i en tråd? Hva hadde dere følt da? Blir jo helt kvalm jeg får lyst å spy av enkelte.. Tenker dere noen gang på om dere har barn som ser deres feil som da går rundt å hetser andre på denne måten? Hadde dere likt det om en annen forelder kom å sa at DITT barn mobber vedkommende sitt barn? Antakelig ikke..

Om noen av dere her inne har barn så håper jeg dere endrer holdninger.. fordi at en vakker dag så er det noen som ikke tolerer dette og for å si det slik så har også purken blitt tilkalt i forbinnelse med dette innlegget..

Jeg sier det igjen.. jeg klarer ikke fatte hvordan voksne mennesker gjør slikt.. syns direkte synd på dere.. må hakke på de som ligger nede fra før av for å føle dere bra.. forstår dere ikke at folk har følelser?

Og en annen ting... OM folk vil DELE ting om seg selv som er på kanten.. ja så for søren la dem gjøre det og bla videre... Er DEM sitt valg ikke DERES... Alle i gruppen så livestreamen og har lest denne tråden som sagt..

Fy skam dere ALLE sammen.. Kvalmeste innlegget jeg har lest i hele mitt liv.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Om man kan poste noe under navn i en facebookgruppe med nesten 40 000 medlemmer så tåler man å bli diskutert på et forum. Hun er jo anonymisert her på KG i motsetning til i facebookgruppa så forstår ikke hva hun har å klage på. 

Om ikke annet så har de i Hønehjørnet godt av å få vite hvor sosialt tilbekastående de fremstår.

Dere har sett feil gruppe. Er 2 grupper. Makan. Siden 11 DES har dere rakket ned andre. Livestream er en annen gruppe. Er 2700 medl. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig enkelt å unngå å bli kritisert på et nettforum dersom man ønsker det, det er bare å ikke legge ut om kritikkverdige og/eller høyst private og utleverende ting i det som i praksis er en offentlig gruppe. Selv hadde jeg for øvrig lett valgt en kritisk mor/kjæreste/hva enn, enn en som f.eks. la ut film av min fødsel eller utleverte om sexlivet mitt til fremmede.

Greit, enkelte innlegg her er litt på kanten. Det betyr ikke at all kritikk er grunnløs eller "hetsende". Krysser fingrene for at det finnes enkelte utleverende høner med en liiiten, liten smule selvinnsikt, så de får en liten wake-up call.

Anonymkode: 845f0...a6f

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fryktelig enkelt å unngå å bli kritisert på et nettforum dersom man ønsker det, det er bare å ikke legge ut om kritikkverdige og/eller høyst private og utleverende ting i det som i praksis er en offentlig gruppe. Selv hadde jeg for øvrig lett valgt en kritisk mor/kjæreste/hva enn, enn en som f.eks. la ut film av min fødsel eller utleverte om sexlivet mitt til fremmede.

Greit, enkelte innlegg her er litt på kanten. Det betyr ikke at all kritikk er grunnløs eller "hetsende". Krysser fingrene for at det finnes enkelte utleverende høner med en liiiten, liten smule selvinnsikt, så de får en liten wake-up call.

Agree. 

Anonymkode: e43cf...b88

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i denne. Det er stor forskjell på å diskutere sak og person. Å diskutere nettvett og lignende og le av den generelle oversharingen er jo en ting, men når folk faktisk kan gjenkjennes og de faktisk blir lei seg, det burde KG kunne holde seg for gode til. Jeg skjønner godt at folk blir både lei seg og forbanna når de finner seg selv igjen i denne tråden.

Syntes godt vi kan gå tilbake til å diskutere generelt rundt nettvett og ikke rundt innlegg fra enkeltpersoner som kan gjenkjennes. Vi har ytringsfrihet til å kunne skrive (eller livestreame for den saks skyld 🙄) hva vi ønsker, vi har derimot ikke ytringsplikt for enhver pris. Det er lov å bruke hodet. Så får dere tolke den i hvilken retning dere vil KG-høner :P 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har de bestemt seg for hvem det er på KG som "slenger dritt". Stakars de jentene som blir konfrontert hvis det ikke er de av alle hønene. Jeg har skrevet flere ganger her inne, og jeg kjenner ikke til noen av de inne på Hønehjørnet Live. Muldvarp :ninja:

Jeg har tidligere sendt anonym bekymringsmelding til BV på flere av de. Håper de sjekker det opp! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har de bestemt seg for hvem det er på KG som "slenger dritt". Stakars de jentene som blir konfrontert hvis det ikke er de av alle hønene. Jeg har skrevet flere ganger her inne, og jeg kjenner ikke til noen av de inne på Hønehjørnet Live. Muldvarp :ninja:

Jeg har tidligere sendt anonym bekymringsmelding til BV på flere av de. Håper de sjekker det opp! 

Hufff... hvorfor gidder du. La dette være nå. Hvis du ikke kjenner noen på livestream. Sitte bak en skjerm å skrive så mye piss. . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske kakedamen lagde sin egen gruppe. Hun er så koselig å se på, er faktisk blitt hekta. 😂

Anonymkode: 51ff7...681

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik du rettferdiggjør dårlig oppførsel?

"Jeg er nødt å være drittsekk slik at andre forstår hvordan verden fungerer"

De som deler innlegg i denne tråden er styr av flokkmentalitet. "Oi, så gøy å snakke dritt om folk som legger ut merkelige ting, og siden alle andre gjør det kan jeg også. Morooooooo"

Anonymkode: ef5da...758

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...