AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #5121 Del Skrevet 16. november 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette nivået i gruppa? Anonymkode: a92e7...11d Nope. Nivået er, tro det eller ei, faktisk noe lavere... Anonymkode: e3f81...7ea 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 16. november 2018 #5122 Del Skrevet 16. november 2018 Var ikke greia med deoen at hun hadde kjøpt feil, hun kjøpte stick og ikke roll on. De har lik farge, hvis sticken står opp ned. Men sticken er større, og derfor passer den ikke inn i hylla, sånn som roll on vanligvis gjør... Trodde jeg hvertfall 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barkrakk Skrevet 16. november 2018 #5123 Del Skrevet 16. november 2018 Den dagen livet mitt er så kjedelig at jeg legger ut på Facebook om hvordan deodoranten passer inn i hylla... ...den dagen gir jeg opp alt. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #5124 Del Skrevet 16. november 2018 4 timer siden, Ginny skrev: Var ikke greia med deoen at hun hadde kjøpt feil, hun kjøpte stick og ikke roll on. De har lik farge, hvis sticken står opp ned. Men sticken er større, og derfor passer den ikke inn i hylla, sånn som roll on vanligvis gjør... Trodde jeg hvertfall 😛 Nei😂 Hun mener oppriktig at hun hadde gått i to dager å irritert seg over at den nye deoen ikke passet i skapet lengre - også plutselig oppdaget hun at den var satt inn feil vei..🤷🏻♀️😂 Anonymkode: 17b13...827 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 17. november 2018 #5125 Del Skrevet 17. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei😂 Hun mener oppriktig at hun hadde gått i to dager å irritert seg over at den nye deoen ikke passet i skapet lengre - også plutselig oppdaget hun at den var satt inn feil vei..🤷🏻♀️😂 Anonymkode: 17b13...827 Oh lord 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 17. november 2018 #5126 Del Skrevet 17. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei😂 Hun mener oppriktig at hun hadde gått i to dager å irritert seg over at den nye deoen ikke passet i skapet lengre - også plutselig oppdaget hun at den var satt inn feil vei..🤷🏻♀️😂 Anonymkode: 17b13...827 ...Men jeg forstår fortsatt ikke? Hun viste jo et bilde av at den passet begge veier? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #5127 Del Skrevet 17. november 2018 8 timer siden, Tibbie skrev: ...Men jeg forstår fortsatt ikke? Hun viste jo et bilde av at den passet begge veier? Det kan være trangere enn det ser ut som på bilde. Altså at hun merker hun må trykke den inn når den er opp-ned, men at den glir lettere på plass andre veien pga overhylla er skeiv. (Gudbedre den forklaringa der kan tolkes...) Anonymkode: e3f81...7ea 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 26. november 2018 #5128 Del Skrevet 26. november 2018 Ei som spør hvor mye de som har flyttet inn til en mann med huslån betaler, og flertallet (så langt) går i den klassiske kvinnefella og sier de betaler fellesutgifter, mat, strøm etc. Ei sier hu har betalt oppussing av badet, men ikke kjøpt seg inn 😳 Noen oppegående der inne som roper ut, men flere som sier at de «ikke er så dumme at de deler lånet» og at de «sparer» til egenkapital ved å ikke betale på lånet. Atte hæh? Ved et brudd sitter de jo igjen med 0,- og han med all verdi? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2018 #5129 Del Skrevet 1. desember 2018 Det har blitt en trend å legge ut andres historier. Ei la ut en historie om at datra hennes tok selvmord pga mobbing. I slutten sv historien sto det «dette er ikke min historie» . Anonymkode: 18821...057 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 2. desember 2018 #5130 Del Skrevet 2. desember 2018 På 11.11.2018 den 0.15, Prøver18 skrev: Jeg rakk å ta printscreeen av dritten hun la ut 😂 er det mulig. Kan ikke fordra henne. Hun kan ikke kjøpes av en mann men tigger penger på Facebook for å slankeoperes??? Kødder du nå? Har hun gjort det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. desember 2018 #5131 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) 2 timer siden, Gasellen skrev: Kødder du nå? Har hun gjort det? Jepp. Var masse spleis-linker som ble lagt ut for et års tid siden. Før hun "skulle klare dette på egenhånd i steden", begynte å spise sunt og la ut sunne innlegg, og brått var hun i Riga og slankeoperert Endret 2. desember 2018 av Titania 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 2. desember 2018 #5132 Del Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, Titania skrev: Jepp. Var masse spleis-linker som ble lagt ut for et års tid siden. Før hun "skulle klare dette på egenhånd i steden", begynte å spise sunt og la ut sunne innlegg, og brått var hun i Riga og slankeoperert Jeg er målløs. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyblank Skrevet 2. desember 2018 #5133 Del Skrevet 2. desember 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har blitt en trend å legge ut andres historier. Ei la ut en historie om at datra hennes tok selvmord pga mobbing. I slutten sv historien sto det «dette er ikke min historie» . Anonymkode: 18821...057 Den dama som la ut dette innlegget legger stadig ut innlegg kopiert fra andre. Blant annet et om en trampoline som var vanskelig å sette opp og få ned igjen etterpå. Kan se for meg at hun ser det originale innlegget får masse likes eller haha-reaksjoner, og derfor velger hun å legge det ut på Hønehjørnet? Hvert fall litt morsomt hver gang noen kommenterer på det 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 3. desember 2018 #5134 Del Skrevet 3. desember 2018 (endret) Hva er aldersgruppen hos de fleste brukerne av denne gruppen? Endret 3. desember 2018 av Gasellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyblank Skrevet 3. desember 2018 #5135 Del Skrevet 3. desember 2018 6 timer siden, Gasellen skrev: Hva er aldersgruppen hos de fleste brukerne av denne gruppen? Tror de fleste er mellom 25-50 år, men det er mange både over og under også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #5136 Del Skrevet 3. desember 2018 På 1.12.2018 den 23.05, AnonymBruker skrev: Det har blitt en trend å legge ut andres historier. Ei la ut en historie om at datra hennes tok selvmord pga mobbing. I slutten sv historien sto det «dette er ikke min historie» . Anonymkode: 18821...057 Det bildet og teksten dukket også opp i en DIY-gruppe på fb Anonymkode: b2c0c...770 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2018 #5137 Del Skrevet 8. desember 2018 Tråden om ribba som har hår. Ser det er en del vegetarianere/veganere som misjonerer. Lurer på om noen slutter å spise kjøtt fordi vegetarianere poster bilder av grisunger og skriver «DET ER DETTE DU SPISER, tenk at maten din er viktigere enn livet til denne søte nusselige grisen». Har en pizza med kjøttdeig og bacon i ovnen, og jeg har hvert fall tenkt til å spise den. Får litt motsatt effekt på meg. Anonymkode: 68a73...a37 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 8. desember 2018 #5138 Del Skrevet 8. desember 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden om ribba som har hår. Ser det er en del vegetarianere/veganere som misjonerer. Lurer på om noen slutter å spise kjøtt fordi vegetarianere poster bilder av grisunger og skriver «DET ER DETTE DU SPISER, tenk at maten din er viktigere enn livet til denne søte nusselige grisen». Har en pizza med kjøttdeig og bacon i ovnen, og jeg har hvert fall tenkt til å spise den. Får litt motsatt effekt på meg. Anonymkode: 68a73...a37 😂😂😂 Jeg synes det er så flott at noen er veganere og vegetarianere. Jeg bare greier ikke fatte og begripe hvorfor de skal presse på og prøve guilttrappe de som ikke ønsker å bare spise plantebasert ? Det blir som at den kristne naboen min skal være forbanna på meg fordi jeg ikke tror på jesus. Det er da for pokker ikke hans problem 😅 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. desember 2018 #5139 Del Skrevet 8. desember 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden om ribba som har hår. Ser det er en del vegetarianere/veganere som misjonerer. Lurer på om noen slutter å spise kjøtt fordi vegetarianere poster bilder av grisunger og skriver «DET ER DETTE DU SPISER, tenk at maten din er viktigere enn livet til denne søte nusselige grisen». Har en pizza med kjøttdeig og bacon i ovnen, og jeg har hvert fall tenkt til å spise den. Får litt motsatt effekt på meg. Anonymkode: 68a73...a37 Jeg er selv vegetarianer, men jeg er drittlei andre veganere og vegetarianere som skal drive propaganda og misjonere overfor de som spiser kjøtt. De ødelegger så mye for oss andre vegetarianere 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 8. desember 2018 #5140 Del Skrevet 8. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tråden om ribba som har hår. Ser det er en del vegetarianere/veganere som misjonerer. Lurer på om noen slutter å spise kjøtt fordi vegetarianere poster bilder av grisunger og skriver «DET ER DETTE DU SPISER, tenk at maten din er viktigere enn livet til denne søte nusselige grisen». Har en pizza med kjøttdeig og bacon i ovnen, og jeg har hvert fall tenkt til å spise den. Får litt motsatt effekt på meg. Anonymkode: 68a73...a37 Meh, de fleste dyr er nusselige når de er små unger. Bilder av grisunger er vel heller kanskje ikke den beste ideen uansett, pattegris er tross alt en ting. 😄 Jeg mener at om man har et godt forhold til mat og en klar forståelse på hvor nettopp maten kommer fra, så hjelper det lite at en militant veganer viser meg bilder av andunger for å gi meg skyldfølelse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå