Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*Slår på anonym * Altså, hvis jeg har dusjet, så tørker jeg ikke underlivet med papir istedenfor håndkleet. Jesus!! Nå føler jeg det blir helt Hønehjørnet, men vil ikke papiret etterlate seg rester og krøllball?

Anonymkode: bd17f...f13

Det har ikke jeg opplevd. 

Anonymkode: 1623a...66b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

*Slår på anonym * Altså, hvis jeg har dusjet, så tørker jeg ikke underlivet med papir istedenfor håndkleet. Jesus!! Nå føler jeg det blir helt Hønehjørnet, men vil ikke papiret etterlate seg rester og krøllball?

Hvis du gnir og gnukker så løser det seg jo opp.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Produksjon av vaginalsekret slutter jo ikke ved en dusj. Jeg ville heller ikke ha dratt tungen min oppover håndklet jeg skal bruke igjen selv om munnen min er ren. Folk får bruke håndkle, klut eller papir som de vil. Jeg synes ingen av delene er spesielt rart. 

Men. Men at folk kan sleike der er ikke noe problem? Det er problematisk med å bruke et håndkle, men man er komfortabel med å bli slikket under sex?

Jeg bruker også håndkle og bruker det flere ganger etter hverandre før det går i vaska. Man er da ren når man har vasket seg. Skjønner ikke problemet. Jeg har aldri hørt om noen som ikke tørker seg med håndkle på hele kroppen etter dusj, det var overraskende for meg. 

Anonymkode: b97aa...237

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg kjedelig å fortsetter avsporingen, men jeg bruker ett håndkle på hele kroppen i flere dager. Jeg tørker underlivet, men er jo ikke opp mellom kjønnsleppene. Tørker meg også bak, men gnurer ikke håndkle inn i rumpehuølet. Kroppen min er ren, underlivet inkludert. Jeg ser ingenting feil med dette. 

Anonymkode: a2688...628

Det er jo ingen som har skrevet at det er noe feil med dette. Det eneste er jo at det finnes folk som gjør det på en annerledes måte, og jeg ser ingenting feil med det heller. Det er jo bare en smakssak. Noen papirark gjør ikke særlig mye til eller fra miljømessig heller, så hva er egentlig problemet? Er det å gjøre noe på en annerledes måte ekkelt? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart gutter med liten penis har komplekser? Dette er fra tråden om kleine one night stands.

Sitat

Uff....

Var en som var drit kjekk, store muskler og ja, rett og slett smashing! Tok han med hjem, han kledde av seg og jeg brast ut i latter.. Ca 2 cm 1f602.png😂1f602.png😂 Han ble til morrakvisten og beklaget at han måtte dra tidlig, jeg tenkte bare finally!! 

Og en annen, kjekk fyr men det var det.. Jeg sovnet under akten, så der var det ikke mye futt... På morran etter sa han: Dette var veldig hyggelig.. 
Ehhm, jah, hade da....

Nei og nei, skuffelser altså.... 1f602.png😂1f602.png😂

Sitat

Du er ikke alene, lurer på hva som feiler slike deilige menn med store muskler - micropenis 1f605.png😅

Hadde en gutt ledd av en jente fordi hun har små pupper, så hadde det blitt månelyst. 

Endret av penny_
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, penny_ skrev:

Jeg tørker ikke inni noen "sprekker" (:fnise:) med håndkleet nedentil uansett om jeg har uka mi eller ikke. 

Var ei som sa at for henne er det nødvendig å ta nytt håndkle hver gang, men det kom ingen begrunnelse. 

Og de som bytter sengetøy to ganger i uka er i alle fall hysterisk. 

For noen megger Benita og Tanita i den tråden er. Verste jeg har sett.

Jeg har egne håndklær til underlivet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alle som sender live absolutt undervinkle seg selv. Det går da an å løfte kameraet littegrann

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg kjedelig å fortsetter avsporingen, men jeg bruker ett håndkle på hele kroppen i flere dager. Jeg tørker underlivet, men er jo ikke opp mellom kjønnsleppene. Tørker meg også bak, men gnurer ikke håndkle inn i rumpehuølet. Kroppen min er ren, underlivet inkludert. Jeg ser ingenting feil med dette. 

Anonymkode: a2688...628

Helt enig! Jeg vasker meg ren i dusjen, og klapper meg tørr med håndkleet, og jeg bruker det samme håndkleet i hvert fall i en uke. Til ansiktet har jeg eget håndkle, så der bruker jeg aldri dusjhåndkleet. Det er mest fordi jeg alltid står ved vasken og slenger massevis av kaldt vann i ansiktet etter den varme dusjen, også har jeg eget håndkle til det bruket der.

Folk er sykt hysteriske når det kommer til hygiene.

Anonymkode: a0cdf...4eb

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2017 den 22.09, AnonymBruker skrev:

De aller fleste holder seg rolige og saklige og er hyggelig om de møter noen som også er rolige, saklige og hyggelige. Tror jeg. 

Anonymkode: b97aa...237

This. Så lenge jeg har gått på NAV har jeg bare hatt hyggelige saksbehandlere. Men det kan hende det er fordi jeg viser at jeg virkelig står på, og at jeg takker ja til kurser, praksisplass osv. :) Skjønner godt sakshandlere som blir provoserte hvis vedkommende gjør alt for å slippe arbeid, og da blir det jo saksbehandleren som blir "drittsekken". Har flere på Facebook som klager på NAV, og da jeg gikk i klasse med dem på skolen, husker jeg at de var late og ikke gadd å gjøre noen ting.

Den eneste negative opplevelsen jeg har hatt er da jeg hadde et møte med en kar fra et bemanningsbyrå. Vi snakket om hva jeg vil jobbe med, og jeg forklarte stolt at jeg hadde vært på et jobbintervju hos et firma som driver med førstelinjesupport. Da fikk jeg som svar: "Du virker ikke som en som passer til den type jobb, for du virker som en stille person, og det kan man ikke være i en slik jobb".

Jeg har hatt en slik jobb der hvor jeg var lærling og fikk mye skryt. Dessuten er jeg en helt annen person på jobb, enn når jeg er i et møte med bemanningsbyråer, når jeg er med venner osv. Jeg ønsket ikke mer "hjelp" fra dem i hvertfall. :)

Beklager off-topic.

Endret av kenpet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Jeg vasker meg ren i dusjen, og klapper meg tørr med håndkleet, og jeg bruker det samme håndkleet i hvert fall i en uke. Til ansiktet har jeg eget håndkle, så der bruker jeg aldri dusjhåndkleet. Det er mest fordi jeg alltid står ved vasken og slenger massevis av kaldt vann i ansiktet etter den varme dusjen, også har jeg eget håndkle til det bruket der.

Det blir jo det samme som å si at du er hysterisk som bruker et eget håndkle til ansiktet. Nei, ikke alle slike beslutninger kommer av hysteri. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker også samme håndkle flere ganger og tørker hele kroppen med det. Vasker ikke mer håndklær enn nødvendig 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, penny_ skrev:

Er det rart gutter med liten penis har komplekser? Dette er fra tråden om kleine one night stands.

Hadde en gutt ledd av en jente fordi hun har små pupper, så hadde det blitt månelyst. 

Helt enig med deg. Jeg blir kvalm av å høre folk baksnakke penis, pupper og vagina. Er de så perfekte selv egentlig???

At folk i det hele tatt skriver om kleine ons under fullt navn er helt hinsides. De må være totalt blottet for selvrespekt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må brette papiret, og deretter klappe tørt. Du kan bruke eget hong kle. Jeg bruker eget hong kle til private deler. Hong kle 

Anonymkode: 60b8c...008

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hong kle

Hong kle? Får jeg kjøpt det i Hong Kong? Ligner det på ett håndkle? :) 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på 12 som kun går i joggebukser, alt annet hater han, han er god og rund, og bruker M i mannebukser. Noen som vet om noen gode bukser som er behagelig og ha på, IKKE joggebukse 1f602.png😂

Anonymkode: a1142...84b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, EvaLena skrev:

Helt enig med deg. Jeg blir kvalm av å høre folk baksnakke penis, pupper og vagina. Er de så perfekte selv egentlig???

At folk i det hele tatt skriver om kleine ons under fullt navn er helt hinsides. De må være totalt blottet for selvrespekt.

Hva siver rundt i hodet på disse?

Anonymkode: 3b0e2...0b1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, GulSitron skrev:

Se her! 

Kanskje ikke så rart man blir snakket dritt om når mam har en egen admin side hvor mam henger ut og mobber andre medlemmer av gruppa? 

IMG_0817.PNG

Hønehjørnet er postet i Gapestokken på face nå 😂

Anonymkode: 5e10a...d5a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor må alle som sender live absolutt undervinkle seg selv. Det går da an å løfte kameraet littegrann

Ja!! Jeg har lurt på dette flere ganger. Det er en så vanvittig uflatterende vinkel!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hønehjørnet er postet i Gapestokken på face nå 😂

Anonymkode: 5e10a...d5a

Å? :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...