Neidr Skrevet 4. mai 2019 #5281 Del Skrevet 4. mai 2019 39 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke et norsk navn. Anonymkode: b2c0c...770 Kjenner flere norske menn som heter Rino. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5282 Del Skrevet 4. mai 2019 Nesehorn tenker jeg. Anonymkode: 32d0c...0b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 4. mai 2019 #5283 Del Skrevet 4. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke et norsk navn. Anonymkode: b2c0c...770 Ok, la meg omformulere: Jeg gjetter på Rino som i det vanlige navnet, Rino, ofte brukt i Norge. Rino. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #5284 Del Skrevet 4. mai 2019 2 timer siden, Neidr skrev: Kjenner flere norske menn som heter Rino. Allikevel er det ikke et norsk navn. Anonymkode: b2c0c...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #5285 Del Skrevet 5. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Allikevel er det ikke et norsk navn. Anonymkode: b2c0c...770 Det betyr ikke at det ikke er et vanlig navn. Mohammed er det mest brukte navnet i Oslo, altså mange heter det, men ingen kan påstå at det er et norsk navn. Anonymkode: 56218...5d3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #5286 Del Skrevet 23. mai 2019 Gått ett par uker uten noen oppdateringer her nå! Anonymkode: 4228f...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5287 Del Skrevet 24. mai 2019 Ei som spør om bloopers under oppkjøring. Så mange (alvorlige) feil enkelte av dem har gjort, men likevel har de bestått oppkjøringen? Flere som skriver at de har nesten kræsjet med både biler og andre gjenstander, nesten kjørt på fotgjenger, kjørt på rødt lys, brutt vikeplikten, kjørt 40-50 i 30-sone... Alt dette burde vært stryk selv om de er klar over feilen. Mulig jeg hadde en streng kjørelærer, men husker jeg fikk beskjed om at hvis sensoren måtte bremse, jeg kjørte på rødt lys eller brøt vikeplikten, så var det stryk med en gang. Anonymkode: e3f58...97d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5288 Del Skrevet 24. mai 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei som spør om bloopers under oppkjøring. Så mange (alvorlige) feil enkelte av dem har gjort, men likevel har de bestått oppkjøringen? Flere som skriver at de har nesten kræsjet med både biler og andre gjenstander, nesten kjørt på fotgjenger, kjørt på rødt lys, brutt vikeplikten, kjørt 40-50 i 30-sone... Alt dette burde vært stryk selv om de er klar over feilen. Mulig jeg hadde en streng kjørelærer, men husker jeg fikk beskjed om at hvis sensoren måtte bremse, jeg kjørte på rødt lys eller brøt vikeplikten, så var det stryk med en gang. Anonymkode: e3f58...97d Tipper det er mange som juger. Anonymkode: f62b6...e65 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5289 Del Skrevet 24. mai 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei som spør om bloopers under oppkjøring. Så mange (alvorlige) feil enkelte av dem har gjort, men likevel har de bestått oppkjøringen? Flere som skriver at de har nesten kræsjet med både biler og andre gjenstander, nesten kjørt på fotgjenger, kjørt på rødt lys, brutt vikeplikten, kjørt 40-50 i 30-sone... Alt dette burde vært stryk selv om de er klar over feilen. Mulig jeg hadde en streng kjørelærer, men husker jeg fikk beskjed om at hvis sensoren måtte bremse, jeg kjørte på rødt lys eller brøt vikeplikten, så var det stryk med en gang. Anonymkode: e3f58...97d Stemmer det, min bror er sensor og hadde aldri sluppet noe av dette forbi. Anonymkode: 7d4a8...5cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5290 Del Skrevet 24. mai 2019 På 4.5.2019 den 17.23, blomstre skrev: Ok, la meg omformulere: Jeg gjetter på Rino som i det vanlige navnet, Rino, ofte brukt i Norge. Rino. Så vanlig og ofte brukt er det nok ikke. Kun 349 menn heter Rino her til lands. Anonymkode: c41de...e09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 24. mai 2019 #5291 Del Skrevet 24. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei som spør om bloopers under oppkjøring. Så mange (alvorlige) feil enkelte av dem har gjort, men likevel har de bestått oppkjøringen? Flere som skriver at de har nesten kræsjet med både biler og andre gjenstander, nesten kjørt på fotgjenger, kjørt på rødt lys, brutt vikeplikten, kjørt 40-50 i 30-sone... Alt dette burde vært stryk selv om de er klar over feilen. Mulig jeg hadde en streng kjørelærer, men husker jeg fikk beskjed om at hvis sensoren måtte bremse, jeg kjørte på rødt lys eller brøt vikeplikten, så var det stryk med en gang. Anonymkode: e3f58...97d Denne så jeg også. Reagerte på alle de som påstod at de hadde såpass alvorlige feil og allikevel besto. Enten så finnes det mange sløve kjørelærere rundt om, eller så lyver de enten om «bloopen» eller om at de bestod. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5292 Del Skrevet 24. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei som spør om bloopers under oppkjøring. Så mange (alvorlige) feil enkelte av dem har gjort, men likevel har de bestått oppkjøringen? Flere som skriver at de har nesten kræsjet med både biler og andre gjenstander, nesten kjørt på fotgjenger, kjørt på rødt lys, brutt vikeplikten, kjørt 40-50 i 30-sone... Alt dette burde vært stryk selv om de er klar over feilen. Mulig jeg hadde en streng kjørelærer, men husker jeg fikk beskjed om at hvis sensoren måtte bremse, jeg kjørte på rødt lys eller brøt vikeplikten, så var det stryk med en gang. Anonymkode: e3f58...97d Høres ut som overdramatisering. Anonymkode: 8d590...b6f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5293 Del Skrevet 24. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei som spør om bloopers under oppkjøring. Så mange (alvorlige) feil enkelte av dem har gjort, men likevel har de bestått oppkjøringen? Flere som skriver at de har nesten kræsjet med både biler og andre gjenstander, nesten kjørt på fotgjenger, kjørt på rødt lys, brutt vikeplikten, kjørt 40-50 i 30-sone... Alt dette burde vært stryk selv om de er klar over feilen. Mulig jeg hadde en streng kjørelærer, men husker jeg fikk beskjed om at hvis sensoren måtte bremse, jeg kjørte på rødt lys eller brøt vikeplikten, så var det stryk med en gang. Anonymkode: e3f58...97d Løgn og fanteri fra ende til annen. Men oppmerksomhet er viktigst. Anonymkode: 7c10d...4d3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5294 Del Skrevet 10. juni 2019 Ser det blir nevnt i flere diskusjoner her på KG. Explaine me like im five. Anonymkode: 87f9d...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5295 Del Skrevet 10. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser det blir nevnt i flere diskusjoner her på KG. Explaine me like im five. Anonymkode: 87f9d...584 Jeg can't expaine dette for deg, da jeg bare talks norsk. Anonymkode: b2c0c...770 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maximiliane Skrevet 10. august 2019 #5296 Del Skrevet 10. august 2019 Ble pælma ut jeg etter en diskusjon i GS gruppa på fb. Få litt insideinformation da fra HH... er den fortsatt oppe og går? -_- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #5297 Del Skrevet 11. august 2019 På 10.8.2019 den 11.01, maximiliane skrev: Ble pælma ut jeg etter en diskusjon i GS gruppa på fb. Få litt insideinformation da fra HH... er den fortsatt oppe og går? -_- Hva er GS gruppa? Hh er oppe og går, men dødt her... har du noe juicy? Anonymkode: d1110...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5298 Del Skrevet 2. september 2019 Ser dronninga er med i jakten på kjærligheten. Anonymkode: e3f58...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #5299 Del Skrevet 2. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser dronninga er med i jakten på kjærligheten. Anonymkode: e3f58...97d Er hun en av frierene? Jeg vet ikke hvem hun er jeg, aldri sett hun🙈 Anonymkode: d1110...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #5300 Del Skrevet 27. februar 2020 Har noen sett snap-story fra i går? Hun damen var jo VELDIG rosa. Chinchin everybody... 😂 Anonymkode: 0234c...734 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå