Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

På 26.10.2018 den 17.37, Polyblank skrev:

Ei som hadde blitt fortalt at noen folk er "nuppemennesker", altså klærne deres nupper mer enn andres. Hun lurte på om det var fleip eller fakta, og mange svarte bare "fakta" uten noe videre forklaring, imens noen forgjeves prøvde å forklare at det ikke var sånn det fungerte til stadig voksende "fakta" kommentarer 😂

Men det er jo sånn?! 

Anonymkode: 2b03f...3e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo sånn?! 

Ja, fordi de kjøper klær som lett får nupper 😛 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo sånn?! 

Det har med friksjon, fuktighet og slike ting å gjøre. Ikke bare at man er en "nuppeperson". 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som klager på at hun får så mange henvendelser fra fremmede på snap der de vil ha nudes, og så viser det seg at hun legger ut snap-profilen sin offentlig i flere grupper 🤷‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er linken til denne morsomme gruppen da? :P Kjenner at jeg vil inn å titte litt 😄

Anonymkode: 5b8b1...b04

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror sjefshøna ble sur for at folk ikke var enig med henne 😛 

Hun la ut et innlegg der en fyr tok kontakt med henne og lurte på om hun ville ha fine ting i bytte mot kos. Hun svarte da blant annet med å true om å oute navnet i gruppa og skrøt av antall medlemmer. Og la ut bilder av chatten, men uten navn på vedkommende. 

Flere svarte at det var på sin plass, men noen kommenterte at HH ikke er største kvinnegruppe på facebook, og andre mente at det både var unødvendig å nevne gruppa i det hele tatt og at hun ikke trengte å legge ut innlegget, hun kunne bare blokket fyren. 

Nå er gruppa arkivert 😛 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
14 minutter siden, Titania skrev:

Hun la ut et innlegg der en fyr tok kontakt med henne og lurte på om hun ville ha fine ting i bytte mot kos. Hun svarte da blant annet med å true om å oute navnet i gruppa og skrøt av antall medlemmer. Og la ut bilder av chatten, men uten navn på vedkommende. 

Flere svarte at det var på sin plass, men noen kommenterte at HH ikke er største kvinnegruppe på facebook, og andre mente at det både var unødvendig å nevne gruppa i det hele tatt og at hun ikke trengte å legge ut innlegget, hun kunne bare blokket fyren. 

Nå er gruppa arkivert 😛 

Og hvor mange ble kastet ut av gruppa for å ha kommet med kritiske utsagn tror du? 

Rart det er medlemmer igjen i HH !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, kødder du? Noen så i mot henne, så stenger hun gruppa.

Maktsyk og premenstruell? 😛 Det var uansett litt av en overreaksjon. 

Anonymkode: 0598f...165

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert faktisk...:fnise: Venter i spenning på det lange sinte innlegget som kommer om hvor frekke og utakknemlige folk er og hvor mye tid hun bruker på gruppa og blablabla...

Anonymkode: 2dde6...891

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, førstedamen skrev:

Og hvor mange ble kastet ut av gruppa for å ha kommet med kritiske utsagn tror du? 

Rart det er medlemmer igjen i HH !

Godt spørsmål, dét har jeg ikke fulgt med på 😛 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha, kødder du? Noen så i mot henne, så stenger hun gruppa.

Maktsyk og premenstruell? 😛 Det var uansett litt av en overreaksjon. 

Anonymkode: 0598f...165

Skal jo ikke si noe 100 % sikkert at det er derfor gruppa er stengt, men blir jo ikke overrasket OM det er årsaken 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å ta printscreeen av dritten hun la ut 😂 er det mulig. Kan ikke fordra henne. Hun kan ikke kjøpes av en mann men tigger penger på Facebook for å slankeoperes???

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Titania said:

Nå er gruppa arkivert 😛 

What! Mister jeg den underholdningen :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Prøver18 skrev:

Jeg rakk å ta printscreeen av dritten hun la ut 😂 er det mulig. Kan ikke fordra henne. Hun kan ikke kjøpes av en mann men tigger penger på Facebook for å slankeoperes???

Vær så snill og legg ut! gikk glipp av dette 

Anonymkode: cb41a...97f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rosa Sitron skrev:

What! Mister jeg den underholdningen :(

Innlegget er slettet også, men om @Prøver18 gidder å sensurere litt navn og bilder, kan det jo være det kommer noen screenshots 😛 Jeg glemte å ta screenshots :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
48 minutter siden, Prøver18 skrev:

Jeg gjorde. Og sendte det inn til omgjustdont på insta, nesten så hun oppfordret til det 😂

received_759343247747540.thumb.jpeg.c96bb917d6c8e0272fb0267e26398d25.jpeg

received_1925225027786010.thumb.jpeg.de8695e24feec07b25c0290813b3bcfc.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

Jeg gjorde. Og sendte det inn til omgjustdont på insta, nesten så hun oppfordret til det 😂

received_759343247747540.thumb.jpeg.c96bb917d6c8e0272fb0267e26398d25.jpeg

received_1925225027786010.thumb.jpeg.de8695e24feec07b25c0290813b3bcfc.jpeg

Du rakk vel ikke ta bilde av kommentarene også, vel? :duskedame:

Anonymkode: 0fca5...eba

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Prøver18 skrev:

Kan du legge den ut som imgur?

Anonymkode: b2c0c...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...