AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #5081 Del Skrevet 27. oktober 2018 På 26.10.2018 den 17.37, Polyblank skrev: Ei som hadde blitt fortalt at noen folk er "nuppemennesker", altså klærne deres nupper mer enn andres. Hun lurte på om det var fleip eller fakta, og mange svarte bare "fakta" uten noe videre forklaring, imens noen forgjeves prøvde å forklare at det ikke var sånn det fungerte til stadig voksende "fakta" kommentarer 😂 Men det er jo sånn?! Anonymkode: 2b03f...3e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 28. oktober 2018 #5082 Del Skrevet 28. oktober 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo sånn?! Anonymkode: 2b03f...3e5 Ja, fordi de kjøper klær som lett får nupper 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyblank Skrevet 28. oktober 2018 #5083 Del Skrevet 28. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo sånn?! Anonymkode: 2b03f...3e5 Det har med friksjon, fuktighet og slike ting å gjøre. Ikke bare at man er en "nuppeperson". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. november 2018 #5084 Del Skrevet 5. november 2018 Hun som klager på at hun får så mange henvendelser fra fremmede på snap der de vil ha nudes, og så viser det seg at hun legger ut snap-profilen sin offentlig i flere grupper 🤷♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wisket Skrevet 5. november 2018 #5085 Del Skrevet 5. november 2018 Mister troen på menneskeheten når jeg er innom den gruppen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #5086 Del Skrevet 8. november 2018 Hva er linken til denne morsomme gruppen da? Kjenner at jeg vil inn å titte litt 😄 Anonymkode: 5b8b1...b04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. november 2018 #5087 Del Skrevet 10. november 2018 Tror sjefshøna ble sur for at folk ikke var enig med henne 😛 Hun la ut et innlegg der en fyr tok kontakt med henne og lurte på om hun ville ha fine ting i bytte mot kos. Hun svarte da blant annet med å true om å oute navnet i gruppa og skrøt av antall medlemmer. Og la ut bilder av chatten, men uten navn på vedkommende. Flere svarte at det var på sin plass, men noen kommenterte at HH ikke er største kvinnegruppe på facebook, og andre mente at det både var unødvendig å nevne gruppa i det hele tatt og at hun ikke trengte å legge ut innlegget, hun kunne bare blokket fyren. Nå er gruppa arkivert 😛 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 10. november 2018 #5088 Del Skrevet 10. november 2018 14 minutter siden, Titania skrev: Tror sjefshøna ble sur for at folk ikke var enig med henne 😛 Hun la ut et innlegg der en fyr tok kontakt med henne og lurte på om hun ville ha fine ting i bytte mot kos. Hun svarte da blant annet med å true om å oute navnet i gruppa og skrøt av antall medlemmer. Og la ut bilder av chatten, men uten navn på vedkommende. Flere svarte at det var på sin plass, men noen kommenterte at HH ikke er største kvinnegruppe på facebook, og andre mente at det både var unødvendig å nevne gruppa i det hele tatt og at hun ikke trengte å legge ut innlegget, hun kunne bare blokket fyren. Nå er gruppa arkivert 😛 Og hvor mange ble kastet ut av gruppa for å ha kommet med kritiske utsagn tror du? Rart det er medlemmer igjen i HH ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #5089 Del Skrevet 10. november 2018 Hahahaha, kødder du? Noen så i mot henne, så stenger hun gruppa. Maktsyk og premenstruell? 😛 Det var uansett litt av en overreaksjon. Anonymkode: 0598f...165 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #5090 Del Skrevet 10. november 2018 Arkivert faktisk... Venter i spenning på det lange sinte innlegget som kommer om hvor frekke og utakknemlige folk er og hvor mye tid hun bruker på gruppa og blablabla... Anonymkode: 2dde6...891 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. november 2018 #5091 Del Skrevet 10. november 2018 25 minutter siden, førstedamen skrev: Og hvor mange ble kastet ut av gruppa for å ha kommet med kritiske utsagn tror du? Rart det er medlemmer igjen i HH ! Godt spørsmål, dét har jeg ikke fulgt med på 😛 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahaha, kødder du? Noen så i mot henne, så stenger hun gruppa. Maktsyk og premenstruell? 😛 Det var uansett litt av en overreaksjon. Anonymkode: 0598f...165 Skal jo ikke si noe 100 % sikkert at det er derfor gruppa er stengt, men blir jo ikke overrasket OM det er årsaken 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet 10. november 2018 #5092 Del Skrevet 10. november 2018 Jeg rakk å ta printscreeen av dritten hun la ut 😂 er det mulig. Kan ikke fordra henne. Hun kan ikke kjøpes av en mann men tigger penger på Facebook for å slankeoperes??? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. november 2018 #5093 Del Skrevet 10. november 2018 47 minutter siden, Titania said: Tror sjefshøna ble sur for at folk ikke var enig med henne 😛 Hun la ut et innlegg der en fyr tok kontakt med henne og lurte på om hun ville ha fine ting i bytte mot kos. Hun svarte da blant annet med å true om å oute navnet i gruppa og skrøt av antall medlemmer. Og la ut bilder av chatten, men uten navn på vedkommende. Flere svarte at det var på sin plass, men noen kommenterte at HH ikke er største kvinnegruppe på facebook, og andre mente at det både var unødvendig å nevne gruppa i det hele tatt og at hun ikke trengte å legge ut innlegget, hun kunne bare blokket fyren. Nå er gruppa arkivert 😛 What! Mister jeg den underholdningen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #5094 Del Skrevet 10. november 2018 8 minutter siden, Prøver18 skrev: Jeg rakk å ta printscreeen av dritten hun la ut 😂 er det mulig. Kan ikke fordra henne. Hun kan ikke kjøpes av en mann men tigger penger på Facebook for å slankeoperes??? Vær så snill og legg ut! gikk glipp av dette Anonymkode: cb41a...97f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. november 2018 #5095 Del Skrevet 10. november 2018 3 minutter siden, Rosa Sitron skrev: What! Mister jeg den underholdningen Innlegget er slettet også, men om @Prøver18 gidder å sensurere litt navn og bilder, kan det jo være det kommer noen screenshots 😛 Jeg glemte å ta screenshots 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver18 Skrevet 10. november 2018 #5096 Del Skrevet 10. november 2018 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 11. november 2018 #5097 Del Skrevet 11. november 2018 48 minutter siden, Prøver18 skrev: Jeg rakk å ta printscreeen av dritten hun la ut 😂 er det mulig. Kan ikke fordra henne. Hun kan ikke kjøpes av en mann men tigger penger på Facebook for å slankeoperes??? Jeg gjorde. Og sendte det inn til omgjustdont på insta, nesten så hun oppfordret til det 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #5098 Del Skrevet 11. november 2018 3 timer siden, Rørleggerfrue skrev: Jeg gjorde. Og sendte det inn til omgjustdont på insta, nesten så hun oppfordret til det 😂 Du rakk vel ikke ta bilde av kommentarene også, vel? Anonymkode: 0fca5...eba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #5099 Del Skrevet 11. november 2018 Ser ut som gruppen er åpnet igjen. Anonymkode: 8c1d5...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #5100 Del Skrevet 11. november 2018 9 timer siden, Prøver18 skrev: Jeg rakk å ta printscreeen av dritten hun la ut 😂 er det mulig. Kan ikke fordra henne. Hun kan ikke kjøpes av en mann men tigger penger på Facebook for å slankeoperes??? Kan du legge den ut som imgur? Anonymkode: b2c0c...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå