Cambria Skrevet 22. juli 2017 #2601 Del Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ei som skriver at datteren har kommet i mensen-alderen og lurer på om hun skal melde henne inn i noe libressklubb eller liknende.. Anonymkode: 74cab...737 Hva er problemet med den posten? Alle jenter kommer i "mensen-alderen" så her er det jo ikke snakk om utlevering av datteren. Hadde vært noe annet om hun sa datteren hadde fått mensen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2602 Del Skrevet 23. juli 2017 Nok en hvilken farge har du på øynene-tråd. Maaange som har spesielle øyne gitt😂 Anonymkode: e3f58...97d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 23. juli 2017 #2603 Del Skrevet 23. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nok en hvilken farge har du på øynene-tråd. Maaange som har spesielle øyne gitt😂 Anonymkode: e3f58...97d Ja og som skifter farge 😂😂🙄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenpet Skrevet 23. juli 2017 #2604 Del Skrevet 23. juli 2017 "Hei høner, stiller spørsmål på vegne av ei vennine Hu driver å ligger med en gutt og begge har blitt enige om at ingen skal utvikle følelser for hverandre, men når de er sammen så oppfører de seg som kjæreste par og i det siste så har han begynt å snakke om barn og hvor klar han er for å bli far, men sier også at han ikke er klar for et fast forhold og at han liker måten de har det på men at han kunne tenke seg et barn med hu Hun liker han veldig godt men hu er usikker på om dette er noe hun bør satse på eller bare gi slipp på den ordningen de har og heller gå for en som ønsker det samme som hun selv? Utrolig hva disse hønene deler med 62.000 mennesker de ikke kjenner. Høres merkelig ut at han vil bli far til barnet hennes, men at han ikke er klar for et forhold. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2605 Del Skrevet 23. juli 2017 På 22.7.2017 den 13.34, Cambria skrev: Hva er problemet med den posten? Alle jenter kommer i "mensen-alderen" så her er det jo ikke snakk om utlevering av datteren. Hadde vært noe annet om hun sa datteren hadde fått mensen. Tja jeg hadde ikke likt om mamma skrev sånt helt åpenlyst på Internett når jeg var i den alderen. Anonymkode: 74cab...737 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2606 Del Skrevet 24. juli 2017 Er i Nice. Noen som vet hvordan man finner matbutikker? H😂 Enkelte burde vært beskyttet mot seg selv! Blir helt matt av slike evneveike folk Mak Anonymkode: a1142...84b 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. juli 2017 #2607 Del Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i Nice. Noen som vet hvordan man finner matbutikker? H😂 Enkelte burde vært beskyttet mot seg selv! Blir helt matt av slike evneveike folk Mak Anonymkode: a1142...84b Var en tidligere idag også, som lurte på hvor man kunne finne matbutikk ved togstasjonen i Bodø. Jeg har aldri vært der, men skulle da klart å google frem et kart over området 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2608 Del Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, Titania skrev: Var en tidligere idag også, som lurte på hvor man kunne finne matbutikk ved togstasjonen i Bodø. Jeg har aldri vært der, men skulle da klart å google frem et kart over området Utrolig at det er mulig! Det går nok vesentlig raskere å søke det opp via google (evt maps) og bruke mindre mobildata. Har de ikke lært seg å finne ut av ting selv? Løsningsorientere seg i livet er faktisk temmelig greit å kunne... Anonymkode: a1142...84b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 24. juli 2017 #2609 Del Skrevet 24. juli 2017 På 23.7.2017 den 8.23, AnonymBruker skrev: Nok en hvilken farge har du på øynene-tråd. Maaange som har spesielle øyne gitt😂 Anonymkode: e3f58...97d Mine øyne er dype som Sognefjorden og klare som Galdhøpiggen på en god dag. Nevnte jeg at de også er irrgrønne som smaragder og at jeg titt og ofte får komplimenter fra vilt fremmede når jeg er ute på byen? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2610 Del Skrevet 24. juli 2017 4 timer siden, Titania skrev: Var en tidligere idag også, som lurte på hvor man kunne finne matbutikk ved togstasjonen i Bodø. Jeg har aldri vært der, men skulle da klart å google frem et kart over området Man kan se Coop fra togstasjonen i Bodø.. Anonymkode: 8a41e...94f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 24. juli 2017 #2611 Del Skrevet 24. juli 2017 Ny navnetråd. Altså... Nei, bare nei. http://m.imgur.com/cjIdWzA 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 24. juli 2017 #2612 Del Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, Cesil skrev: Ny navnetråd. Altså... Nei, bare nei. http://m.imgur.com/cjIdWzA Men....... Er ikke den på Kvinneforum? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 24. juli 2017 #2613 Del Skrevet 24. juli 2017 30 minutter siden, Chibi skrev: Men....... Er ikke den på Kvinneforum? Oi, sorry. Jaja, potato patao. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2614 Del Skrevet 25. juli 2017 Scroller casually ned og... Yikes. Anonymkode: 1623a...66b 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2615 Del Skrevet 25. juli 2017 Milier er sånne små, hvite, kviselignende kuler i huden. Fint å kalle ungen sin noe sånt. Anonymkode: 51ff7...681 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2616 Del Skrevet 25. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Milier er sånne små, hvite, kviselignende kuler i huden. Fint å kalle ungen sin noe sånt. Anonymkode: 51ff7...681 Takk det var det! Jeg visste det egentlig siden jeg er en popaholic og ser man ved pimple popper videoer på YouTube, jeg klarte bare ikke å komme på hvor jeg hadde milia fra. Da slapp jeg å irritere meg hele dagen! Eller vent, jeg kan bruke Google, så hadde igjen lurt så lenge 😂 Anonymkode: 108aa...5c3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. juli 2017 #2617 Del Skrevet 25. juli 2017 Ryddet for diskusjon om kropp. Edie, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2618 Del Skrevet 25. juli 2017 Gjelder ikke hønehjørnet men ''Graviditet, fødsel og tiden etter'', innlegget er anonymt da. En som venter barn nr 7 med far nr 7. Usikker på hvordan hun skal fortelle det til familien... Minner meg skikkelig om en parodi (skretch?) som var for noen år siden, en far med barn med mange forskjellige mødre og hvordan han fikk dagene til å gå opp, noen som skjønner hvilken jeg mener?? Har prøvd å lete etter den, men finner den ikke! Anonymkode: 68a73...a37 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 25. juli 2017 #2619 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjelder ikke hønehjørnet men ''Graviditet, fødsel og tiden etter'', innlegget er anonymt da. En som venter barn nr 7 med far nr 7. Usikker på hvordan hun skal fortelle det til familien... Minner meg skikkelig om en parodi (skretch?) som var for noen år siden, en far med barn med mange forskjellige mødre og hvordan han fikk dagene til å gå opp, noen som skjønner hvilken jeg mener?? Har prøvd å lete etter den, men finner den ikke! Anonymkode: 68a73...a37 Disse bl.a? Var fra mellom bakkar og berg på TV Norge. Espen Eckbo som styra på Endret 25. juli 2017 av Marimba 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2620 Del Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, Marimba skrev: Denne bl.a? Var fra mellom bakkar og berg på TV Norge. Espen Eckbo som styra på Jaa, takk! Anonymkode: 68a73...a37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå