Gå til innhold

Hønehjørnet- verdens beste/verste Facebook gruppe

Blå politibil

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"i dag fyller jeg 22år 
men når har du bursdag og hvor gammel bli du 1f642.png"

Det :)Det er så dårlig kamuflert at hun egentlig søker oppmerksomhet og egentlig ikke bryr seg om når andre har bursdag (hvem vil vel uansett huske det???)

Anonymkode: a1142...84b

😂😂

Anonymkode: b447b...3fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Noen fler med usedvanlige kjæledyr?" *Bilde av kjempesnegle* 

"Ja, jeg har en hund" 

:sprettoy:

Anonymkode: 1623a...66b

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Ja, jeg har en hund" 

Å ha hund er vel ikke akkurat sedvanlig

Anonymkode: b2c0c...770

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha hund er vel ikke akkurat sedvanlig

Jo.. 

Anonymkode: 563a4...b6f

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo.. 

Anonymkode: 563a4...b6f

Mente Usedvanlig

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en tråd i går hvor kjæresten til ei slo opp med henne fordi en annen hadde delt noe hun hadde skrevet i gruppen med kjæresten hennes... Så vidt jeg fikk med meg handlet den originale tråden hennes om kjærestens fortid og problemer med rus. Det var selvfølgelig full enighet om at det kun var hun som sladret som hadde gjort noe galt, for man må jo kunne stole på at det man sier i en lukket gruppe ikke blir delt videre...

Det er veldig leit at et forhold tok slutt pga det, men forhåpentligvis har i det minste noen lært noe om nettvett.

Anonymkode: a1a0e...ae9

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så en tråd i går hvor kjæresten til ei slo opp med henne fordi en annen hadde delt noe hun hadde skrevet i gruppen med kjæresten hennes... Så vidt jeg fikk med meg handlet den originale tråden hennes om kjærestens fortid og problemer med rus. Det var selvfølgelig full enighet om at det kun var hun som sladret som hadde gjort noe galt, for man må jo kunne stole på at det man sier i en lukket gruppe ikke blir delt videre...

Det er veldig leit at et forhold tok slutt pga det, men forhåpentligvis har i det minste noen lært noe om nettvett.

Skrev hun det på hønehjørnet også? Fikk med meg den på kvinneforum... XD 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

På Kvinneforum var det flertall av folk som sa hun måtte regne med det og de skjønte godt at kjæresten ble sur..

Anonymkode: 17b13...827

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthrax

Jeg lo så jeg falt av sofaen av denne;

"Hvis det er jordskjelv under deg, og du sitter i et fly. Vil flyet merke at det er jordskjelv under i såfall?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anthrax skrev:

"Hvis det er jordskjelv under deg, og du sitter i et fly. Vil flyet merke at det er jordskjelv under i såfall?"

Det går bare ikke an :skratte:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anthrax skrev:

Likte et av svarene hun fikk også :D

"Blir litt som "hvis jeg sitter ved siden av en som spiser, blir jeg mett da?"

Hvor TS svarte "aha.. .. Mulig det! Kom bare til å tenke på dette.... om det på en måte "bølger" opp i lufta..."

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anthrax skrev:

Når jeg ser sånne dumme spørsmål på nettet (f.eks Yahoo Answers), tenker jeg at det er lagd på tull, for folk kan ikke være SÅ dumme. Men det finnes altså så dumme folk...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom muligens midt i, men det var gråting, snakk om trakkasering på meldinger hos admin og ønske om å aldri ha laget gruppen i første omgang. ( liten oppsummering for de som ikke rakk å se )

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så denne på Kvinneforum. Nå leste jeg ikke alle kommentarene, men syntes faktisk det var en del oppegående mennesker som svarte henne. Syntes også at admin kom med et veldig godt svar ang nettvett. Trist at forholdet røyk, men kanskje hun (og noen andre) fikk seg en oppvekker...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19/07/2017 den 14.45, AnonymBruker skrev:

"Ja, jeg har en hund" 

Hunder, katter, griser, geiter og rotter. Serdeles usedvanlig kjæledyr 😂

Anonymkode: 5b8be...1f9

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Tineriken skrev:

Jeg kom muligens midt i, men det var gråting, snakk om trakkasering på meldinger hos admin og ønske om å aldri ha laget gruppen i første omgang. ( liten oppsummering for de som ikke rakk å se )

Fillern, det fikk jeg ikke med meg. Sletta hun videoen? Jeg finner den ikke

Anonymkode: 930f9...315

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fillern, det fikk jeg ikke med meg. Sletta hun videoen? Jeg finner den ikke

Anonymkode: 930f9...315

Jeg vet faktisk ikke, fant den ikke igjen jeg heller. De utdypet ikke noe særlig spesifikt hva det handla om, men skal jeg gjette tror jeg de satt på kamera etter litt drikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest meg litt bakover i denne tråden, tror jeg det kan være pga at HH "grunnlegger" har fått pm om at HH medlemer er hengt ut på en egen admin gruppe. Har sikkert blitt litt stressa pga det er blitt konfrontert med, og dermed går ut med livesending og klager på å bli trakkasert over DM. 

Angrep er det beste selvforsvar, er det ikke det de sier? ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som skriver at datteren har kommet i mensen-alderen og lurer på om hun skal melde henne inn i noe libressklubb eller liknende.. 

Anonymkode: 74cab...737

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...