AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1061 Del Skrevet 5. februar 2017 klarer bare ikke å skjønne alt dem klarer å spørre om "Intimpiercing ! Dere med intimpiercing se her !! 😋Hvor har dere tatt deres og hva kostet dette? Jeg ønsker meg en VCH men finner kun ett studio i Skien og der tar de bare Christina piercing😁 Håper jeg må slippe å reise land og strand rundt for å finne noen som tar denne " 😇 Anonymkode: a1142...84b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 5. februar 2017 #1062 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg merker at jeg innimellom skulle ønske at en del av hønene kunne laget seg bruker her eller på et annet forum for å stille noen av de mest intime spørsmålene. Jeg har etterhvert fått vite litt for mye om venner og bekjente som jeg skulle ønske at jeg ikke viste 🙈 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. februar 2017 #1063 Del Skrevet 5. februar 2017 Ryddet vekk avsporing. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1064 Del Skrevet 6. februar 2017 Ei som har livesending. Hun beklager den dårlige stemmen og sier at det er resultatet av at hun var og sang karaoke både fredag og lørdag. Så spør noen om hun har barn og jobb. "Nei, jeg jobber ikke. Det eneste jeg jobber med er NAV, for å få uføretrygd, men det er ikke så enkelt". Så du er frisk nok til å dra ut to dager på rad for å synge karaoke, men mener du er syk nok til å få uføretrygd? Fader, slike folk irriterer meg så grenseløst og jeg håper hun og slike som henne ALDRI får uføretrygd. Anonymkode: 3eecf...072 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1065 Del Skrevet 6. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei som har livesending. Hun beklager den dårlige stemmen og sier at det er resultatet av at hun var og sang karaoke både fredag og lørdag. Så spør noen om hun har barn og jobb. "Nei, jeg jobber ikke. Det eneste jeg jobber med er NAV, for å få uføretrygd, men det er ikke så enkelt". Så du er frisk nok til å dra ut to dager på rad for å synge karaoke, men mener du er syk nok til å få uføretrygd? Fader, slike folk irriterer meg så grenseløst og jeg håper hun og slike som henne ALDRI får uføretrygd. Anonymkode: 3eecf...072 Så hun skulle jobbet med å synge et par dager på rad når hun er i god form, når nå enn det er? For det er det nemlig det eneste hun har sagt at hun har gjort. Anonymkode: 66bae...22a 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 6. februar 2017 #1066 Del Skrevet 6. februar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei som har livesending. Hun beklager den dårlige stemmen og sier at det er resultatet av at hun var og sang karaoke både fredag og lørdag. Så spør noen om hun har barn og jobb. "Nei, jeg jobber ikke. Det eneste jeg jobber med er NAV, for å få uføretrygd, men det er ikke så enkelt". Så du er frisk nok til å dra ut to dager på rad for å synge karaoke, men mener du er syk nok til å få uføretrygd? Fader, slike folk irriterer meg så grenseløst og jeg håper hun og slike som henne ALDRI får uføretrygd. Anonymkode: 3eecf...072 Fordi hun synger karaoke? Beklager, men jeg ser ikke helt sammenhengen mellom karaoke og en fysisk/psykisk krevende jobb. Det må da være måtepå hva en skal angripe uføretrygdende for. Regner ikke med du sitter på legejournalen hennes og vet hvorfor hun får uføretrygd? 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. februar 2017 #1067 Del Skrevet 6. februar 2017 31 minutter siden, Mayoo skrev: Fordi hun synger karaoke? Beklager, men jeg ser ikke helt sammenhengen mellom karaoke og en fysisk/psykisk krevende jobb. Det må da være måtepå hva en skal angripe uføretrygdende for. Regner ikke med du sitter på legejournalen hennes og vet hvorfor hun får uføretrygd? Dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. februar 2017 #1068 Del Skrevet 6. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei som har livesending. Hun beklager den dårlige stemmen og sier at det er resultatet av at hun var og sang karaoke både fredag og lørdag. Så spør noen om hun har barn og jobb. "Nei, jeg jobber ikke. Det eneste jeg jobber med er NAV, for å få uføretrygd, men det er ikke så enkelt". Så du er frisk nok til å dra ut to dager på rad for å synge karaoke, men mener du er syk nok til å få uføretrygd? Fader, slike folk irriterer meg så grenseløst og jeg håper hun og slike som henne ALDRI får uføretrygd. Anonymkode: 3eecf...072 Jeg var ute i 6 timer på lørdag på kjøpesenter og kino, og i går på fest med jobben til mannen. Jeg er ufør; skal du ta fra meg stønaden for det? Lørdag var første gangen på en uke at jeg var ut døra riktignok, resten av uka har jeg vært i for dårlig form, og de to dagene jeg har vært ute har ført til søvnløse nettet etterpå fordi jeg har overanstrengt meg og har nå ekstra mye smerter. Men det spiller jo ikke noen rolle så lenge jeg hadde to dager på rad hvor jeg var ute og var sosial og hadde det GØY! Tre glass vin drakk jeg og. Fysj og skam! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1069 Del Skrevet 6. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei som har livesending. Hun beklager den dårlige stemmen og sier at det er resultatet av at hun var og sang karaoke både fredag og lørdag. Så spør noen om hun har barn og jobb. "Nei, jeg jobber ikke. Det eneste jeg jobber med er NAV, for å få uføretrygd, men det er ikke så enkelt". Så du er frisk nok til å dra ut to dager på rad for å synge karaoke, men mener du er syk nok til å få uføretrygd? Fader, slike folk irriterer meg så grenseløst og jeg håper hun og slike som henne ALDRI får uføretrygd. Anonymkode: 3eecf...072 Jeg er også ufør. Jeg var ute på byen i forrige helg! 😱 Etter 3 år uten å ha vært på fest eller noe form for uteliv eller sosialt liv! Hva er vitsen å komme med spydigheter fordi en hadde livestream og forteller om da hun var ute og koste seg? Du vet ikke hva denne personen går gjennom ellers i livet sitt. Blir for dumt. Anonymkode: bda08...803 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1070 Del Skrevet 6. februar 2017 Skulle tro man må slutte å leve når man blir ufør Anonymkode: 2b03f...3e5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Auri Skrevet 6. februar 2017 Populært innlegg #1071 Del Skrevet 6. februar 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle tro man må slutte å leve når man blir ufør Anonymkode: 2b03f...3e5 Neida, du må bare treffe den perfekte balansen. For om du bare sitter hjemme i sofaen, så prøver man ikke og da er man en forferdelig snylter som bare sitter på ræva og skal ha penger av staten fordi de ikke gidder å jobbe. Men om du gjør alt du greier, trener og har hobbyer og familieliv, så er du en forferdelig snylter som later som du er syk og skal ha penger av staten fordi de ikke gidder å jobbe. Så du må ha akkurat passe balanse mellom hvor mye du gjør, og hvor mye du sitter på ræva. Og så må du ikke stelle deg for mye og se fresh og velstelt ut (for da ser du ikke syk ut), men du kan ikke la vær å stelle deg heller (for da forfaller du). Aller helst skal du ha en sykdom som er VELDIG synlig for alle å se (men selv da må du akseptere at hvermansen har rett til å spørre deg ut om du faktisk er så syk som du ser ut som, eller om det kanskje er behandlingsmetoder du bare ikke er villig til å prøve, hmmm...?), og om du har en usynlig sykdom så må du akseptere at hvermansen har rett til å grille deg om den SÅKALTE sykdommen du har (Aller helst bør du tatovere diagnosen din i panna, sammen med signatur fra minst 5 spesialister, da blir du kaaaanskje trodd). Også må du huske på å holde oversikt over lista med aktiviteter det overhodet ikke er akseptabelt at uføre gjør, siden det er automatisk tegn på at man bare faker sykdom. Noen eksempler er male huset, sole seg i hagen, lese bøker, være glad, dra på karaoke to dager på rad, og puste. Og for guds skyld, så må du huske å SE syk ut. For det er veldig mistenkeliggjørende om du ikke har synlige tegn på sykdom. Hvordan kan du forvente at folk skal bare tro på at du har kreft om ikke du mister håret?! 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1072 Del Skrevet 7. februar 2017 12 timer siden, Auri skrev: Neida, du må bare treffe den perfekte balansen. For om du bare sitter hjemme i sofaen, så prøver man ikke og da er man en forferdelig snylter som bare sitter på ræva og skal ha penger av staten fordi de ikke gidder å jobbe. Men om du gjør alt du greier, trener og har hobbyer og familieliv, så er du en forferdelig snylter som later som du er syk og skal ha penger av staten fordi de ikke gidder å jobbe. Så du må ha akkurat passe balanse mellom hvor mye du gjør, og hvor mye du sitter på ræva. Og så må du ikke stelle deg for mye og se fresh og velstelt ut (for da ser du ikke syk ut), men du kan ikke la vær å stelle deg heller (for da forfaller du). Aller helst skal du ha en sykdom som er VELDIG synlig for alle å se (men selv da må du akseptere at hvermansen har rett til å spørre deg ut om du faktisk er så syk som du ser ut som, eller om det kanskje er behandlingsmetoder du bare ikke er villig til å prøve, hmmm...?), og om du har en usynlig sykdom så må du akseptere at hvermansen har rett til å grille deg om den SÅKALTE sykdommen du har (Aller helst bør du tatovere diagnosen din i panna, sammen med signatur fra minst 5 spesialister, da blir du kaaaanskje trodd). Også må du huske på å holde oversikt over lista med aktiviteter det overhodet ikke er akseptabelt at uføre gjør, siden det er automatisk tegn på at man bare faker sykdom. Noen eksempler er male huset, sole seg i hagen, lese bøker, være glad, dra på karaoke to dager på rad, og puste. Og for guds skyld, så må du huske å SE syk ut. For det er veldig mistenkeliggjørende om du ikke har synlige tegn på sykdom. Hvordan kan du forvente at folk skal bare tro på at du har kreft om ikke du mister håret?! Elsker innlegget. Anonymkode: e3bee...f23 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1073 Del Skrevet 7. februar 2017 12 timer siden, Auri skrev: Neida, du må bare treffe den perfekte balansen. For om du bare sitter hjemme i sofaen, så prøver man ikke og da er man en forferdelig snylter som bare sitter på ræva og skal ha penger av staten fordi de ikke gidder å jobbe. Men om du gjør alt du greier, trener og har hobbyer og familieliv, så er du en forferdelig snylter som later som du er syk og skal ha penger av staten fordi de ikke gidder å jobbe. Så du må ha akkurat passe balanse mellom hvor mye du gjør, og hvor mye du sitter på ræva. Og så må du ikke stelle deg for mye og se fresh og velstelt ut (for da ser du ikke syk ut), men du kan ikke la vær å stelle deg heller (for da forfaller du). Aller helst skal du ha en sykdom som er VELDIG synlig for alle å se (men selv da må du akseptere at hvermansen har rett til å spørre deg ut om du faktisk er så syk som du ser ut som, eller om det kanskje er behandlingsmetoder du bare ikke er villig til å prøve, hmmm...?), og om du har en usynlig sykdom så må du akseptere at hvermansen har rett til å grille deg om den SÅKALTE sykdommen du har (Aller helst bør du tatovere diagnosen din i panna, sammen med signatur fra minst 5 spesialister, da blir du kaaaanskje trodd). Også må du huske på å holde oversikt over lista med aktiviteter det overhodet ikke er akseptabelt at uføre gjør, siden det er automatisk tegn på at man bare faker sykdom. Noen eksempler er male huset, sole seg i hagen, lese bøker, være glad, dra på karaoke to dager på rad, og puste. Og for guds skyld, så må du huske å SE syk ut. For det er veldig mistenkeliggjørende om du ikke har synlige tegn på sykdom. Hvordan kan du forvente at folk skal bare tro på at du har kreft om ikke du mister håret?! Så bra sangt!! Vi som går generelt på nav kan ikke ha et liv. Er vist meningen at vi skal bli ensome, usosiale og sitte innenfor våre 4 vegger for å være syke. Vi kan for guds skyld ikke gjøre noe på våre bra dager og gå ut den døra så folk ser oss. Anonymkode: 81922...654 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. februar 2017 #1074 Del Skrevet 7. februar 2017 17 timer siden, Auri skrev: Neida, du må bare treffe den perfekte balansen. For om du bare sitter hjemme i sofaen, så prøver man ikke og da er man en forferdelig snylter som bare sitter på ræva og skal ha penger av staten fordi de ikke gidder å jobbe. Men om du gjør alt du greier, trener og har hobbyer og familieliv, så er du en forferdelig snylter som later som du er syk og skal ha penger av staten fordi de ikke gidder å jobbe. Så du må ha akkurat passe balanse mellom hvor mye du gjør, og hvor mye du sitter på ræva. Og så må du ikke stelle deg for mye og se fresh og velstelt ut (for da ser du ikke syk ut), men du kan ikke la vær å stelle deg heller (for da forfaller du). Aller helst skal du ha en sykdom som er VELDIG synlig for alle å se (men selv da må du akseptere at hvermansen har rett til å spørre deg ut om du faktisk er så syk som du ser ut som, eller om det kanskje er behandlingsmetoder du bare ikke er villig til å prøve, hmmm...?), og om du har en usynlig sykdom så må du akseptere at hvermansen har rett til å grille deg om den SÅKALTE sykdommen du har (Aller helst bør du tatovere diagnosen din i panna, sammen med signatur fra minst 5 spesialister, da blir du kaaaanskje trodd). Også må du huske på å holde oversikt over lista med aktiviteter det overhodet ikke er akseptabelt at uføre gjør, siden det er automatisk tegn på at man bare faker sykdom. Noen eksempler er male huset, sole seg i hagen, lese bøker, være glad, dra på karaoke to dager på rad, og puste. Og for guds skyld, så må du huske å SE syk ut. For det er veldig mistenkeliggjørende om du ikke har synlige tegn på sykdom. Hvordan kan du forvente at folk skal bare tro på at du har kreft om ikke du mister håret?! Det beste innlegget så langt i tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. februar 2017 #1075 Del Skrevet 7. februar 2017 I aim to entertain! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1076 Del Skrevet 7. februar 2017 Ikke bare er innlegget til @Auri best så langt i tråden, men også det beste innlegget jeg har lest som omhandler "den store ufør"-debatten generelt sett. Anonymkode: b97aa...237 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. februar 2017 #1077 Del Skrevet 7. februar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare er innlegget til @Auri best så langt i tråden, men også det beste innlegget jeg har lest som omhandler "den store ufør"-debatten generelt sett. Anonymkode: b97aa...237 Awww tusen takk! Det er utrolig hyggelig å høre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 7. februar 2017 #1078 Del Skrevet 7. februar 2017 En som spør om noen har strøket på oppkjøring. Herregud, alle som svarer mener det bare var sensor sin feil. Så lite selvinnsikt! Blir så oppgitt over folk som skylder på alt og alle andre for at de selv rett og slett ikke er gode nok. Det er ikke sånn at sensorer stryker folk fordi det er gøy, de stryker fordi man rett og slett ikke kjørte bra nok. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #1079 Del Skrevet 7. februar 2017 Håper dette er tull. Hadde følt meg som en prostituert. http://imgur.com/OAKYr0n 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1080 Del Skrevet 7. februar 2017 22 minutter siden, Blå politibil skrev: Håper dette er tull. Hadde følt meg som en prostituert. http://imgur.com/OAKYr0n 😨😨😨 Anonymkode: 63060...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå