Gå til innhold

Hvor god er du som kvinne til å spotte storkuka menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
1 time siden, canacas skrev:

Ingen fasit, for du har glemt de selvsikre - men likevel ikke brautende eller høylytte mennene :) 

Denne debatten kommer nok aldri til å ta slutt... 

True. :)

Men er de rolige OG selvsikre råe på sjekkern? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas
14 minutter siden, HarryDotter skrev:

True. :)

Men er de rolige OG selvsikre råe på sjekkern? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling :D

De er avslappet, og tiltrekker seg da kvinner som sjekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så fest en liten "badering" rundt den nederste delen da. 

Uansett, min personlige teori er at det visuelle spenningsaspektet med en stor penis i stor grad vil veie opp for at enkelte "feilstøt" som gjør vondt. Og da tenker jeg naturligvis ikke på deg da du helt sikkert ville avvist en mann med 20 cm ;)

Anonymkode: a0188...60a

Jeg er ikke enig i den teorien, da det ikke er penisen jeg tenner på, men personen.. og om penis da blir for stor, sånn at det BARE gjør vondt, er det ikke gøy i det hele tatt.. Og det er jeg ikke alene om å syns ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg er ikke enig i den teorien, da det ikke er penisen jeg tenner på, men personen.. og om penis da blir for stor, sånn at det BARE gjør vondt, er det ikke gøy i det hele tatt.. Og det er jeg ikke alene om å syns ;)

Hva med 10-12 cm?

Anonymkode: 1aee7...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med 10-12 cm?

Anonymkode: 1aee7...085

 

54 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg er ikke enig i den teorien, da det ikke er penisen jeg tenner på, men personen.. og om penis da blir for stor, sånn at det BARE gjør vondt, er det ikke gøy i det hele tatt.. Og det er jeg ikke alene om å syns ;)

Men så lenge den funker (altså den går opp), og han vet å bruke den.. funker en på 10-12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, canacas skrev:

De er avslappet, og tiltrekker seg da kvinner som sjekker. 

Glad jeg ikke er på sjekkemarkedet idag hvor kvinner først og fremst søker penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, canacas skrev:

:klo:

Avslappet = Vet hva man har å "rutte" med?

Stor kuk og god selvtillit går ikke alltid hånd i hånd 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2016 den 6.19, AnonymBruker skrev:

Dere som sier dere har hatt flaks hva vil det si? Og en tingyil: jeg synes det er rart at kvinner i 2016 ikke ve tat det ikke er sammenheng mellom størrelsen på fingrene og størrelsen på penis (helt forskjellig materiale). Men for all del. Dere tror vel at jorden er flat også?

Anonymkode: f3056...f51


Selvsagt har ikke alle menn med store hender også stor penis, og alle med små hender har ikke liten penis. Men at det er en sammenheng der, er ikke usannsynlig. En svær kar på to meter vil sannsynligvis være litt større og lengre enn gjennomsnittsmannen på alle områder (litt lengre legger, litt lengre armer, litt større ansikt), så lenge han er bra proporsjonert vel å merke. Man kan dermed anta at størrelse på hender og høyde har en korrelasjon med penisstørrelse.

Anonymkode: 38b37...89f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:


Selvsagt har ikke alle menn med store hender også stor penis, og alle med små hender har ikke liten penis. Men at det er en sammenheng der, er ikke usannsynlig. En svær kar på to meter vil sannsynligvis være litt større og lengre enn gjennomsnittsmannen på alle områder (litt lengre legger, litt lengre armer, litt større ansikt), så lenge han er bra proporsjonert vel å merke. Man kan dermed anta at størrelse på hender og høyde har en korrelasjon med penisstørrelse.

Anonymkode: 38b37...89f

Hvorfor det? Penis er ikke bein, og vokser derfor ikke nødvendigvis i takt med resten av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sphere skrev:

Hvorfor det? Penis er ikke bein, og vokser derfor ikke nødvendigvis i takt med resten av kroppen.

Nemlig. En kompis i oppveksten var og er mye lavere enn meg, og etter målingsrapporter da vi var unge voksne, var han og jeg omtrent nøyaktig samme str. Han er 1,67, jeg er 1,90 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:


Selvsagt har ikke alle menn med store hender også stor penis, og alle med små hender har ikke liten penis. Men at det er en sammenheng der, er ikke usannsynlig. En svær kar på to meter vil sannsynligvis være litt større og lengre enn gjennomsnittsmannen på alle områder (litt lengre legger, litt lengre armer, litt større ansikt), så lenge han er bra proporsjonert vel å merke. Man kan dermed anta at størrelse på hender og høyde har en korrelasjon med penisstørrelse.

Anonymkode: 38b37...89f

Beinbygning er ofte proporsjonal, men penis består av bløtvev, og følger derfor ikke resten av kroppen på den måten, samme som man ofte ser små mennesker med stor nese eller ører. Og hvis det hadde vært en slik korrelasjon skulle man kunnet påvise det i undersøkelser, men så langt i tråden sier min og andre erfaring at det ikke er slik. (Min erfaring sier feks at det er tilfeldig, men at jo mindre hender han har, desto større er kuken, men selv om jeg har hatt sex med en del så er det likevel for kjapt å trekke en slik konklusjon.) Og selv er jeg lita og nett og har en veldig stor klitoris, så det trenger ikke å være proporsjonalt det heller. 

Anonymkode: 6ff7d...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...