Gå til innhold

Hvor god er du som kvinne til å spotte storkuka menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6.12.2016 den 18.46, AnonymBruker skrev:

Menn med liten penis pleier ofte å kompensere ved å bygge muskler. 

Muskulløse menn pleier å ha mindre penis enn "tynne" menn

Anonymkode: 8cbdf...ac5

Om de har brukt anabole sterioder så kanskje - men muskuløse menn "pleier" ikke å ha mindre penis enn tynne menn....

På 6.12.2016 den 20.28, canacas skrev:

Og jeg har aldri noengang fundert på størrelsen.

What she said!

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Større er altså bedre

Anonymkode: 47419...4f4

Eh - nei... Dere vet at størrelsen har null betydning for om noen er gode i senga eller ikke? (Man kan ha diger pikk og være rævva i senga - og det går faktisk an å ha liten pikk, men allikevel være god i senga...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle ikke meningene som kommer frem her være representativt for den generelle befolkningen? 

Anonymkode: 47419...4f4

Fordi vi som egentlig gir ganske faen og får fnatt av penisstørrelsesutring ikke gidder å utbrodere preferanser.

Anonymkode: e260f...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle ikke meningene som kommer frem her være representativt for den generelle befolkningen? 

Anonymkode: 47419...4f4

Fordi det folk tydeligvis IKKE får med seg, er at de aller fleste som påstår at kvinner bryr seg så veldig om størrelsen på peniser, er MANNFOLK! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På Monday, December 05, 2016 den 22.55, Vevila skrev:

Her stemmer i allefall ikke hånd-penis teorien. En av de største hadde veeldig små hender. Ellers ender jeg som regel opp med de litt større utstyrt, og de fleste gangene jeg har truffet på noen med mindre har jeg hatt en følelse av det på forhånd uten at jeg kan peke på hva. :P 

Henger nok sammen med oppførsel. Brautende høylytte menn som flørter villt og sjekker opp allt de kommer over med puls vil jeg tippe er godt utstyrt. De har selvtillit til å vite at om de får napp, vil dama bli fornøyd. De med små er som regel flaue for å vise den frem og er dertil tilbaketrukne.

Selvsagt ingen fasit og det finnes garantert menn på begge sider av spekterer som ikke har selvinnsikt så noen sjokk kan man nok få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kattepusen skrev:

Fordi det folk tydeligvis IKKE får med seg, er at de aller fleste som påstår at kvinner bryr seg så veldig om størrelsen på peniser, er MANNFOLK! 

SANT!! Og mannfolk bryr seg VELDIG om størrelsen tydeligvis!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, HarryDotter skrev:

Henger nok sammen med oppførsel. Brautende høylytte menn som flørter villt og sjekker opp allt de kommer over med puls vil jeg tippe er godt utstyrt. De har selvtillit til å vite at om de får napp, vil dama bli fornøyd. De med små er som regel flaue for å vise den frem og er dertil tilbaketrukne.

Selvsagt ingen fasit og det finnes garantert menn på begge sider av spekterer som ikke har selvinnsikt så noen sjokk kan man nok få.

Ingen fasit, for du har glemt de selvsikre - men likevel ikke brautende eller høylytte mennene :) 

Denne debatten kommer nok aldri til å ta slutt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelsen på mannens utstyr har lite å si, da jeg er både trang og fin nedentil. 

Anonymkode: ccfe2...bdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, kattepusen skrev:

Fordi det folk tydeligvis IKKE får med seg, er at de aller fleste som påstår at kvinner bryr seg så veldig om størrelsen på peniser, er MANNFOLK! 

Hvorfor påstår menn dette? Du ser jo bare i denne tråden at en liten penis er en skuffelse og noe som helst bør unngås. Stor er jackpot. Dette er sentiment man hører i virkeligheten og stort sett overalt, ikke kun begrenset til KG. Bare innrøm det, at du er i et mindretall...

Anonymkode: 47419...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor påstår menn dette? Du ser jo bare i denne tråden at en liten penis er en skuffelse og noe som helst bør unngås. Stor er jackpot. Dette er sentiment man hører i virkeligheten og stort sett overalt, ikke kun begrenset til KG. Bare innrøm det, at du er i et mindretall...

Anonymkode: 47419...4f4

Jaja, du får finne deg en 20+ penis og dytte den langt inn i ditt trange hull selv da, og se hva du syns. Fordelen med analen er vel at det er litt lengde å gå på. Husk å smøre, og lykke til - dette blir kos!! 

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, canacas skrev:

Jaja, du får finne deg en 20+ penis og dytte den langt inn i ditt trange hull selv da, og se hva du syns. Fordelen med analen er vel at det er litt lengde å gå på. Husk å smøre, og lykke til - dette blir kos!! 

:murvegg:

Det beviser jo ikke at kvinner ikke vil ha en større kuk i fitta... 20+ er jo å overdrive også, pluss at det er vel egentlig tykkelse som er viktigst.

Anonymkode: 47419...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder som dette stripper meg for selvtillit, selvbilde, og generelt alt som heter håp og fremtidsutsikter ...

Anonymkode: 88145...30d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har nok gått på noen reale blemmer med meg. 😜

Den eneste måten man kan finne ut dette på, er å dra ned bokseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, canacas skrev:

Jaja, du får finne deg en 20+ penis og dytte den langt inn i ditt trange hull selv da, og se hva du syns. Fordelen med analen er vel at det er litt lengde å gå på. Husk å smøre, og lykke til - dette blir kos!! 

:murvegg:

De fleste damer synes ikke se det som noe stort problem med en 20+. Ikke av de som er i forhold med en og har lært han at han ikke bare kan kjøre på. De fleste synes heller å se det som deilig å tennende og selv om de ikke får noe ut av de siste 4-5 cm. så tenner den såpass visuelt at damen i mange tilfeller blir kåtere og kommer fortere av stimulering av klitoris.

Anonymkode: a0188...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråder som dette stripper meg for selvtillit, selvbilde, og generelt alt som heter håp og fremtidsutsikter ...

Anonymkode: 88145...30d

Er ikke noe du får gjort noe med, kompis. Det er noe du må lære deg å leve med, og så får du prøve å gjøre det beste ut av livet på andre områder. Du burde også unngå dette forumet, og alt annet stoff som omhandler sex. 

Anonymkode: 47419...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste damer synes ikke se det som noe stort problem med en 20+. Ikke av de som er i forhold med en og har lært han at han ikke bare kan kjøre på. De fleste synes heller å se det som deilig å tennende og selv om de ikke får noe ut av de siste 4-5 cm. så tenner den såpass visuelt at damen i mange tilfeller blir kåtere og kommer fortere av stimulering av klitoris.

Anonymkode: a0188...60a

Hva mener du med "de fleste damer"? Hvor mange snakker vi om? 20+ er for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, canacas skrev:

Hva mener du med "de fleste damer"? Hvor mange snakker vi om? 20+ er for mye. 

Er det for mye selv om han bare kjører inn 15 av cm? Hva er problemet da? Det er ikke akkurat slik at de siste 5 cm. får noen praktisk betydning annet enn det visuelle. 

Anonymkode: a0188...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det for mye selv om han bare kjører inn 15 av cm? Hva er problemet da? Det er ikke akkurat slik at de siste 5 cm. får noen praktisk betydning annet enn det visuelle. 

Anonymkode: a0188...60a

Bruker som regel å ha et målebånd eller tommestokk tilgjengelig, så måler vi og merker av på penis hvor mye han får lov til å bruke. Funker hver gang. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Bruker som regel å ha et målebånd eller tommestokk tilgjengelig, så måler vi og merker av på penis hvor mye han får lov til å bruke. Funker hver gang. :erter:

Kjør på! Tviler på om det hadde hatt noen betydning for meg uansett. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, canacas skrev:

Bruker som regel å ha et målebånd eller tommestokk tilgjengelig, så måler vi og merker av på penis hvor mye han får lov til å bruke. Funker hver gang. :erter:

Så fest en liten "badering" rundt den nederste delen da. 

Uansett, min personlige teori er at det visuelle spenningsaspektet med en stor penis i stor grad vil veie opp for at enkelte "feilstøt" som gjør vondt. Og da tenker jeg naturligvis ikke på deg da du helt sikkert ville avvist en mann med 20 cm ;)

Anonymkode: a0188...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så fest en liten "badering" rundt den nederste delen da. 

Uansett, min personlige teori er at det visuelle spenningsaspektet med en stor penis i stor grad vil veie opp for at enkelte "feilstøt" som gjør vondt. Og da tenker jeg naturligvis ikke på deg da du helt sikkert ville avvist en mann med 20 cm ;)

Anonymkode: a0188...60a

For lang og for tykk blir et problem. Husk at jeg har små hender :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...