Gå til innhold

Storken har vært på besøk!


GadgetGirl

Anbefalte innlegg

:hoppe: Som noen kanskje har sett har jeg ført meg opp under to blå på IKM listen.:hoppe:

Nøyaktig 1 år og 1 mnd. etter prøvestart (9PP) ble det visst full klaff! I PP8 tok mannen og jeg hormonprøver og på fredag skulle jeg vært hos GU for undersøkelse. Så utredning for ufrivillig barnløshet var i full gang.

Symptomer er tørste, og ømme pupper som jeg vanligvis får før IKM. Begynnte å få litt mistanke når de hadde vært ømme i over 3 uker... Men jeg testet jo negativt på IKM. :klø:

Det er litt uvirkelig ennå, men det kommer vel til å gå opp for oss etterhvert.

Krysser fingrene for alle KG prøvere, deres tur kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner jenter!

:klem: Huldra, jeg har bestemt meg for ikke å skrive dagbok.:cry: Det blir litt trist, men det morsomme med dagbok er jo når man kan følge den opp fra dag til dag. På den positive siden så kan jeg jo legge til at jeg får bedre tid til å lese i andres bøker nå som jeg ikke har en egen!

Så utrolig hyggelig! Og en inspirasjon til alle sliterne med lange sykluser. :-) Gratulerer' date=' gratulerer, gratulerer![/quote']

Dette var grunnen til at jeg lagde en tråd utenfor IKM lista. Fikk alltid ny motivasjon når det var langtidsprøvere som endelig fikk det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Da må du stikke innom oss andre sine dagbøker da, og fortelle hvordan du har det! :D

Jeg blir i alle fall alltid glad for hilsen fra deg! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg som akkurat skulle prøve å finne dagboka di :wink:

Ja, ja, da vil jeg ihvertfall gratulere så mye her! :klem:

Håper du får et flott svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:klem: Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger alle supre KG jenter, men det gikk nok ikke så bra...

:grine: Fredag valgte den lille spiren vi fikk i fra storken å forlate oss. :grine:

Etter litt over en uke i lykkeland er vi atter en gang ufrivillig barnløse. Men nå vet vi i alle fall at vi KAN! Og vi trår til med nytt mot, og stå-på-humør (mannens oppgave) for nå vet vi jo hvordan vi gjør det! :kline:

:gullengel: <--- Min lille engel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shy(ikke logget inn)

Hei Gadgetgirl!

Så utrolig trist.. men allikevel, så fin holdning du har!! Beundrer deg for det.

Jeg har fortsatt min spire i behold, men tanken har slått meg også (selvfølgelig) at det kan gå galt, og jeg er i allefall VELDIG lykkelig for at vi KAN få barn!!!

Ønsker deg lykke til videre!

kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, Gadget Girl! :trøste:

Men som du sier, nå vet dere jo at dere kan.

Og det er visstnok mange som blir gravide igjen med en gang etter en SA.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke før nå at du hadde mistet! :(

Lei meg på dine vegne! Har opplevd det selv. Flott holdning du har - du lykkes nok, skal du se!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...